Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 21 Guests are viewing this topic.

archaeus

Quote from: tom_sawyer on December 17, 2022, 11:14:25 AMEu sincer aș vrea să ia altcineva decât UMB. Cred că s-a întins prea mult și ar trebui să crească și alte companii (românești sau străine), că e mult de construit.
Cand a fost desemnat castigator initial UMB pe A0 Sud Lot 3, multi au sarit pe aici ca "domne, dar sa mai ia si altii ca prea au luat moldovenii multe!" si a ajuns lotul la cine a ajuns! Aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa se intample, zice o vorba romaneasca ....

GAC

chiar daca umb va avea 250 km pe A7, dificultatea consta in cateva viaducte, in rest, relief ca-n palma. pe A0N au pus si asfalt dupa cateva luni. intrebare: daca a calculat cineva cati m3 de excavatii vor fi pe A7 vs sectiunea de A3 a UMB? tare mi-e ca pe A7 e volum mai mic fata de cei 40Km dificili din A3.

shem

15-20 milioane de mc. La o prima strigare. La 400 de basculante cat se vehicula ca ar fi disponibile pentru asta, in 2 ani ar fi majoritatea terasamentelor cam pe acolo. In schimb pentru structuri ar fi necesara o schimbare de optica. Dureaza cam mult ridicarea elevatiilor in situ. Dar nah, daca asta e proiectul.

Cetatean

Diferenta la licitatii o face faptul ca el are foarte multe utilaje. Depinde de subcontractori putin spre deloc. Foraje,fier,ciment. Stabilizari chimice.
Iar in momentul cand iti produci grinzi,elemente prefabricate,scazi mult din costuri.
Si material scos din gropi pe care nu-l cumperi de la alti baieti...cu pierdrri si adaos.
Ca sa nu mai vb de productivitati ridicate. Una e sa lucreze un utilaj 10 ore,alta 14 sau non stop. Si alta e sa le ai inchiriate de la firme. La costuri mari. Ca asa trebuie,sa ai ACTIVitate...
Sa nu mai vb de cheltuielile de corporatie,care el nu le mai plateste,la sediu mama din tari straine pentru 10-20 de baieti straini. Care poate sa fie 3-5-10 % din toti banii aia.
Plus cazarea la baraca si masa asigurata tuturor,din ferme proprii. Circuit inchis.


alexa_adrian2001

Stiu ca toate sectoarele includ perdele forestiere, mi-ar place sa le vad plantate toamna/iarna. Primavara e mai greu cu prinsul lor.


TibiV

Tot de la SPIRI DRONE - simulare/animatie Bacau - Pascani:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mike_us

Revin cu aceeași întrebare: se poate vedea clasamentul pentru Bacău - Focșani? Cred ca acuma ca deja e semnat ar trebui sa fie informație publica sumele licitate de fiecare companie.

NGC

Dupa finalizarea achizitiei publice, dosarul achizitiei devine public, dar mai trebuie si ca cineva sa ceara acces la el in baza Legii 544 / 2001. In topicul dedicat exista model pentru cererea care trebuie trimisa la CNAIR.
Poate pe viitor poti sa ajuti forumul si sa le scrii singur fosilelor din CNAIR. De data asta pun eu clasamentul din alte surse.

NGC

Ofertele pentru "EXECUȚIE LUCRĂRI AUTOSTRADA FOCSANI – BACAU LOT 1 FOCSANI – DOMNEȘTI TÂRG km 0+000 – km 35+600; LOT 2 DOMNEȘTI TÂRG – RĂCĂCIUNI km 35+600 – km 74+380; LOT 3 RĂCĂCIUNI - BACĂU km 74+380 – km 95+902,35":


Lot 1

1. +/- 2,355 miliarde RON fara TVA -> UMB
2. +/- 2,509 miliarde RON fara TVA -> KOLIN
3. +/- 2,893 miliarde RON fara TVA -> NUROL
4. +/- 3,066 miliarde RON fara TVA -> MAPA


Lot 2

1. +/- 2,485 miliarde RON fara TVA -> UMB
2. +/- 2,545 miliarde RON fara TVA -> KOLIN
3. +/- 2,834 miliarde RON fara TVA -> NUROL
4. +/- 3,188 miliarde RON fara TVA -> MAPA


Lot 3

1. +/- 1,674 miliarde RON fara TVA -> UMB
2. +/- 1,816 miliarde RON fara TVA -> KOLIN
3. +/- 2,189 miliarde RON fara TVA -> NUROL
4. +/- 2,295 miliarde RON fara TVA -> MAPA

GAC

Ingrijorator de mica diferenta intre UMB si Kolin, mai ales pe lotul 2 - sub 3%; si asta in conditiile in care Kolin nu au nici personal nici utilaje, in timp ce lotul se afla in ograda UMB. Asta arata o mare disperare din partea turcilor, dar si o inclinatie de a-si asuma un risc semnificativ.

alexV

Inca nu s-a devalorizat destul lira turceasca, da nici departe nu e.

mike_us

Interesant ca pe toate 3 loturi ordinea e exact aceiași: UMB, KOLIN, NUROL, MAPA. Locurile 2-4 companii turcești, arata dorința lor de a prinde contracte in România.
Mulțumim NGC pentru clasament.

alecu26

Mai arata și preturile mari la care s-a ajuns la autostrazi în România și marjele de profit la fel de mari. 10..20...30%. Deci sa nu ne miram ca turcii sunt aproape ca oferta chiar dacă UMB a licitat jos.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).