Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 5 Guests are viewing this topic.

NGC

"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Quote from: NGC on October 01, 2018, 11:03:25 PM
Pentru lotul 1 noul termen pentru evaluarea ofertelor este 31.10.2018.

Am uitat sa trec explicatia pentru noul termen.

Quote from: NGC on September 04, 2018, 10:31:07 PM
Pentru cei care tot intreaba de Suplacu - Bors, avem acum un termen nou la CAB in 01.10.2018 pentru lotul 1.

01.10.2018

QuoteTip solutie: Încheiere
Solutia pe scurt: Înaintează dosarul Preşedintelui Secţiei. Pronunţată în şedinţă publică azi, 01.10.2018.

Ciprianul

#18106
^ Mai este timp nu e stres.

Deci peste o luna. Na....tipic CNAIR. Timpul trece,leafa la fel.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

laszlo.robert

#18107
Mulțumim Ciprian.La pasaj peste CF Nu au de gând să înceapă mimic ?Acolo este trecere la nivel cu barieră, chiar dacă fac o improvizație de acces/coborire de pe autostradă,nu știu cine așteaptă 15 minute pentru 14 km  stind in coadă la barieră.
Lotul Gieger intră oficial in categoria "muzeu".

Loko

Inteleg bine ca astazi se anunta castigatorii pentru primele 2 loturi dinspre granita, si ca in ambele cazuri va fi Selina?

Ar fi amuzant ca, dupa ce ani de zile le-au tot frecat, le-au impartit, le-au masurat, in final castigatorul sa fie acelasi pentru toate trei loturile.  :lol:

By the way, din moment ce exista deja autorizatie de construire (in baza unui plan tehnic aprobat) pentru aceste loturi, cf. informatiilor din harta interactiva de aici de pe forum, nu ar trebui sa se apuce de treaba right away, odata ce contractul este semnat? Adica sa se arda etapa de design, alea 6 sau 12 luni cat se dau de obicei?

Ionut

#18109
Se stie pe surse ca este Selina (prin Trameco, de fapt) pe loturile de la granita. De luni bune de zile se stie asta. Dar na, asa e cand nu esti atent la forum. Castigatorul pe Suplacu-Bors pe contractul anterior a fost Corsan-Corviam (Spania), nu Selina. Ca a fost parada aia penibila a utilajelor de la Selina... e alta poveste. Dar Selina nu a castigat niciodata ceva pe Suplacu-Bors. Si, daca nu ma insel, niciodata nu a castigat un lot de autostrada in Romania.

Contractele sunt design & build, se va reproiecta pe ici pe colo ce a proiectat Bechtel. Bine ar fi, inainte sa intrebi, sa citesti forumul. Macar pe subiectul care te intereseaza. S-a vorbit exact despre asta acum cateva zile sau chiar ieri.

Uite am gasit si discutia cu Selina/Trameco pe Suplacu-Bors - este din luna iunie:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg202189#msg202189

Loko

Da, mersi.

Ma refeream la faptul ca, in situatia in care un constructor ar castiga toate cele trei loturi, asta ar face ca tot timpul pierdut cu imparteala pe loturi sa fi fost irosit. Nu ca ar mai fi castigat Selina anterior.

cristi5

#18111
Quote from: Loko on October 02, 2018, 06:33:30 AM
By the way, din moment ce exista deja autorizatie de construire (in baza unui plan tehnic aprobat) pentru aceste loturi, cf. informatiilor din harta interactiva de aici de pe forum, nu ar trebui sa se apuce de treaba right away, odata ce contractul este semnat? Adica sa se arda etapa de design, alea 6 sau 12 luni cat se dau de obicei?

Din pacate AC expira la N luni dupa incepere (parca) horatiu.cosma a citat pe topic din AC, sunt cam expirate acele ACuri. Ar trebui modificat pe harta (de fapt harta ar trebui sa "stie"  cand expira AC si sa deseneze altfel)

Etapa de design e facuta (mai putin acolo unde AM cere altceva, cum e aici

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/47.218/22.141

Deci in principiu AC trebuie refacut. Daca asta implica re-aprobarea proiectului in CTE, nu stiu. Oricum, revizuirea AM si exproprierile suplimentare (dupa proiectare) iau mare parte din timpul AC, aici nu va fi cazul decat in locurile unde se (re)proiecteaza.

voicul

Teoretic cu bretele si 2 giratorii in DJ (sau ce e acolo).
Doar ca probabil ar fi zis politia ca la Grind: e bariera si se blocheaza traficul pe autostrada.

Spre exemplu in B pe A1 la intrare, nu e bariera si TOTUSI se blocheaza traficul cam in fiecare zi pe 1 km. Si nu doar banda de urgenta ci si banda 1 si 2!

Ionut

Sunt curios ce credeti voi despre solutia unui giratoriu fix in capatul autostrazii la Iernut, la 150 de metri de calea ferata.

pentium10

#18114
Cel mai OK ar fi daca breteaua asta sa aiba latime si sa poate fi folosit ca dublu sens.

Atunci si giratoriul s-ar potrivi fata de CF.



si fara giratoriu s-ar putea face si asa:

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

N-ai inteles. Ceea ce se propune acum cu tot dinainsul, pentru a deschide circulatia anul asta, este un giratoriu fix in capatul A3. Adica asa:



1. Este absolut evident ca vor fi cozi in acel giratoriu si se vor extinde pe autostrada. Daca nu avem semnalizare ok pe A3 si/sau daca va fi vizibilitate slaba (iarna, totusi), vor fi accidente. Aproape sigur vor fi accidente.

2. Chiar daca recuperezi ceva pe A3, pierzi la bariera. Se sta la bariera 10-15, chiar 20-25 de minute, din ce-am inteles.

Intrebarea e: merita sa faci o astfel de solutie temporara, sa creezi un pericol acolo si sa risti asta pentru... pentru ce?

pentium10

#18116
Eu am inteles clar ce ai zis, dar am sugerat si altceva, pe bretele mai lungi iesirea.
Si Astaldi deja se pregateste sa devieze DN14A se vad pregatiri in acest sens pe poza ta.
Acuma pierzi la trecerea pe Sanpaul cam 30-45 de minute cand se lucreaza la trecerea peste CF.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Inca o completare. Conform datelor CESTRIN 2015, traficul pe DN15 Tg Mures-Campia este cam de 7 ori mai mare decat traficul de pe DN14A Medias-Tarnaveni-Iernut. Deci faceti voi calculul cate vehicule se vor infunda in bariera asta, pornind de la marimea cozii din imagine. OK, nu toti vor intra pe A3. Dar vor intra, sa zicem, 50%. Adica vom avea o coada din trafic de pe A3 de 3,5 ori mai mare decat ce vedeti acum pe DN14A.

dr4qul4

DN14A va supratraversa sau va subtraversa autostrada?  structura din dreapta pare un podet, nu un pasaj pt DN. Si daca vor urca DN-ul peste A3, de ce nu-l prelungesc si peste CF? Poate fi dus pe rambleu, nu trebuie neaparat sa fie cu deschideri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pentium10

Va supratraversa si autostrada si CFul. Acele 2 case in stanga din cate stiu o sa fie expropriate. Cred ca din acest motiv nu s-a apucat Astaldi, ca nu are exproprierea finalizata.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures