News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Cel mai vechi pod major pe M300 este cred cel peste Prahova inainte de Campina. Este din 1920 si a beneficiat de mai multe reparatii capitale.

Din pacate fix acolo era ideal un ppd nou mai lung cu corectarea traseului.

In UK pe CF ai o gramada de poduri la CF pre-1900, care in general nu au fost inlocuite la RK.

cristi5

#4276
@AndreiB e clar ca reconstructia Buc-Predeal a fost facuta "cu economie", si ca pe restul culoarului pana la Curtici un pod de acel tip nu numai ca ar fi fost inlocuit ci ar fi fost proiectat dupa cum o cere geometria traseului, nu unghiul albiei fata de CF.



Dealtfel multe din variantele de viteza de pe M500/Roman-Iasi sunt in zone de traversare ale raurilor. Cu alte cuvinte, cu tehnologie din anul 1900 trebuia tinut seama de "geometria" albiei sau latimea raului, ceea ce a dus la curbe langa rau, pe o linie altminteri dreapta. Cu tehnologia de acum se pote trece "de-a dreptul" si pastrarea podului vechi nu e parte din tema de proiectare. Exemple pe Harta Proiectelor (API) sau mai jos

https://www.openstreetmap.org/way/1095430265

https://www.openstreetmap.org/way/1095439648

https://www.openstreetmap.org/way/1095446832

https://www.openstreetmap.org/way/1095474078

https://www.openstreetmap.org/way/1095493720