News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Voicu

^^ Or fi adus ei dovezi că au destule utilaje. Poate că viitoarele CS vor trebui să precizeze "utilaje și operatori"...

bacovia

In RO piata constructorilor seriosi e sub nivelul marii. NU exista destule firme capabile care sa preia din multitudinea de proiecte anuntate in ultimii ani.
Astfel de probleme trebuia sa existe acu 20 ani, iar noi sa avem peste 2000 km de autostrazi in acest moment.

UMB s-a intins prea mult. Corect. Dar pe cine naiba ati fi vrut la schimb? Danlin? Tikareti? Sa fim seriosi!

O sa-mi stearga iar postarea, mai iau un ban, dar: la noi se merge pe spaga in continuare. Prin urmare, firmele serioase au cam ocolit tarisoara asta. Nu poti face treaba nici sa vrei, ca tre sa cotizezi. Sorry, dar asta e adevarul.

Iar constructorii mici, romani, presteaza niste lucrari sub orice critica (ma refer la drumuri judetene/comunale). O bataie de joc facuta de niste smecheri conectati politic.

Deci am auns in punctul in care avem proiecte, avem bani, dar n-are cine sa le faca.

hefaistos

Cred ca se exagerează cu criticile la adresa UMB.
1. Nu vor termina toate secțiunile în termenul contractuale initial.
2. Au resuresele necesare sa duca proiectele la final pana la sfârșitul lui 2026. Cu rezerve.
3. Din motive de grafic Gant vom vedea sectiuni finalizate în 2024, altele în 2025 și câteva în 2026.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

mike_us

#9858
Cele 10 loturi UMB însumează 270 km de autostrada. La care se adaugă cu aproximație:
  • 63 km pe DX12.  69.5%, 20.00%
  • 23 km pe A0    68%, 0%
  • 41 km pe A3    53.75%, 26.50%
  • 12 km pe DEx6  60.00%
Sa zicem 140km. Un total de 410 km.
In scenariul care le-ar lua pina in 2026 sa termine toate loturile astea (4 ani 2023-26) ar însemna o medie de 100km/an. Ca si comparație intre 2014 - 2022 (ultimi 8 ani) avem o medie de 45 km/an. Asta mie mi se pare o performantă extraordinara.

Cred ca sunt 2 întrebări importante:
  • Poate UMB sa termine toți km ăștia pina in 2026?
  • Era o alta soluție mai buna? Erau alte firme in România capabile sa termine mai repede ăștia 270km?

hvm

Eu consider ca UMB o sa termine acesti KM pana in 2026 insa din pacate nu sunt impresionat de munca lor. Am trecut aseara pe centura Bacau (sensul spre nord) si la 130 de km pe ora se simt bine denivelarile la toate podetele, nu sunt inca trambuline sa simti ca iti iei zborul, dar comparativ cu gilau - campia turzii si chetani - tg mures se simte mult mai bine...

Sper sa nu fie la fel tot A7....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

carutasul

avantajul lucrului cu UMB e că există  șanse bune de finalizare. Dacă ai 5-6 constructori există șanse bune ca măcar unul să aibă probleme (și vedem deja că pe prima secțiune nu suntem prea siguri nici cu bulgarii nici cu Pizza, nu mai zic de secțiunea care încă nu e atribuită). Așa, UMB ori o dă complet în bară ori termină toată lucrarea ... Sincer constrângerile PNRR ar cere ca CNAIR și ministerul să urmărească cu mare atenție ce se întâmplă în teren, lucru de care nu prea sunt convins...

shogom



63 km pe DX12 -T3 ar trebui(putea) sa fie gata anul asta.

23 km pe A0- A02N idem. A04N e scurt si e munca pentru foreze si fierari.

41 pe A3- din ce am vazut intre Nadaselu si Zimbor, trag tare sa termine structurile(suprabetonate) anul asta.

12 pe DEx6- aici terasamentul a la nivel pe aproape toata lungimea, cu un efort pot sa asfalteze pana la pod tot anul asta. La pod trebuie fierari.


As zice ca din 2024 se vor concentra mult mai mult pe A7.


alecu26

Macar de ar fi acele valuri si trambuline singura problema.
Eu am auzit chiar de antretoaze lipsa. Si asta in zona seismica.
Drumurile noastre POATE;

mirceaeliade

Cred ca e cazul ca opinia publica sa ceara alegerea de "liberi arbitri" pe sectoareale UMB de pe A7, adica supervizori.  Cu o singura exceptie, toate licitatiile de supervizare A7 ale UMB sunt DEPARTE de a fi finalizate:
-BACĂU – PAȘCANI x3: 8 ofertanti din martie, nici macar evaluarea tehnica gata:  https://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100192124
-FOCȘANI – BACAU x3: 8 ofertanti din martie, nici macar evaluare tehnica gata:  https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100220451/100841269
-BUZAU – FOCSANI 1: 9 ofertanti din martie, fara evaluare tehnica, lot cu executie pe 2024: https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100193835/
-BUZAU – FOCSANI 2: oferte trebuiau depuse in martie dar INCA E SUSPENDATA fara termen oferte https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100192923/
-BUZĂU – FOCȘANI 3: 8 oferte, are castigator declarat din 7 iulie https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100192920/
-BUZĂU – FOCȘANI 4: 9 oferte, doar cu evaluare tehnica din iunie, lot cu executie pe 2024 https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100193838/

Ofertele expira prin septembire

GIV

Quote from: mike_us on July 24, 2023, 05:27:07 AMCele 10 loturi UMB însumează 270 km de autostrada. La care se adaugă cu aproximație:
  • 63 km pe DX12
  • 23 km pe A0
  • 41 pe A3
  • 12 pe DEx6

trebuia sa pui si procentele de executie aferent fiecarui lot. la cum ai spus, e ca si cum de acum in colo trebuie sa se apuce de ele

panda_no 5

Observ un lucru, lumea ar fi fost mult mai linistita cu finalizarea A7 daca UMB s-ar fi limitat doar la tronsoanele Buzau - Focsani ( luate la intamplare ).
Atunci am fi fost mult mai siguri ca vor termina la timp ceea ce au castigat.
Daca pe celelate tronsoane am fi avut castigatori :
Coni- Trace
Pizzaroti
Aktor
Danlin XXL ( sau cum se numesc )
Turci diversi care au dat bir cu fugitii fara sa finalizeze macar organizarea de santier.

Atunci da, putem fi siguri ca ca A7 ar fi fost gata la timp.......Nici nu ne mai puneam intrebari
Pe bune acum,eram mai linistiti in scenariul de mai sus?
Nu spune nimeni ca situatia este ideala, multi km - un singur castigator - fara supervizare, dar repet era mai bine cu constructori lenti si foarte lenti?
Constructorii buni pe care ii doream nu au participat sau nu au castigat.
Acum nu avem ce face decat sa vedem cum va iesi UMB din toata situatia in care singuri s-au bagat.

GIV

oare nurol a licitat pe loturi dincolo de buzau?

rocklee

Mulți din voi altadata ...ia-ți aplaudat Pe UMB...iar acum spuneți Hopa.....si nu a-ți sarit gardul....pe deasupra mai si scoateti toate gunoaiele la suprafata de parca ar fii Pizzaboy sau Aktorii...nu mai spun nimic...
Lăsați-i sa lucreze si sa vedem dupa aceia ce se întâmplă... 8)
Părerea mea... :)

mike_us

@GIV Am adăugat procentele.
Si îndrăznesc sa pun si un pariu daca îl pierd donez 100$. Pina in Decembrie 2026 UMB termina minim 80% din cei 270km din A7 + Dx12, DEx6, A0 si A3 exceptând ce mai trebuie relicitat, aprobat si nu depinde numai de ei.

survola

Quote from: panda_no 5 on July 24, 2023, 02:22:58 PMConstructorii buni pe care ii doream nu au participat sau nu au castigat.
Ar trebui sa ne întrebăm de ce nu au participat?