News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

bogdan4ice

Ieri inca se lucra atat pe langa autostarda cat si pe autostrada la diverse locuri. Cred ca mai sunt detalii de pus la punct inainte de receptie.

vancouver

Am vorbit astazi cu niste oameni din Bacau. Sunt scarbiti de faptul ca bratul nordic este gata si nu se deschide, inca o dovada a neputintei si dezinteresului de la centru. Au spus ca toata lumea din oras stie despre situatie si este enervata. Majoritatea au o parere f. buna despre Umbrarescu si un f. proasta despre guvern si ce se intampla la CNAIR la centru.

Nu au uitat nici ca bratul sudic a stat 2 luni nefolosit, desi era gata.

Pacat, mare pacat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Bacaoanul

Hai Drula cu  inaugurarea că nu de muzee avem nevoie, pentru Pizzari ați avut timp să inaugurati 2 bretele la Sebeș unde ăia mai lucrau la  șanțuri, la Bacău nu puteți să veniți unde lucrarea este gata de o lună, aaaaa mă scuzați nu este campanie electorală să punem pupitrul în capul podului peste Bistrița.


Duta C

Nu ati murit sute de ani fara breteaua aia si acum nu mai aveti rabdare o luna ,doua.....mai lasati va rog frumos copilaria asta meschina!!

vancouver

Nu e nici o copilarie. Atat Umbrarescu, cat si muncitorii, au depus eforturi ca sa termine mai repede. De asemenea siguranta rutiera nu este o gluma si o scurtatura pe un drum ireprosabil reprezinta in mod cert o crestere a sigurantei. In fine, pentru camioane este un chin acum, si dublat de poluarea pe care o genereaza.

Din cauza lipsei acelei bretele, legatura Piatra Neamt spre sud (Bucuresti) acum se realizeaza PRIN ORAS, prin Bacau (respectiv prin localitatile satelit din est). Cu bretea s-ar scuti ca. 6 km de mers prin localitate. Idem pentru cateva alte directi (de ex. Piatra Neamt-Vaslui).

In afara de asta e ca si cum ti-ar fi foame si ti-as arata o friptura apetisanta. Dar nu ti-as da voie sa o mananci. Este o obraznicie, o palma la adresa oamenilor, o mizerie.

Asa vad oamenii de acolo lucrurile.

Daca vrei sa-ti sustii parerea cu copilaria, iti propun sa te duci acolo in Bacau si sa vorbesti despre asta. S-ar putea sa ai nevoie de ingrijiri medicale. Oamenii iti spun, SUNT FURIOSI.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mike_us

#6620
Ceea ce cred ca nu înțeleg destui pe forum dupa cum nu înțeleg nici autoritățile: oamenii s-au saturat de promisiuni si vor o schimbare reala. Si nu, nici ministrul nici cei din subordine nu construiesc cu bani lor. Atitudinea de a nu accepta critica noi conduceri e contra productiva si pentru forum si pentru autorități. Nu poți repeta doar sunt mai bun ca PSD si sa te compari cu cei mai prosti. Cred ca @vancouver a spus-o mai bine decit aș putea: "Păcat, mare păcat".

Ionut

Criticati pe cine vreti voi, atat timp cat respectati regulile forumului.

