Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

realfanady

Din Suplac mai sunt vreo 2-3km pana la limita de judet (sa zicem Suplac - Port), de portiunea respectiva am vorbit. In fine ... nu este un drum foarte important, doar am vrut sa zic, ca se poate pune o portiune rosie si dupa Suplac, la fel cum este acum inainte de localitate. Imi cer scuze, daca am venit cu informatii mai putin importante, doar am vrut sa va ajut. :)

vancouver

Mulțumesc realfanady pentru informații. Este corecta însă si observația lui horatiu.cosma si raspunsul tau lămurește lucrurile.

Harta nu este chiar asa de detaliata ca sa conteze 2-3 km. Mai important este ca unul care nu cunoaște drumul sa vadă de pe hartă că există portiuni de rosu si portiuni de galben pe DN19B. Localizarea lor cu mare precizie nu are asa o mare importanta, posibil sa si alterneze. Nu voi schimba asadar nimic pe DN19B.

DJ191 l-am trecut asa cum ai cerut, galben-albastru. Se va vedea la următorul update - probabil la mijlocul lui decembrie.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

akros

Am si eu o propunere de adaugat pe harta:
DJ 581 - Resita-Gradinari (culoarea galbena as zice eu - astept si alte pareri de la cei care merg mai des pe acolo)

E ruta mult mai rapida si folosita intre Resita si Oravita decat DN58 prin Anina. E important de stiut cum este drumul pentru ca se intampla cateodata ca unele portiuni sa se afle intr-o stare foarte proasta si e de preferat ruta prin Anina atunci.

reed

pe e58(28b) intre cotnari si tg frumos au aparut gropi,mai ales pe sensul de mers catre harlau.as trece portiunea cu rosu,nu am putut sa merg mai mult de 50 la ora,trebuind de foarte multe ori sa intru pe contrasens.

Hory

Pe DN 14B, de la Copsa Mica la Blaj, portiunea Tapu - Blaj in lungime de 20km este reabilitata, astfel poate fi trecuta la urmatorul update cu verde la fel ca si restul portiunii pana la intersectia cu DN1. Doar primii 17 km de la Copsa Mica la Tapu sunt de o calitate slaba, respectiv trebuie sa ramana la culoarea galbena.

vancouver

Am venit chiar acum pe DN2 Bucuresti-Buzau-Bacau. Drumul este curatat ireprosabil de zapada (mai putin in Rm. Sarat). Observatia principala este insa ca tronsonul Bucuresti-Urziceni nu este nici pe departe de albastru, asa cum au scris unii pe forum si asa cum imi semnalase si un prieten. Nu s-au reasfaltat decat unele portiuni, s-au refacut marcajele, dar ramâne in mare un drum usor denivelat, cu probleme ici colo (cum ar fi podul de la Cotmeanca, la 5 km de Urziceni). Asadar Buc-Urziceni revine la verde.

In general voi face un update la mijloc de ianuarie, pana atunci sunt plecat de acasa si nu am fisierul sursa cu mine.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mihail75

dupa drumurile facute in ultimele doua saptamini, pot confirma urmatoarele lucruri:
Bucuresti-Urziceni (DN2), asa este, ar trebui trecut cu verde. Am mers des pe acest sector, prezinta deja denivelari semnificative de la traficul greu, nu a mai fost modernizat in ultimii ani.
La fel, cu verde, merge trecut sectorul Roman-Falticeni-Suceava, tot DN2, cei din zona pot confirma si ei ca nu este la acelasi nivel cu Roman-Bacau-Buzau.
Portiunea cu rosu de pe DN11A de la iesire din Onesti spre Adjud poate fi upgradata la galben. Am trecut chiar ieri pe acolo, este asfaltata onorabil, chiar daca inca se simt denivelarile de la placile de beton de dedesubt.
DJ 282 B/C, Popricani-Flaminzi (jud. Is-Bt) poate fi adus la albastru, a fost finalizat si inaugurat oficial in decembrie.

