Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

Senerslav

 Ieri seara la ora 00:20, am numarat peste 30 utilaje pe santier la nord de centura Bacau si peste 20 de transportaore pe E85 (a trebuit sa le depasesc pe toate), intrebare de baraj , vad ca in sud in  judetul Suceava este un ritm alert  al proprietarilor de balastiere de a-si face stocuri consistente, chiar si in judetul Neamt, (nu cred ca este o pura coincidenta), cunosc foarte indeaproape cativa asa numiti "patroni" de balastiere de pe raurile  Moldova si Siret, unul mi-a transmis sincer ca se pregateste, dar pentur ce ...., la Bucuresti este o alta parere, se stiu informatii suplimentare, exista contracte de subcontrariat pentru restul de A7, sau doar de explateaza resursele ?

Ionut

Valea plângerii, episodul A7 Ploiești-Buzău lot 2, Coni-Trace, 28 aprilie 2023. În premieră...


Benzina și timpul de decontat pentru cine dorește. :) Mulțumim!

pasadia

Filmarea e dinspre Buzău spre Ploiesti (Spătaru - Mizil), nu? În denumire e trecut invers.

Nu știu dacă s-ar mai întrebat, dar acel DJ203C care primește nod cu A7 pare un drum cu pietriș. Exista vreun plan sa fie asfaltat?

Ionut

V-am cam dat fatalitate cu filmarea, din ce văd. :lol: Sau sunteți la iarbă verde. :D

@pasadia
Da, filmarea este de la Buzău (Spătaru) spre Mizil, scrie în descriere. Titlul l-am lăsat așa, să fie găsit pe YT mai ușor. Nodul Ulmeni/Sărata teoretic va prelua tot traficul până când e gata nodul Buzău Vest deci da, acel DJ ar trebui reabilitat cumva. Din câte știu eu nu există niciun plan, dar mă voi interesa.

danutzu_1069

O sa avem Sebeș - Turda 1 și 2 reloaded... cu lot 1 același jucător iar la lot 2 ceva asemnataor...
Suntem blestemați ca loturile de legătură sa fie luate de... puturoși!!

pelan87

Reabilitarea (asfaltarea) DJ 203C intre Movila Banului si Clondiru este prinsa in contractul pentru A7, tot cei de la Coni-Trace il vor face.

dr4qul4

La nodul cu DN1D azi asfaltau niste bretele! Dar era doar asa de forma.
La cum stau lucrurile, primul sector licitat (Pl-Bz) va fi ultimul gata.
UMB are toate sansele sa termine de la Buzau la Pascani, înaintea celor 3: pizza, Coni si CNAIR (ca inca asteptam dupa ei)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

@pelan87
Mișto, nu știam detaliul ăsta, mulțumesc de info! :cheers:

@dr4qul4
Ai uitat de Trace. De fapt, ei sunt de departe cea mai mare problemă în acest moment.

Ionut

API pe Facebook

Valea plângerii pe #AutostradaA7 Ploiești-Buzău lot 2. Vineri, 28.04.2023, am filmat din dronă întreg tronsonul dintre Spătaru (în apropiere de Buzău) și Mizil: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3Q6ei0B.

"Șantierul" este aproape încremenit între lanurile de rapiță și cereale. Într-adevăr, antreprenorii sunt blocați de probleme diverse, de la gropile de împrumut cu materiale care nu pot fi folosite, la siturile arheologice încă deschise și până la bâlbele și greșelile din proiectul tehnic livrat de Consitrans. Peste toate este presărată din belșug lentoarea proverbială a oficialilor CNAIR în a-și asuma orice fel de răspundere tehnică ori birocratică.

Dar dincolo de scuze, lotul arată deplorabil și din cauza celor doi constructori care nu reușesc să pună în teren nici măcar frontul de lucru pe care îl au la dispoziție. Mai aveam puțin și luam niște lopeți să dăm o mână de ajutor!

Cel mai mult ne îngrijorează bulgarii de la Trace. Ei au ~19 kilometri, între Spătaru (capătul dinspre Buzău) și până în apropiere de DJ102H, și cu greu am văzut câțiva muncitori meșterind la niște structuri. La terasamente: zero barat.

Ceilalți ~9 km, de la organizarea lor de șantier și până la nodul Mizil, sunt făcuți de românii de la Coni. Cu chiu cu vai au reușit să aștearnă ceva umpluturi și mai mișcă un pic pe câteva structuri, dar progresul din ultimele două luni este aproape insesizabil, după ce în 2022 începuseră binișor.

