Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 24 Guests are viewing this topic.

dragosm

#27765
@vancouver

4. Petre Ene (Director General Adjunct Consitrans)
5. Daca ajuta, din partea CNAIR responsabil e Ionut Urecheatu (Serviciului UIP 1 Implementare SF/PT)

Sunt destul de nou pe forum, rog un moderator sa editeze daca nu e ok sa dam nume pe forum. Sursa insa e .

tom_sawyer

#27766

vancouver

Bravo, arata f. bine. Ma bucura.

In ultimul video informatii importante despre cum vor sa duca autostrada in zona Busteni, unde s-a tot speculat aici pe forum. Directia pare f. clara, tunel si nicidecum prin albia raului.

@Ionut, oare nu merita sa separam Bucuresti - Brasov de restul A3? O sa fie multa treaba aici si o sa mearga paralel cu tronsoanele din Transilvania, unde iar va fi multa activitate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

Deci cum banuiam, in zona Azuga-Predeal-Brasov traseul este cvasi stabilit. De ex. la Paraul Rece a aratat clar Dl. Andrei Anghel de la Consitrans cum o sa treaca autostrada prin spatele unei manastiri franciscane. Aceasta precizie nu putea sa o aibe, daca traseul nu era clar.

Din pacate fix in zona critica pentru ambuteiaje, Busteni - Sinaia, fix acolo se cauta traseul optim prin tunel / resp. cat mai putin prin tunel, dar totusi cu ocolirea completa a localitatilor.

Date fiind astea va intreb cum ar fi mai logic:

a. sa se concentreze pe o finalizare rapida a SF+PT pe zonele pe care traseul este clar (Ploiesti-Comarnic + Azuga-Rasnov) si astfel sa le putem scoate la executie cat mai rapid pe acestea (sa zicem in 2022, cu semnare contracte poate in 2024, finalizare capete 2027-2028, finalizare sectiune centrala 2034-2035).

sau

b. Sa se concentreze pe zonele cu traseu neclar, care sunt si cele critice, sa recupereze acolo decalajul si sa le prioritizeze chiar pe acelea, ca sa rezolvam problema principala intre Comarnic si Predeal (licitatie poate 2023, semnare contracte 2025-2026, finalizare poate 2031-2032 cam toata autostrada)

Efortul financiar nu e deloc de neglijat (asta inclina spre a). Dar parca si eu as vrea sa se termine mai repede calvarul si in 2032 sa fie totul complet gata.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

tom_sawyer

Construit cât mai repede ce se poate construi. Nu știm cum va evolua situația economică/geopolitică si ce constrângeri la finanțare vor apărea.

ciprebbe

@hvm - nu glumim :)



Dupa cum se vede se lucreaza rapid la rezolvare.
Astfel de imagini sunt de asteptat pe tot parcursul derularii proiectului si nu sunt cuprinse in proiect (fiind greu de prevazut cand ti se desprinde la 80-100m mai sus de  zona cu lucrari).
Asa sunt dealurile aici, la Gilau erau foraje geo din 40 in 40m si tot au prins o falie intre ele. Au refacut proiectul si au remediat pe banii lor.
Sper ca aici sa nu fie prea multe si sa o scoata la capat.
Fiti realisti si nu visati sa fie gata la final de 2022.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

#27771
Sa fim multumiti cu sfarsitul anului 2023. Loturile sunt mult mai grele decat ce a avut pana acum UMB, vorbesc din punct de vedere al reliefului si geologiei. Sper sa nu ii termine financiar.

pentium10

#27772
Descoperă avansul șantierului Strabag prin noua filmare din drona

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Selina contractual are termen pana in 18 iunie sa transmita un proiect conform.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

paullie

Aoleu saracu' Pruteanu. Cine scrie frate notele acestea? "...si pe care CNAIR nu o poate accepta."

ciprebbe

Muncesc la o noua DT si sunt convins ca se vor impotmoli la " in limita sumei licitate".
Personal anticipez ca aici se va ajunge in instanta si implicit blocaj.
Un lot pentru care nene Beniamin s-a luptat si in instanta cu Strabag (lot 2), un lot care daca ajungea la lalaiti , indiferent de cost, ar fi fost executat.
#constructorSeriosRoman
Sa nu uitam ca au licitat si pe lotul de langa. Sper ca dupa 18 iunie sa vedem un certificat negativ.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Cristian_cj

E clar, se blocheaza. Nu inteleg totusi de ce au licitat si pe lotul vecin. Ofertele s-au depus pe la jumatatea lui martie, cand deja stiau ce au pe lotul adjudecat. Banuiesc ca pe lotul vecin, situatia nu e deloc mai roz, din contra...

PS: Cum sa fii angajat in departamentul de relatii publice si sa faci asemenea greseli gramaticale ?

bgd77

Legat de A3 Ploiesti - Brasov, exista si un site dedicat: https://ploiesti-brasov.ro/

Cred ca sunt aceleasi videouri de pe canalul de Youtube al CNADNR, dar poate e mai usor de urmarit fiindca sunt puse cronologic.

Lukis

Astazi a aparut un articol in Hotnews referitor la proiectul autostrazii Brasov - Sibiu. Indicativul ales este A3, pentru intregul segment. Se poate opri aceasta greseala? Cred ca segmentul Fagards - Sibiu ar trebui sa primeasca alt indicativ, in situatia in care, peste cativa/multi ani, autostrada Fagaras - Tg. Mures va fi construita.

paulmare

^Hvm unde lucreaza UMB acuma, la sud est de jugul intracarpatic (pe care A3 o sa il treaca cu tunel pe sub Meses) - e partea cutata de la marginea depresiunii transilvaniei, normal ca umb nu e impregillo dar e la fel un lot foarte dificil

Asa aditional, la Hida de exemplu a fost mina de carbune brun si cateva cariere - poate ca sunt in zona straturi subtiri de lignit pentru care nu a meritat decopertat sau minerit pe vremea lui cioasca, dar care se pot rupe si produce o alunecare la 50 de metri de zona unde sapa excavatorul la debleu
In Salaj pe vremea lui Cioasca si Jos Iliescu (de fapt cu mult inainte), a fost o intreprindere de exploatare miniera, cine stie dupa ce au sapat, cat steril au avut si cum l-au depozitat etc nimeni nu dadea doi bani pe chestiile astea in anii 50-60
Adica se prea poate sa fie multe alunecari de astea neprevazute in santier - cel mai bine ar fi sa specificati mai clar pariul :)