News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 28 Guests are viewing this topic.

paullie

Buuun asa. Vezi daca nu a facut Consitrans SF-ul si AMC? Ca o scoteau din pix sa faca Lugoj-Deva pe Luna si scapam de ursi  :lol:

Acum lasând offtopic si gluma la o parte intrebarea mea este de ce se cramponeaza CNAIR de un traseu dintr-un SF gresit?

NGC

#51901
@AlexxC: Raspunsul la intrebarea ta era in topicul DX12.

Quote from: NGC on January 13, 2020, 04:22:11 PM
Si daca tot a venit vorba despre acordul de mediu si problemele curente de la PiSi, sa atragem atentia ca si aici la DX12 trebuie actualizata documentatia si revizuit AM pentru a respecta cerintele Directivei 2014 / 52 / UE si pentru a putea obtine finantarea prin fonduri europene. ;)

Nu este nici o aberatie revizuirea unui acord de mediu si asa este normal sa se faca. Nu inseamna ca trebuie sa dureze 2 ani. General vorbind, daca decizia etapei de incadrare este favorabila (modificarile nu sunt substantiale si elementele noi care au survenit nu se supun evaluarii impactului asupra mediului, nu se supun evaluarii adecvate si nu se supun evaluarii impactului asupra corpurilor de apa), poate dura doar cateva luni.

L.E. Pun imediat si un exemplu concret in topicul A7.

Bogdan225

#51902
Pot ajuta cu evolutia lucrarilor (cand vor incepe), inclusiv filmari cu drona.

Ionutzs

#51903
^
Salut! Urmaresc de foarte mult timp forumul si API si faceti o treaba exceptionala. Calatoresc des Cluj Bucuresti (via A10 si A1). Nu sunt din Arges, dar pot ajuta alaturi de un prieten cu monitorizare foto si video pentru PiSi5.

NGC

Quote from: cristi5 on May 12, 2020, 08:46:56 PM
Au luat traseul optimizat pt debleu si-l folosesc pt tunel. E stupid!

Si Salini ce parere ar avea daca s-ar modifica traseul? La ce ar mai fi bun proiectul lor si ce avantaj ar mai avea in competitie? ;)

paullie

Da' ce Salini este cumva Comisia Europeana de Transporturi? Sau e presedintele TEN-T?

Ionut

Voi va dati seama ca pana la urma asta cu schimbarea traseului acum, cand avem licitatie lansata si CNAIR gata sa raspunda la clarificari, este o discutie pur teoretica, nu?

vancouver

Nu. Nu este teoretica. Este inca posibil sa se schimbe. Dar pentru asta prima reactie a ta si a celor de pe forum trebuie sa fie: Da, WOW, ce idee buna. Daca reactia voastra e NU, atunci deja scorul este 0-1, cu autogol din primul minut de joc.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ghrt

Întrebarea este ce pierdem dacă se va schimba? Câţiva ani, oricum nu va fi gata la timp pentru a se încadra la fondurile europene versus vieţile pierdute în accidente stupide, cu blocat un coridor european. Dacă observaţia e corectă, s-ar putea să fie nevoie de rectificarea soluţiei (cine naiba în România reduce la 80 că există un indicator? poate un lanţ de radare) iar ulterior construirii, asta va însemna noi tuneluri.
Cont (aproape) inactiv.

vancouver

In toate tunelurile rutiere din Germania limita este 80 km/h (exceptii doar la tuneluri care au si banda de urgenta sau nu sunt tuneluri veritabile prin munte ci doar zone de autostrada acoperita pe langa orase).

In 50% din tunelurile din Germania sunt instalate unul sau mai multe radare fixe.

Concluzia: 99% din vehicule circula cu maxim 90-95 km/h in tunele in Germania. Deci de putut de poate.

------

In Franta si Italia nu exista aproape niciodata radare in tunele si exista tunele extrem de virajate. Limitele sunt ignorate total, ca politia nu are cum sa stea la panda in tunel, deci fix acolo toti ii dau talpa. Se poate si asa.

Alegem ce preferam.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

elphax

#51910
pot fi radare si fixe si mobile. cam peste in Europa sunt restrictii la tuneluri, 80 sau max 100 .
aia sa fie problema, ca nu respecta unii viteza in tunel ...

voicul

Nu e problema de viteza ci de accidente. In tunel la mine limita e sfanta, pentru ca e foarte probabil sa fie radare fixe.
Asta e viteza pe care am vazut-o si eu: 80 -100.
Cu radarul in BG stateau fix cand ieseai din tunel!

cristi5

Totusi @Ionut, la noi se face reproiectare si pe FIDIC rosu... Si la CFR! Sigur, nu se schimba traseul, dar se schimba o groaza de alte amanunte.

Cu Cuc si Scarlat sigur nu se poate. Cu un sef de CNAIR si un ministru bun, eu n-as zice ca nu se poate. Asteptam pana la alegeri?

Eu cred ca ar fi onest si etic sa iesim in public cu discutia asta, mai mult decat pe forum.

Alternativa e sa zicem "mai bine tacem ca poate intarziem tunelurile". Facem un poll?

Io

#51913
^ Nu-mi vine sa-mi cred ochilor cind citesc despre viteze in tuneluri! Vitezomani in subteran? La Top Gear da, acolo erau simpatici (cea cu cei 3) insa aceea a fost o emisiune exceptionala nu despre masini ci despre barbati si dorintele lor. Legatura ei cu realitatea traficului era atita cita era si e bine sa ramina asa.
Nu exista sa nu reduci viteza la intrarea intr-un tunel (fie si o polata intunecoasa), ti-o dicteaza instinctul de conservare. Viteza in tunel trebuie obligatoriu MAI MULT CA ORIUNDE IN ALTA PARTE respectata si depasirea ei sanctionata cit de aspru. Camera, radar, fotografie, amenda usturatoare. Imediat si fara drept de apel ajungind inclusiv la ridicarea permisului!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

gruiarew

@Io: dumneata ai idee cum se aude o tobă modificată în tunel? Cum să nu-i dai? Era să ne prăpădim cu un dobidoc d-ăsta...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis