News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Stef

Să fie oare proverbul ăla ,,când doi se bat, al treilea câștigă" atât de aproape de adevăr? Oare Nurol va contesta?

GAC

Avand in vedere portofoliul tekfen, lotul 3 poate fi considerat copilul handicapat. nu vad loc de emotii vis a vis de constructor, dar in schimb pe partea de proiect tehnic si birocratie am emotii, gandindu-ma la arheologie si gropi de inprumut (cu panza freatica la 50 cm). Ca de fiecare data, meciul este in mana CNAIR sa struneasca constructorul si sa nu-i permita sa-si bata joc. Tekfen pare sa aiba cu ce, daca nu vom avea un proiect livrat la timp e exclusiv vina autoritatilor.

bacovia

Firma asta are 70 de ani vechime, e normal sa aiba ceva in portofoliu pe site.
Insa e de esalonul 3 acum.

danutzu_1069

Trebuie un pic de atentie, ei asimileaza drumurile divizate la autostrazi... De ex Perşembe - Bolaman Coastal Motorway, este parte din D010, drum national (cu doua benzi pe sens si sensuri separate de mers) si nu autostrada...

mirceaeliade

#9679
Tefken astia parca au contestat ceva si din castigurile UMB la sfarsitul anului trecut.  Probabil chiar vor contracte, sa vedem daca si chef de munca.  Oricum baremul minim setat de Pizzaboy nu e greu de atins.  Sunt curios cum de au fost vreo 4 castigatori aici, ce fel de criterii s-au aplicat de fiecare data...

Feri

Și comunicatul oficial:

QuoteLuni, 22.05.2023, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor în conformitate cu dispozițiile Deciziei Civile nr. 168/25.01.2023, pronunțată de Curtea de Apel București, ale Deciziei CNSC nr. 2628/C9/2717, 2737 din data de 12.12.2022, precum și ale Deciziei CNSC nr. 742/C9/638 din data de 03.04.2023, rămasă definitivă prin Decizia Civilă a Curții de Apel București din data de 17.05.2023, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului de "Execuție Lucrări Autostrada Ploiești-Buzău Lot 3 Pietroasele – Municipiul Buzău km 49+350 – km 63+250".

Ofertantul desemnat câștigător este TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S., cu preţul de 1.159.839.278,17 Lei fără TVA.

Durata de execuție a contractului este de 20 de luni.

Lungimea acestui tronson de autostradă este de 13,9 km, si include construcția a 8 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.260 m.

Sursa de finanțare este asigurată din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2stig%C4%83torul-pentru-construc%C8%9Bia-2

tom_sawyer

Niște context pentru Ploiești-Buzău lotul 3:

Quote from: Tudor99 on September 16, 2021, 09:11:22 PMA7 Ploiești-Buzău:
LOT 3

1.Asocierea YDA INȘAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKET (lider de asociere) – NESS PROIECT EUROPE – ALPENSIDE
2.Asocierea CONSTRUCTII ERBASU (lider de asociere) – BERTONI CONSTRUCT - ACVATOT
3.Asocierea – DANLIN XXL (lider de asociere) – HYDROSTROY AD – VDH AD (VODSTROI 98 AD)
4.Asocierea DRUM ASFALT (lider de asociere) – ILGAZ INSAAT TICARET ANONIM SIRKETI – OPR ASFALT – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS – TRAMECO
5.Asocierea Nurol Insaat ve Ticaret A.S. (lider de asociere) - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
6.Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S.
7.Asocierea  DOGUS INSAAT VE TICARET A.S (lider de asociere) -  CONCELEX,
8.IMFALT YOL YAPI SANAYI TICARET A.S.
9.MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
10.CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.
11.Asocierea  OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider de asociere) -  FERNAS INSAAT ANONIM SIRKETI,
12.Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
13.Trace Group Hold
14.LIMAK INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/39-de-oferte-pentru-construc%C8%9Bia-primului-tronson-al?fbclid=IwAR0sKADuhle4GFiiYxvNsQ9Btlmp6TgxXbBF60-mhoK0JlA9X108-wWRHM0

Quote from: NGC on March 07, 2022, 07:51:14 PMEpisode III / L3 :lol:

"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250"

Acesta este clasamentul din punctul de vedere al ofertelor financiare.
[tt]
Valoare estimata                -> +/- 1160 milioane RON plus TVA
1) DRUM ASFALT + TRAMECO        -> +/-  948 milioane RON plus TVA
2) NUROL INSAAT + MAKYOL INSAAT -> +/- 1093 milioane RON plus TVA
3) TEFKEN INSAAT                -> +/- 1160 milioane RON plus TVA
[/tt]
Clasamentul general arata la fel. Vrabiutele spun ca ceilalti ofertanti au fost descalificati, inclusiv MAPA INSAAT care ar fi in mod normal pe locul 2.

Quote from: NGC on April 18, 2022, 03:51:31 PM"EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA PLOIESTI-BUZAU LOT 3 Pietroasele – Municipiul Buzau km 49+350 – km 63+250"

Quote from: NGC on March 20, 2022, 09:14:04 PMAu contestat TEKFEN, asocierea condusa de DANLIN si asocierea condusa de NUROL.

CNSC a admis partial contestatia celor de la TEKFEN si tot partial si pe cea a celor de la NUROL si CNAIR trebuie acum sa reevalueze oferta celor de la DRUM ASFALT si a celor de la NUROL. In rest s-a respins totul. Urmeaza CAB.

+ povestea cu Danlin.

NGC

Plus faptul ca TEKFEN a renuntat in Ianuarie 2023 la recursul impotriva deciziei CNSC din Decembrie 2022, dar cu toate astea si-a prelungit valabilitatea ofertei, desi nu stia ca recursul celor de la DANLIN va fi admis o saptamana mai tarziu si pana la urma oferta celor de la DANLIN va fi ulterior respinsa. ;)

Dar sa vedem daca ceilalti ofertanti vor accepta asa usor infrangerea.

TibiV

De la SPIRI DRONE: Autostrada A7, Nod rutier DN1D, Lot 1 Pizzarotti-Retter, 25.05.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

De la Infrastructure and Machinery: Autostrada A7 Zona Nod rutier Mizil 23 mai 2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

montaniardul

"Misiune imposibilă pentru Pizzarotti – Retter și Trace – Coni pe primele două loturi ale Autostrăzii Moldovei A7. După 9 luni de la intrarea în șantier și cu termen de finalizare aprilie 2024, loturile Ploiești – Mizil și Mizil – Pietroasele sunt la doar 11%, respectiv 16% execuție, anunță vineri CNAIR. Pe lângă mobilizarea insuficientă a constructorilor – mai ales pe lotul 1 – șantierele au probleme din cauza studiului de fezabilitate care nu a indicat pânza de apă freatică la 60-70 cm adâncime (detalii aici) și a descărcărilor arheologice." 26.05.2023

https://economedia.ro/misiune-imposibila-pentru-pizzarotti-si-trace-pe-autostrada-moldovei-primele-doua-loturi-de-pe-a-7-sunt-la-doar-11-respectiv-16-desi-au-termen-de-finalizare-aprilie-2024.html?fbclid=IwAR1NX4hSX1wp5qKTO76-C3qHtQpbVexlCIcIGnkHOP7-acrxRoB5YYc0rog#.ZHSU-HZByMp

GAC

sa nu dam vina mereu pe antreprenori. autoritatile aveau obligatia sa predea gropi de imprumut utilizabile. presiunea e pe autoritati sa gaseasca alternative si inca repede.

Earthchild

Sper să nu se repete situația de la A10, cu "autostrada macilor" reloaded.

montaniardul

^^ Cand incompetenta si prostia se intalnesc nu are cum sa iasa bine.

miahi

^Dupa cum se desfasoara lucrurile pe A7 pare autostrada ghidata de principiu "A furat ( Ploiesti - Buzau ), dar a si facut ( Buzau - Pascani )" .