Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

Planurile sunt aici. Gasiti linkul in primul post din acest thread, pe prima pagina. Cat despre continuarea Bacau-Pascani... va fi peste ani! Ca doi ani stam doar in realizarea SF+PT. Apoi un an minim licitatie lucrari. Deci minim 3 ani din acest moment. Nu stiu ce nu ti-a placut la comentariul meu care descrie perfect realitatea. Continuarea peste 3... chiar 4 ani!

adyneamtu

Foarte bună filmarea pentru "inaugurarea" lucrărilor.
Credeți că va fi nevoie să oprească apa din canale la turnarea pilelor ? Râul Bistrița il pot devia, dar la canal Letea mi se pare aceeași situație ca la Gilău.

dacianova

#2537
@Ionut

Ba tocmai, că mi-a plăcut comentariul tău, chiar m-a amuzat!
Nu mi-a plăcut că va fi peste ani continuarea.
Te apucă toți dracii când vezi că această autostradă nu s-a făcut până acum. Personal, cred că este una dintre autostrăzile care s-ar fi construit cel mai ușor.
Cu mici excepții, în zona de nord, e numai zonă de câmpie pe traseul ei.

horatiu.cosma

Mobilizarea la podul peste Bistrița în special și la structuri în general este extraordinară, cred că e un record la noi, atât pentru Zublin ca număr de piloți forați pe un șantier într-o lună și ceva, cât și pentru UMB cu numărul de radiere. La terasamente nu îi prea lasă vremea să avanseze, dar abia aștept vremea prielnică ca să vedem la muncă sutele de angajați noi (din ce am auzit).

Din păcate sunt probleme multe cu utilitățile (sunt și stâlpi de 400 kV), dar mai ales cu casele. Acolo va fi distracție mare. Săracul Cuc a văzut doar podul peste Bistrița și mobilizarea exemplară de acolo și visează 2019. Poate îi arată cineva și filmarea asta, poate poate își revine la normal.

Ionut

^^ La podul peste canalul Letea nu cred ca trebuie sa opreasca apa ca la Gilau pentru ca deschiderea centrala este de 70 de metri. Evident, la deschiderea asta, vorbim de tablier metalic. Avem 3 deschideri - 50-70-50 metri. Podul este aici:


voicul

Vai, cate LEA pe traseu  :( . Vai, cate case pe traseu.  :(
Credeam ca e mai simplu din ce am vazut pana acum de la CNAIR, dar in filmarea asta se vede ca ... SI mai ales cat.

Cel mai important dupa mine este ca A7 sa fie chiar A !!!

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on April 20, 2019, 08:18:16 PM
... Săracul Cuc a văzut doar podul peste Bistrița și mobilizarea exemplară de acolo și visează 2019. Poate îi arată cineva și filmarea asta, poate poate își revine la normal.
Si chiar daca ar vedea filmarea asta, crezi ca si-ar da seama ce vede?...
Mai fratilor, astia sunt din alta lume, din alt stat... Unul paralel...
Paralel cu realitatea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#2542
Quote from: Earthchild on April 20, 2019, 06:54:54 PM
Ce lung e podul peste albia majoră a râului Bistrița! Cred că va fi cel mai lung pod de autostradă din România.

Nu chiar. Este viaductul/podul Suplacu de Barcau peste lacul de acumulare. Ala are 1,7 km. Se vede frumos din satelit. Este alb (placa de suprabetonare).

Skynick

Cat o fi costat frate in plus sa faca drum de patru benzi de si pana la DN2? 500 de m in fiecare directie.
Daca tot o sa mai dureze 10 ani pana se continua autostrada la N si S...

Allex

Si de ce ar face 2+2 pentru aprox 1000m cat e dintr-un giratoriu pana intr-un nod? Nu sunt obstacole, treceri de pietoni, semafoare, intersectii, nimic. Nu vad logica.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

nenea_hartia

Linia de 110kV de la min 02:13... Desigur, din filmare n-am o perspectivă exactă, dar pare că se putea evita lejer dacă traseul era mutat mai în în dreapta. Podul peste CF era mai scurt și el. Sigur, tot trebuia relocare a LEA pentru a se asigura gabaritul, dar măcar se putea lucra o vreme și la drum, nu rămânea o insulă în mijlocul terasamentului. La 12:20, dacă tot expropriezi casele alea de ce să nu încerci să eviți stâlpul?? Apoi stâlpul de la min 14:33 se putea evita și el. Acolo unghiul de intersectare e foarte mic, dar s-ar fi dat probabil derogare. Sigur, Transelectrica ar fi cerut câte-n lună și-n stele, cel puțin balizaj suplimentar, nu știu ce conductori speciali, etc, dar stâlpul ar fi rămas în stânga terasamentului și s-ar fi putut lucra la drum în paralel cu protecția liniei. Presupun că e vorba de LEA Gutinaș-Bacău Sud-Suceava. Înțeleg că proiectele se fac într-un apartament din București, dar liniile astea se pot observa pe și Google Maps, care e o aplicație gratuită...
Din ce văd, centura asta va fi o lucrare complexă. Multe obstacole pe acolo și multă apă.
Mulțumesc mult pentru filmare și felicitări constructorului pentru cum lucrează.

Earthchild

Quote from: Ionut on April 20, 2019, 08:44:28 PM
Nu chiar. Este viaductul/podul Suplacu de Barcau peste lacul de acumulare.

Ah da. De ăsta uitasem, pentru că am impresia că a fost construit pe vremea lui Imhotep.

Vice33

Am vizionat tot traseul. Părerea mea la rece, excluzând aprecierea și susținerea mea pentru UMB, este ca acest lot se poate termina într-un an, mobilizarea constructorului.


In ceea ce privește lucrările de relocare, expropriere, Statul nu cred ca poate face rapid aceste operații cadastrale și imobiliare, ca să se meargă în paralel cu lucrările constructorului.


Din aceasta cauza, la termenul de un an, mai adăugăm cel puțin 6 luni, cu super optimism. Deci la rece, 2 ani, finalizare completa.


Felicitări Ionuț și ajutorului de șerif.

electron

Felicitari pentru filmare.
Liniile care a caror traseu tebuie ajustat sunt:
2:10 LEA 110kV Bacau -Faraoani si Bacau -Sicani linie dublu circuit
8:18 LEA 400kV Gutinas-Bacau
12:19 LEA 400kV Bacau-Roman
14:32 LEA 400kV Bacau-Roman
Pe drumul de legatura cu DN 15  dupa barajul de la lacul Lilieci si canalul de fuga pentru CHE Lilieci-(zona necuprinsa in filmare) mai este o itersectie cu LEA 110 kV Gheraiesti -Garleni si Gheraiesti-Racova dublu circuit-nu stiu daca este necesara inlocuirea de stalpi sau e de ajuns schimbare de izolatie.
Liniile de MT sunt prea multe ca sa le enumar.
Proprietarii imobilelor de pe traseu au primit instiintare de evacuare ce are termenul limita peste vreo 3 saptamani dar se pare ca nu le-au fost transferati in conturi banii pentru despagubiri.
Mai este mult pana departe dar lucrurile se misca bine in directia buna.

Ionut

Lilieci? Iar lilieci? :lol: Si tot la UMB! :D Acum serios, multumim pentru detalii si bine ai venit pe forum! Mai ales ca, la prima vedere, stii despre ce vorbesti. :)