SUHOI

Nu sunt din zona si nu-l si nu-i contest lui Vancouver& compania furia si argumentatiile dar am cateva nelamuriri si eu: actualul ministru al transporturilor este pionierul API si al postarilor pe forum si retin ca insusi el (Catalin) denunta astfel de "lentori' in darea in circulatie a unor sectoare de autostrazi, centuri, etc. finalizate 90%. Desi Catalin nu mai poate sta pe forum (probabil are miliarde de probleme de rezolvat pe secunda de la investitii, la restructurari de 'mafia' din companiile din subordine) totusi cred ca exista o posibilitate rezonabila ca tu si compania sa primiti o explicatie (pe mine nu ma deranjeaza si nu ma afecteaza nedeschiderea bratului nordic) de la minister. Pe de alta parte cel putin tu Vancouver (daca nu si "nervosii" tai din Bacau) ar trebui sa stii ca la receptia la terminarea lucrarilor sunt niste pasi de facut! Daca nu anunta Constructorul pe Beneficiar de nimic atunci stimabile Vancouver ....... Nimic!!! Chiar daca obiectul de investitii este gata 110% si cu 100 de ani mai devreme decat termenul contractual! Daca UMB a anuntat finalizarea lucrarilor si a cerut receptia la terminarea lucrarilor (dar cand a facuto?) si cei de la CNAIR (cu toata birocratia de rigoare) dorm cu limba in gura atunci da, injura stimabile tu cu bacauanii "nervosi " pe guvernare! Iti atrag atentia totusi stimabile Vancouver ca desi de anul trecut guvernul a dezghetat loturile de autostrada in executie si inclusiv au dat in exploatare sectoarele din varianta ocolitoare Bacau ( chiar cu 1 anj jumate mai repede decat termenele contractuale) parca la telecomanda unora celor care posteaza aici pe forum (era o presiune fantastica anul trecut cam pe vremea aceasta pentru primul sector cu profil de drum national) totusi la deschiderea tronsonului cu profil de autostrada s-au facut compromisuri foarte urate (cu referire la siguranta circulatiei) stimabile Vancouver atat din partea UMB (inca firma serioasa) si CNAIR! Eu asa ceva nu mai vreau sa vad in Romanica! Pe de alta parte eu stiu ca domnul ministru este fan deschidere sectoare finalzate si pregatite pentru receptie cat mai iute (cu parcurgerea tuturor pasilor legali) asa ca nu inteleg de unde atata nervi pe tine si pe bacauani. Si mai spune-le bacauanilor tai nervosi ca UMB (la solicitarea CNAIR ) a dat primul lot de centura in exploatare cu circa 1,5 ani mai devreme decat termenul contractual (termenul de finalizare era unul pentru toata centura , cam in perioada aceasta si nu pentru sectoare. UMB-ul nu avea nici o obligatie sa dea in circulatie ceva din centura anul trecut!). Nu stiu care este exact termenul contractual de receptie pentru acest obiect de investitii (centura bacau) dar poti sa le spui bacauanilor nervosi si nemultumiti de guvernare ca dupa termenii contractuali nici astazi nu circulau pe vre-un mm liniar de centura si nu era nimeni vinovat: nici constructorul UMB-TEHNOSTRADE nici beneficiarul CNAIR! Ce s-a executat in tromba (de catre UMB) si dat mai iute in exploatare (la solicitarea CNAIR ) a fost tocmai din respect pentru bacauanii nemultumiti de guvernare. Chiar daca acele receptii partiale pe tronsoane de centura s-au facut cu riscur mari de siguranta a circulatiei. Si sa le mai spui bacauanilor nemultumiti si furiosi -parca suntem la ROMANIA TV-(desi acesta nu este un argument) ca dupa fuga "turcilor" de acuma circa 4 ani de pe acest lot de A7 si daca nu ar fi castigat constructorul local UMB-TEHNOSTRADE aceasta lucrare, oricare alt constructor de pe piata ar cfi astigat licitatia si astazi tu si toti bacauanii si tot traficul de tranzit ar fi "arat ' Bacaul in continuare si nu ati fi fost nervosi pentru ca inca se lucra si asta era situatia! Acuma ca a dat norocul chior peste bacauani sa ii aibe constructori pe alde Umbrarescu si peste niste guverne de care sunt nemultumiti dar care au finantat la greu aceasta lucrare sunt nervosi! Le povestesti bacauanilor si aceasta varianta Vancouver - varianta care nu este deloc fantezista ci cat se poate de reala in care orice alt constructor (daca luam ca moment t0 data la care s-a semnat cu UMB si nu ar fi fost alte zeci de amanari si procese) inca ar fi lucrat pe toata lungimea centurii si astazi cu mult "spor"!! In concluzie eu stiu ca Drula este pentru deschideri partiale (dar in deplina siguranta) pentru eliminarea a cat mai multor puncte "criminale" de pe reteaua rutiera nationala asa ca nervozitatera ta si a bacauanilor nu este deloc fundamentata! Asa cat de nervosi ar trebui sa fie toti care merg pe Dn1 intre Alba si Turda desi de circa 1 an jumate (dupa ce toti vedeam ,inclusiv tu ,ca singura solutie rezilierea cu AKTOR si chiar Pizza-scuze offtopic) se depun eforturi din CNAIR sa se termine si cu aceasta telenovela urata de pe A10 :)