Per total, stadiul fizic pe cei 28,35 kilometri abia dacă atinge 15%. Contractul a fost semnat în 07.06.2022 și are ordin de începere emis în 11.08.2022 cu termen de finalizare aprilie 2024 (direct execuție, 20 de luni). Este cert că iese din discuție deschiderea în primăvara anului viitor.

Solicităm antreprenorilor și responsabililor CNAIR să rezolve în următoarele două luni TOATE problemele amintite mai sus ca să avem o șansă la inaugurare în decembrie 2024. Le reamintim tuturor celor implicați că traficul este infernal pe DN2 și DN1B, cele două drumuri ale crucilor care leagă Buzăul de București, respectiv de Ploiești.

Stef

S-a înseninat și cerul așa că avem și ceva poze din satelit.

Filipești, Bacău, unde am făcut și filmarea de zilele trecute



Nod Bacău Sud



Focșani  ???




Două poze de pe Buzău - Focșani






Două poze de pe Ploiești - Buzău (Coni-Trace)








Lotul Pizzaroti, Ploiești - Buzău 1




Powered by API/PUM imgur uploader

ioandorin

^^
După "autostrada cu maci" trebuia și "autostrada" sau "lotul" cu rapiță!

panzer

Cand a castigat Trace, un coleg ce urmareste forumurile bulgaresti a remarcat ca pasionatii de acolo ne plangeau de mila. "Afla si romanii ce inseamna Trace!".  >:(
Coni e lider de asociere? Pot prelua bucata lui Trace la o adica?
Din pacate cu termenele limita din PNRR, s-ar putea sa nu mai putem trece printr-o reziliere + relicitare. Contractele de pe A7 sunt dinastea noi? Cu Malus inclus? Macar sa nu ii mai vedem si pe la alte licitatii.

Pe mine unul Ionut, m-ai intristat rau. Ultima data cand am fost acasa la Bz, dupa Spataru ma uitam sa vad santierul. Nici inapoi de pe podul CF nu l-am observat. Dupa filmare am inteles. Este prea departe pt orice descarcare in DN2 la Spataru. Si oricum, ce sa descarce? Ca nu va fi gata.

Si ce sansa erau loturile astea simple din Campia Romana sa se ridice inca un constructor roman! Ce urmeaza la licitat nu mai sunt atat de simple: A8, A3 (ce a ramas). Poate spre Alexandria sa mai fie un lot simplu, poate doua. Si pe langa Braila.

StefanCelMare

#9537
Raportat la lungimea sa, A7 stă bine la procentul de constructori serioși atribuiți din prima.
Vedeți A3 Tg.Mures - Oradea. A început acum 20 de ani, și A7 e posibil să se termine mai repede. Mai ales vedeți perioada post Bechtel. Un dezastru de licitari și re-licitari. Construcții începute și neterminate ani de zile. Inclusiv lotul cu podul de la Gilău, nu doar loturile de după Suplacu sau cel de la Chețani.
PS. Avem o manie cu constructorii români. Da, ar fi bine să fie români. Eu unul prefer însă să facă treabă. E mai important pentru noi ca cei care lucrează să facă treabă, decât să lase aici 100% din banii accesați. Și firmele de construcții străine lasă aici o parte semnificativă din bani. Plus produsul finit, autostrada.

Ionut

^^ Da, Coni poate prelua partea Trace. În primul rând trebuie să vrea bulgarii. Poate nu se ajunge acolo.

horatiu.cosma

Deocamdată Coni nu arata cu adevărat că poate să își facă partea lor (9km din 28), sunt strict pe sectorul lor la 15-20% la aproape jumătatea termenului contractual, deci nu e o variantă viabilă azi.

Oricum, CNAIR, dacă își dorește cu adevărat să nu rateze acest lot super important din A7, ar fi bine să își rezolve partea de treabă foarte repede, gen aprobările contractuale și tehnice pentru actualizarea gropilor de împrumut, modificarea soluției la terasamente acolo unde pământul din gropi e varză, modificările la grinzi/podețe și ce o mai fi greșit în PT-ul Consitrans, după care o discuție serioasă Grindeanu-conducerea bulgarilor din Bulgaria, cu termen scurt (spre exemplu finalul verii) pentru organizare, mobilizare și progres X minim in teren.

Daca la finalul termenului nu e ce trebuie in teren, pregătit rapid contractual debarcarea bulgarilor și intrarea în joc mai puternic a celor de la Coni, sau vreun subcontractor/terț susținător. Chiar nu e timp de pierdut pe proiectul acesta.