Poduri, pasaje și viaducte

Started by davyl, October 13, 2011, 04:39:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Imagini care dau fiori. Podurile cu picioare de lut ale României

Podurile din România sunt într-o stare jalnică. 150 au nevoie de reparaţii, însă bani ajung doar pentru o treime din ele. Restul mai aşteaptă alţi ani, alţi bani. Însă riscă să se prăbuşească sub noi.



Digi24

voicul

Pai sunt lux podurile alea comparate cu cel de la Turda. Daca inca se merge pe cel de la Turda, pe astea 10 ani inca lejer.  :(

alecu26

#2522
Noroc ca sunt in arc, si teoretic nici nu au nevoie de armatura. Ca altfel saracii romani o cam incurcau cu apeductele si podurile lor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

prd.marius

Quote from: voicul on May 18, 2018, 09:33:28 AM
Pai sunt lux podurile alea comparate cu cel de la Turda. Daca inca se merge pe cel de la Turda, pe astea 10 ani inca lejer.  :(
Total de acord, e dezastru acolo, sincer imi e frica de fiecare data cand trec pe el....

Ionut

PODUL MARACINENI

Lucrările la podul peste râul Buzău, pe DN2, km 114+570, din localitatea Mărăcineni, județul Buzău, au fost incluse în programul de lucrări pe anul 2018 și au demarat în luna aprilie 2018. Circulația este închisă pentru 130 de zile, perioadă în care traficul se va desfășura în condiții de siguranță pe calea 1.







CNAIR pe Facebook

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative care ar putea fi incluse pe agenda şedinţei Guvernului României din 24 mai 2018

15. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind preluarea podului peste râul Arieş, situat pe drumul naţional DN 1, proprietate publică a statului, din administrarea Consiliului Local al Municipiului Turda, judeţul Cluj, în administrarea Ministerului Transporturilor şi în concesiunea CNAIR în vederea realizării de către CNAIR a activităţilor de interes naţional în domeniul administrării drumurilor naţionale

Proiectul poate fi consultat la adresa: http://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2018/05/HG-68.pdf

Proiectele de acte normative și documentele de politici publice incluse pe agendă pot suferi unele modificări în urma dezbaterilor din cadrul ședinței Guvernului României.

voicul


Harry

Am dat de podul asta de la Brosteni. O bijuterie. Am inteles ca a disparut in urma bombardamentelor din WW2


Kidu

#2528
Quote from: voicul on May 24, 2018, 05:03:35 PM
Ceva noutati ... ca iunie a cam venit.

Mai au de lucru la bretelele de acces insa ritmul e unul foarte scazut. UMB nu ar fi avut ce lucra intr-o luna.

C0ndu

#2529
Podul din Broşteni, SV.

harta

alecu26

Superb. Se vede inclusiv contrasageata...asa ceva chiar poate fi numit lucrare de arta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

Din ce am gasit pe net ar fi avut 75 m , fiind la vremea lui cel mai mare pod din beton din Romania, are cineva idee cine l-a proiectat/arhitectul si in ce an?

Kidu

Legat de pasajul din zona CET de pe Centura de Nord a Aradului:
http://www.aradon.ro/un-nou-termen-pentru-pasajul-de-la-cet/2046319

Pe scurt: ",,Pasajul peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ 709B va fi funcțional în cursul lunii iulie. Vor rămâne să fie executate traversările spre CET și spre groapa de gunoi după ce se deschide traficul pe pasaj", ne-a declarat Alina Sabou, purtătorul de cuvânt al regionalei DRDP Timişoara."

rocklee


adiarc

greu...frate..greu...zici ca acest constructor( ca si altii la acest pasaj si in trecut ),folosesc utilajele numai in masarier
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura