Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: MHN on February 25, 2015, 07:27:19 AM
NGC20, stii dintr-o sursa sigura (eventual link) ca s-au semnat contractele pe respectivele loturi sau banuiesti din raspunsul primit de la CNADNR cum ca nu au fost contestatii (precum ai marcat pe topicul de sinteza licitatii)?!
Quote from: NGC20 on February 25, 2015, 08:16:03 AM
^^^ Informatiile din topicul de sinteza sunt doar din surse sigure.

In cazul de fata, informatia apare in SEAP, desi pentru lotul 3, e putin mai ascunsa, intr-o erata.  ;)
Acum este oficial si apare in acelasi anunt de atribuire.

ciprebbe

Quote from: horeaa on February 25, 2015, 02:30:02 PM
Ma gandeam ca teoretic la capatul lotul lui Geiger, pe DN14A, s-ar putea face in sens giratoriu temporar (+ poate ceva drum scurt de legatura, deoare lotul se termina la ceva distanta de DN) ca sa descare traficul si astfel s-ar mai evita 3 localitati (Sanpaul, Ogra, Cipau). Exista precedente? S-a mai facut undeva asa ceva? Asta asa ca sa vad daca merita sa-mi fac sperante :)

SI sa stai 15 min la bariera de la Iernut.... No way, acolo trebuie solutia finala implementata.
Inca putina rabdare sa vedem cum iasa de la CNSC, inca nu e mare intarzierea pt Strabag si se pot apuca de nod ( cum s-a facut la Geoagiu)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

#5492
NGC20, am inteles.
In afara de lotul Ungheni - Ogra, pentru care a fost emis comunicatul CNADNR (postat deja de catre tine), se mai stiu si alte date certe de semnare a contractului?

NGC

^^^ Momentan nu. Trebuie sa apara si in SEAP cat de curand.

MHN

Bine, le asteptam :)
Altfel, cele doua loturi licitate conform FIDIC rosu erau trecute in anuntul de participare ca fiind cofinantate cu fonduri din FEDR nu din FC. Stii tu sau altcineva de ce scrie in acest recent comunicat CNADNR despre FC?!
Poate, Florin?!

florin74

FC finanteaza Axa 1 " TEN-T Core network", - masura 1.1 "Modernization and development of road infrastructure located on TEN-T core network"
FEDR finanteaza Axa 2 "Modernization and development of the national transport infrastructure aiming at sustainable national transport system" , masura 2.1 Modernization and development of national road infrastructure.
Centura Bacau daca nu ma insel este finantata din FEDR.  Pana la Ogra sa fie in TEN-T Core, si de la Ogra sa fie considerat eligibil pentru FEDR. Sau nu le-au mai ajuns banii si au mutat finantarea pe FEDR, unde rezervele sunt mult mai mari si riscul de dezangajare mult mai mare.  Pana la urma nu conteaza din FEDR sau FC, important este sa fie atrasi.

horeaa

Quote from: ciprebbe on February 25, 2015, 02:34:14 PM
SI sa stai 15 min la bariera de la Iernut.... No way, acolo trebuie solutia finala implementata.
Inca putina rabdare sa vedem cum iasa de la CNSC, inca nu e mare intarzierea pt Strabag si se pot apuca de nod ( cum s-a facut la Geoagiu)

La cate trenuri mai trec intre Tg-Mures si Ludus in ziua de azi foarte rar o sa stai la bariera :) dar intr-adevar acuma vad ca solutia finala include pasaj pe DN14A si CF405. Totusi pana nu se rezolva contesatiile nu stim cat de mare e interzierea ... s-a vazut pe A10 aproape un an pe unele loturi. In plus Strabag va trebui sa faca si proiectarea inainte sa se apuce de ceva.

horatiu.cosma

Si pe loturile 1 si 3 vecine lotului contestat e proiectare, asa ca intarzierea pe lotul 2 va fi data teoretic doar de durata judecarii contestatiei.

florin74

Sunt curios daca Neaga de la CNADNR o sa aiba sange in instalatie sa semneze contractul cu STRABAG daca este respinsa contestatia ASTALDI la CNSC, fara sa astepte eventual apel la Curtea de Apel Bucuresti. Si pana se judeca la CAB, STRABAG sa bage tare. Plus chichite si tertipuri judecatoresti, sa se amane pronuntarea pana la sfarsitul anului.

horatiu.cosma

Eu nu prea cred ca ar face asa ceva Neaga, decat daca e vreo sansa cat de mica sa se finalizeze lotul anul asta si sa ia toti banii de la UE din acest exercitiu financiar. Dar nu e nicio sansa, doar trebuie facuta proiectare, sunt 3 traversari peste Mures...

horeaa

#5500
Quote from: horatiu.cosma on February 25, 2015, 03:34:46 PM
Si pe loturile 1 si 3 vecine lotului contestat e proiectare, asa ca intarzierea pe lotul 2 va fi data teoretic doar de durata judecarii contestatiei.

Lotul 1 are proiectare dar ii de doar 3.6km de linie dreapta, sa fim seriosi totusi :)
Lotul 3 ii independent, deoarece are nodurile incluse la ambele capete (edit: la Campia exista nodul, doar pasajul DN trebuie facut).

horatiu.cosma

Bun, si daca lotul 1 e asa scurt, de ce ar mai trebui sa ne complicam cu un giratoriu la capatul lui pana e finalizat lotul 2, pentru 3,6 km, pot sa ies 3-4 luni de zile pe DN fara sa fac figuri.

horeaa

Pai nu-i numai 3.6km, ii pana la aeroport, vreo 15km (3 localitati) unde ii urmatorul nod de pe Ogra-Tg Mures care ii semant si nu are proiectare deci ma astept sa fie terminat mult mai repede.


dragos76

#5504
Scuze daca s-a mai discutat, dar sunt curios la traversarea satului Bogata, ce solutie se va implementa? Va fi un singur pod peste ambele traversari ale Muresului, si care peste bucata din sat (inclusiv drumul comunal) va fi ca un viaduct? Sunt necesare si demolari?