Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 43 Guests are viewing this topic.

ivladbogdan

Sunt aplicate marcajele la Iernut, atat in nod cat si pe breteaua de intrare in nod de pe A3 directia spre Turda, pe care, din cate am vazut astazi, erau proaspat aplicate.
Pe la ora 11 faceau ceva masuratori in zona.
Avanseaza in continuare si la Chetani cu "negreala".  :D
Apropo, in zona organizarii de santier mirosea azi dimineata a asfalt proaspat.  :lol:
A plouat astazi groaznic toata dupamasa, deci probabil ca nu vom vedea mare lucru zilele viitoare.

voicul


alecu26

1. E aberant sa proiecteze o autostrada in zona de munte si relief dificil la 140 la ora. 140 e ok strict in zona de câmpie, ca o excepție la limita de 120 din normative. Normativele recomanda in zona ca aceasta 100 sau chiar 80.
2. Razele alea sunt excepționale. Nu e ok sa fi ca pe un circuit auto cu suprainaltare de 7%. In plus...fiind pe viaduct suprainaltare maxima este de 5%. Cum zicea un coleg mai sus...pt masini mici consumul cu 40...50 la ora peste viteza de.proiectare la o autostrada e chiar lejer. Tir urile sunt limitate oricum la 90km/h.
3. Parca acel pod e prevazut a fi demolat. Așa ar fi normal oricum. O podisca de maxim cateva sute de mii de euro nu e ok sa arunce in aer o proiecatre de autostrada oricum scumpa.
4. Acolo va fi interesant lucrul in albie. Mediul si apele romane vor avea opinia lor.
5. Faza cu viteza de proiectare poate fi o capcană pt multi, si poate va fi folosită să fie eliminați unul si altul. Din punctul meu de vedere, un criteriu fundamental ca si viteza de proiectare nu poate fi lăsat la alegerea proiectantului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Io

#24753
+1
Nu e deloc nevoie de o viteza atit de mare intr-o astfel de zona. In practica 100 la ora e arhisuficient, daca si camioanele pot merge (citeste lua virajele) cu 90 e perfect.

Inclin si eu sa cred ca o suprainaltare de 7% e foarte mare desi recunosc ca e doar o impresie si poate fi gresita. Cunoastem vreun caz de autostrada atit de inclinata in lateral? Aici sau in Europa, chiar nu conteaza unde, poate altii au facut si e bine.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

naivu

#24754
Nu sunt de acord cu cei care insista ca, indiferent de dificultatea reliefului si de costuri, autostrazile sa fie proiectate pt viteze maxime de 120-130-140 km/h! Am mers cu masina prin Grecia de la granita cu Bulgaria pana la Meteora, putine segmente limitate la mai mult de 100km/h, destul de des limitari la 80, cred ca am avut chiar si o portiune limitata la 60; si se merge f bine! Banuiesc ca si in alte tari civilizate cu relief muntos sunt multe autostrazi cu portiuni limitate la 100 sau la 80 km/h.

Dragosdimitrescu

Limitari la 80 intalnesti si in Slovenia inspre Lubliana pe o zona de munte si se respecta de soferi cu rigurozitate de m-am si speriat, nefiind obisnuit cu restrictii de genul asta.

nctind

Rasnov - Cristian.
Au conectat autostrada de giratoriul de pe soseaua vulcanului si au dat drumul la trafic prin el.
Pe strada spre Ghimbav au conturat si acolo giratoriul.

Din pacate cam ploua zilele astea.


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Limitări de viteză pe autostrăzi mai vezi în alte țări dar sensuri giratorii în corpul autostrăzii nu!

voicul

#24758
Multi au sensatia ca daca e A vor merge cu 130, pentru ca e A. O logica simpla care nu tine in unele cazuri, pentru ca nu poate masina sa mearga cu 130.

Un exemplu ar fi aici unde cei 120 cp asipirati au mers cu 130, 120, 110 si chiar 100 pentru a ajunge pana in varf, desi apasam acceleratia.
Asta e jumatate din urcare

Cam aceeasi problema si aici.

Concluzia: cine e nemultumit sa stea la trecerile de pietoni de pe DN1, doar pentru ca pe A3 se merge constant doar cu 100 sau chiar 80.

pentium10

Citesc in mai multe locuri ca o portiune de centura de la Bacau nu poate fi data in trafic din cauza ceva proceduri incomplete cu Uniunea Europeana.
Oare se vor impotmoli si la Nodul Chetani de aceasta prevedere? Se anticipeaza obtinerea acordurilor cu UE? oricare ar fi astea (nu cunosc procedura juridica - daca stie cineva sa explice)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Kimi

Mie imi suna a scuza expirata. Astaldi cum a dat drumul la Iernut fara acordul UE?

voicul

Si eu zic ca e scuza expirata, dar la Astaldi nu s-a facut receptia, deci e o diferenta fata de A7.
Totusi ma mir ca nu ar vrea UMB sa deschida pe propria raspundere.

O sa vedem cum iese si pe A3, dar dupa cum au anuntat cand deschid, probabil se va deschide pe raspunderea Straco.

horatiu.cosma

La Bacău a terminat prea repede UMB și nu a reușit CNAIR să rezolve toate hârtiile cu AM, AC, notificări spre CE, tipic dormit până e cuțitul la os.

mike_85

Articolul din Economica UMB o sa câștige Nadaselu - Zimbor. Știu ca si pe forum se vorbise despre faptul ca chinezii au fost descalificați.
https://www.economica.net/autostrada-transilvania-umbrarescu-ar-putea-construi-cei-30-kilometri-nadaselu-zimbor_188947.html?fbclid=IwAR0XaxM4Ctur4_mkSX7dm5ikNBpD-RyGVc7R7sTk11Eq6uy14QmLRTKM9qY

Pe websiteul CNADR apare "COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA ATRIBUIRE: 24.08.2020 TERMEN FINAL DEPUNERE CONTESTATII: 03.09.2020"
Deci poate săptămâna asta anunța ceva?

pentium10

Din satelit, desi caliatea pozei lasa de dorit, totusi se poate observa ca e negru destul de mult la Nodul Chetani.
Captura Sentinel 26 august.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures