News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 20 Guests are viewing this topic.

cristi5

^ Interesant ca problema sunt relocari de utilitati specificate de un HG din 2013 care modifica un HG din 2004 care stabileste indicatorii tehnico-economici pt vreo 5 centuri rutiere din toata tara...

De ce fiecare stalp trebuie mutat din pixul primului ministru, mi-e greu sa pricep.

Senerslav

Cunoaste cineva stadiul fizic al lucrarilor exprimat in procente ? Multumesc mult.

Allex

Oficial: 10,00% fizic, 0,00% financiar ; neoficial: spectacol total, chiar si pe vreme de ploaie.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ultrasbz

Pe 13 mai s-a platit avansul pentru SF+PT drum de mare viteza Bacau - Pascani in valoare de 3.025.743,55 lei (635.502,29 EUR), conform ROGOP.

reed


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Este clar ca nu este firma turceasca... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raresu

La cat de mult a plouat, mi se pare firesc sa rasara asa :D

alexV


Senerslav

Stie cineva daca cei de la UMB au mai castigat la licitatie  si alte loturi ? Cred ca daca uMB mobilizeaza toti muncitori de pe Lotul LD4 pe centura Bacaului dupa  finalizarea lucrarilor de la Dealul Liliecilor , vor avea un progres si mai vizibil intr un timp si mai scurt. , acum vreo 3 saptamani am trecut cu trenul pe magistrala 500 si erau muncitori care lucrau si acolo , erau vreo 5 6 fierari betonisti se ocupau de fier deja.

Ionut

Ce loturi sa mai castige UMB? Inteleg ca esti nou, dar te rog nu mai pune intrebari de genul asta inainte sa studiezi monitorizarea autostrazilor, aici. Daca vrei sa faci o treaba utila, vorbeste cu bacauanii si mergeti pe santier impreuna. AlexAllex e seful in zona. :)

JUVENTUS_1

The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

Ionut


reed


vancouver

#2609
Cu mici exceptii, in constructii totul se armeaza doar la exterior. Radierele sus si jos, iar ca armatura de sus sa nu cada se pun niste distantieri ("capre" sau etrieri), si pentru un necunoscator pare ca exista armatura si in mijloc. Dar acelea nu se iau in seamna in calcul, doar ce e sus si jos (plasa inferioara si plasa superioara). La pereti la fel, dar se leaga cu agrafe cele doua plase de o parte si de alta a peretelui. Din nou, acele agrafe nu se iau in calcul. Dar iar pare ca e armatura peste tot. Aici nu e cazul, inelele de armatura exterioara tin armatura verticala si invers. Rolul armaturii orizontale (de fretare) = inelele, este esential, ajuta betonul sa-si pastreze capacitatea la compresiune. Acelasi stalp cu acelasi beton cu armatura orizontala este de cateva ori mai rezistent la compresiune, fata de situatia in care armatura orizontala (inelele) ar lipsi. O armatura in mijlocul stalpului nu ar ajuta cu nimic, se poate foarte bine lasa si gol stalpul pe interior, fara beton.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.