Europiu

Cam lunguleț textul pentru cât ai avut de spus
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

SUHOI

Stimabile Europiu iti cer scuze tie si altora de "lungimea" textului dar a fost pentru aducerea aminte! Pentru ca pe aici foarte multi avem o memorie scurta si extrem de selectiva! Inca o data scuze!

vancouver

#6625
^^
1. Nu sunt stimabil.
2. Imi cer scuze, dar textul e prea lung, nu am reusit sa-l citesc pe tot.
3. In discutiile avute la masa cu oamenii din Bacau am incercat sa iau partea autoritatilor si sa-i indemn la rabdare. Au devenit mai vehementi, asa ca m-am lasat pagubas si am decis ca voi scrie pe forum, ca sa se stie de supararea lor.
4. Nu am cerut sa se faca receptia finala inainte sa fie totul gata, ci doar sa se deschida breteaua de nord, care chiar ajuta pe relatia Piatra Neamt - Bucuresti (6km prin localitate se scutesc). Exact cum s-a deschis azi la Sebes. Din partea mea sa ramana ca ultim pas de deschis odata cu receptia cele 2 bretele de la Bacau Est.
5. Nu am nici un avantaj personal din deschiderea bretelei si nici vreun dezavantaj daca nu se deschide.
6. Cand A3 Turda-Gilau a fost gata si a stat o saptamana inchisa sa vina Boc la inaugurare, am fost la fel de vehement. La fel cand A10 a stat inchis (din cauza lui Ionita) si cand A1 a stat inchis pe LD3 (din cauza lui Scarlat). Acum nici macar nu stim din cauza cui sta inchisa breteaua.
7. Daca ar exista o comunicare publica coerenta si eu si bacauanii ar sta mai linistiti. Sa stim un orizont de timp, in care se spera ca se rezolva, ce piedici mai sunt, de cine depinde deschiderea, cum putem sa ajutam, etc... COMUNICARE!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ion59

Intru si eu in discutie ca musca aia celebra. Totusi, in decembrie, parca, s-a dat in circulatie partea de autostrada inainte ca totul sa fie gata, cu elemente de siguranta incomplet montate, dar cu personalitati si pupitre! Acum, cand e mai gata decat era gata in decembrie, de ce nu se poate da in circulatie amaratul asta de brat? Nu receptionat lotul, dat in circulatie! Ca in decembrie! Intreb si eu, nu dau cu parul!

alexV

Quote from: vancouver on July 29, 2021, 08:50:57 PM
nici macar nu stim din cauza cui sta inchisa breteaua.

Sa intrebam la DRDP-ul din zona. Daca de la minister sau CNAIR vin mai greu raspunsuri fiindca or avea mai mult proiecte in atentie, apai DRDP Iasi nu are decat acest proiect.

Are UMB claim financiar pe lotul asta? E prima intrebare ce-mi vine in minte.

http://drdpiasi.ro/
Telefon: 0232 214430, 0232 214431
Email: contact@drdpiasi.ro

MihaiD

^ exact, informația asta cu claim-ul am auzit-o și eu, ar avea un claim, care ar fi ajuns la ANAP. Iar acum s-ar sta după ANAP, pentru că Beneficiarul nu și-ar asuma o decizie. Dacă e așa, UMB poate ține închis mult și bine brațul nordic, chiar dacă, spre deosebire de nodul Sebeș dat în trafic, chiar e gata, cu rigole și cu tot. Totuși, sursa zice că săptămâna viitoare s-ar lămuri sau rezolva situația.

vancouver

O rusine pentru inginerii de la CNAIR sa nu-si poata asuma semnarea unui claim, cand acesta este justificat!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.