MRS

^^^ Falticeni-Suceava e prost spre foarte prost, iar Falticeniul "a inlocuit" in topul meu de drumuri dezastruoase Barladul..
Cam asa arata in ajunul Craciunului:





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

pasadia

Ca mi-ai adus aminte de zona aia: centura Roman-ului tot asa distrusa e?

dr4qul4

cunoastem  :(

La Roman nu are rost sa o iei pe centura. Prin oras e mult mai ok. Asta daca nu o iei cu tirul. Am luat-o odata din curiozitate si nu-mi mai trebuie. Oricum mi s-a parut fenomenal semnul de la intersectia centruii cu drumul care vine peste CF, acesta fiind singurul cu prioritate
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Intrebarea e: chiar n-o repara nimeni? E a CNADNR-ului sau a Primariei locale?

ovideatza

#326
Falticeni arata asa pt ca s-a lucrat in aceasta toamna la canalizare sau apa, sapaturi, pe raza localitatii. Sper ca dupa ce termina sa vina si un asfalt continuu (sper...).

Pe de alta parte, ar trebui remarcat ca acum intrarile sunt deficitare, dar zona centrala a orasului a fost asfaltata acum 1-2 ani, tranzitarea orasului fiind mult mai ok acum, inainte iesirile erau mediocre si centrul dezastru.

Nu stiu de ce ziceti ca Falticeni-Suceava e rau (in exteriorul oraselor) pentru ca se merge ok, nu ai gropi, chiar e ok. Ca e aglomerat, ca e 1+1 nu ca restul DN2, ca e linie continua vreo 10-15km sau ca se inzapezeste destul de usor e alta poveste, dar asfaltul e ok in general + este marcat mereu (acum e murdar).

Idem si pt Roman-Falticeni, care are mai rau o portiune denivelata la intrarea intr-un dat pe Motca-giratoriul mare inainte de Roman, dar drumul e ok dpdv al asfaltului si al marcajului. In schimb la intrare in Falticeni dinspre Roman o bucata de aprox 5-7km (coborarea spre oras) a fost reasfaltata in aceasta toamna.

Roman-Suceava e la acelasi nivel al calitatii asfaltului (exceptand acea zona mentionata) cu Roman-Buzau, diferenta find ca e 1+1, iar daca mergi noaptea+drum murdar de Romania normal ca nu va fi o experienta placuta.

Dn2 este lung, are segmente reabilitate recent si altele nu, nu poate fi la fel peste tot. Spre exemplu bucata de la iesirea din Bacau spre Roman e mult mai buna decat intreg DN2, fiind asfaltata cred in 2013 sau 2014. Per total, ca si marcaj, planeitate, lipsa gropi, pana la SV cel putin eu zic sa ramana albastru.

Daca e sa ne luam de DN2, Suceava-Siret ar avea nevoie de o refacere a stratului de asfalt in primul rand la primavarav plombele se inmultesc la fiecare sezon de iarna.

Ps: trecerea Barladului in aceasta vara a fost refacuta...e asfalt nou, denivelat e doar o bucata la iesirea spre Tecuci, 1 km sa zicem.

dr4qul4

Roman si Fălticeni sunt proaste. In rest drumul e ok, dar nu se compara cu Afumati-Iasi.
In plus are multe curbe si e o adevărata placere sa nimerești in spatele unei combine imense.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovideatza

Curbele nu le discutam aici:)) vezi ce placere e sa nimeresti combina la cate 3-4 saptamani:(( nu mai zic de soferii profesionisti. Dar Moldova are drumuri bune,..nu are nevoie de investitii...

mihail75

#329
sper ca sunteti totusi de acord ca Roman-Suceava nu merita albastru! E drept ca si restul DN2 prezinta diferente, mie mi se pare ca sectorul Ramnicu Sarat-Buzau-Urziceni incepe sa se uzeze ("banda" din margine a inceput sa se lase sau se prezinte deivelari), poate si pentru ca a fost primul sector largit si modernizat prin 2000. In acest ritm, intr-un an, doi, cred ca va fi "retrogradat" la verde si acesta.
Asa este, Barladul a fost asfaltat in acest an, la fel Vasluiul (aproape gata), chiar daca nu vorbim de asfaltari de mare calitate! Ultima data cind am fost pe ea (vara), centrura Romanului era la fel, foarte denivelata si cu aceleasi placi pe portiunea din exteriorul orasului. Nu merita luat pe acolo, centrul nu e atit de aglomerat incat sa nu permita o tranzitare in 5 minute!