Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

alecu26

^^stai asa...cum lucreaza 14 ore pe zi?
Si da, fabrica trebuie sa faca 200 de euro profit, dar stai linistit ca si el face. Aia 200 de euro se duc in buzunarul lui. (Cum am mai zis...produsul de grinzi in house e tentant dar nu e usor. Retter a ajuns sa cumpere din piata, Porr are probleme la Tigveni si s-a oprit din productie).
Dar eu vroiam sa zic ca ca pus un procent fix aiurea la licitatie arata ca te doare in fund de inginerie, matematica, contabilitate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ciprian85

Quote from: NoWords on April 06, 2024, 03:27:20 PMCumva au subcontractor nou pentru terasamente? Nu par ar fi utilajele lor.
Și la centura Timișoarei au subcontractor la asfaltat. În videoclipul lui Raducu se pare ca utilajele de la minutul 5 nu sunt ale lui UMB.

Cetatean

La Timisoara credeam ca au subcontractat la maxagro...dar mi-a confirmat cineva pe threadul de centura ca au subcontractat la axela.

vm75

Se pare ca survolul icarilor moderni de saptamana trecută a pulverizat tot entuziasmul de pe topicul A7. Sunt 320 de km in lucru si nu a mai scris nimeni de 3 zile aici. In schimb se dezbate intens sexul coniferelor de pe A10. Poate mai vine Raducu cu ceva vesti bune, sa ne mai revenim.

Daniel G

Daca te uiti pe canalul lui @Raducu Popa vei constata ca are noutati si o parere diferita de cea a API. Iar etichete de genul "idioti sau platiti" puse celor care nu impartasesc pozitia API l-au cam suparat si cred ca nu doar pe el.

Stef

#11525
Am fost eu pe traseul Bacău-Pașcani. 0 barat. Da, se lucrează în 5 locuri cu 10-20 de utilaje (în fiecare loc). Adică pe 800 metri din 80 km. Fiecare vede cum vrea și ce vrea, dar filmările cu loturile integral, cum sunt cele din dronă sau cea din avion de acum o săptămână, reflectă cu adevărat realitatea.
Poate fac mâine o filmare pe la noduri și o să revin și cu loturile, dar progresul e tot cu 0.xx% lunar.

oneway

Se supara cine nu face un pas in spate sa vada lucrurile din ansamblu. Realitatea e cea pe care Stef o spune un post mai sus si filmarile din drona/avion. Daca unii sunt fericiti si se complac in situatia in care cred ca lucruile merg bine, e treaba lor.
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Daniel G

#11527
^^Pai @Raducu Popa tocmai cu asta se ocupa: filmeaza si face comparatii. Este una postata acum 2 zile pe Bacau-Pascani lot 3

mike_us

@Stef @oneway Hai sa încercam sa definim cit de rău este. Pentru cei care sunteți pesimiști răspundeți la următoarea întrebare. Cind credeți voi ca se vor termina cele 3 loturi? Cind Buzău - Focșani, in ce perioada Focșani - Bacău ...? Asta o sa ajute discuția din 2 puncte de vedere:

  • La sfârșit putem vedea exact cine a fost mai aproape de realitate.
  • Putem defini cite luni întârziere ca sa vedem cit de rău este?
Sper ca de data asta sa primesc un răspuns la întrebarea asta simpla. Mulțumesc.

Stef

#11529
Nu știu, mă uit la graficele pe care le postează @dr4qul4  și văd 5% progres în 50% din timp. Poate peste jumătate de an vom fi la 10% în 80% din timp. Și poate face UMB restul de 90% în 20% din timp, dar atunci apar alte întrebări, de genul cum e calitatea sau de ce trebuie 30 de luni dacă e clar că se poate face în 6.

Pot să zic doar că Bacău - Pașcani, pe care l-am văzut și astăzi și pe care am circulat și astăzi, prin șantier, e aproape la fel ca acum o lună, cu mici excepții punctual (unele semnificative ca progres), dar in the grand scheme of things, adică 80 km, e prea puțin. Aș fi ridicat și eu drona azi, dar n-avea sens, e filmarea API care e încă de actualitate și bătea și vântul cu spume.

Feri

QuotePe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭: 𝗗𝘂𝗺𝗯𝗿𝗮𝘃𝗮 - 𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂), a avut loc sâmbătă montarea a 12 grinzi, într-o singură zi, la 𝗞𝗠 𝟬 al acestei autostrăzi - unde este situat nodul rutier cu A3.
Totodată, antreprenorul execută lucrări atât la corpul autostrăzii, cât și la toate cele 15 structuri aferente acestui lot de autostradă:
✅️ a fost așternut stratul de asfalt (de bază) pe o porțiune de 2,2 km și continuă această activitate cu 2.500 tone/zi
✅️ continuă lucrările de umpluturi cu pământ, fiind în avans față de graficul de planificare cu 98.000 m3
✅️ continuă realizarea stratului de formă
✅️ continuă realizarea stratului de balast cu ciment stabilizat
✅️ a fost finalizată relocarea utilităților, cu excepția conductelor de gaz și petrol din zona nodului rutier DN1D
✅️ a început construcția casiurilor
✅️ continuă lucrările la sistemul ITS
✅️ continuă producerea grinzilor din beton de 40 metri lungime direct în șantier cu instalația proprie montată de antreprenor, fiind produsă deja grinda cu numărul 100.

Ritmul lucrărilor pe acest șantier este unul bun, iar dacă acesta rămâne unul susținut, acest prim lot al Autostrăzii Moldovei #A7 reprezintă un obiectiv pentru darea în trafic anul acesta.

(I.Scriosteanu FB via TheRomanian)

Moldovean

Am întrebat aici și văd că nu mi s-a răspuns. Critici peste critici, dar soluții are cineva? Inclusiv API. Văd că nimeni nu spune ce consideră că ar trebui făcut mai departe. Doar critică.

Stef

Din punctul meu de vedere soluțiile trebuie să le găsească beneficiarul și antreprenorul, nu societatea civilă. Ce sens mai au funcționării publici dacă soluțiile le găsesc tot timpul forumistii. Mâine-poimâine trebuie să fim și la execuție.

gabim

Cred ca acum o reziliere e contra-productiva. Dar in acelasi timp cred ca trebuie trase ceva invataminte pentru viitor, in special la verificat antreprenorii cu mult mai mare atentie la capitolul resurse disponibile pentru proiectul pentru care au licitat. Si poate nu ar fi tocmai rau daca UMB si-ar lua interdictie de participat la licitatii pentru cativa ani pentru mizeria pe care o cauzeaza in mod curent. Oricum au lucrari de executat pentru vreo 3 ani in mod curent.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

naivu

^Nu e nevoie să-i dai interdicție de participat la licitații, e suficient să-i verifici cu atenție resursele disponibile și să-l excluzi punctual la licitațiile la care se mai înscrie înainte să mai termine din șantiere.
Nu s-a reziliat cu Aktor sau Pizza, te aștepți să rezilieze cu UMB? Mai mult, te aștepți să rezilieze înainte de termenele contractuale, care sunt final 2024-2025? (la Straco sau Tirrena s-au acumulat ani de întârziere până s-a ajuns la reziliere)