Infrastructura rutieră și protecția mediului

Started by StefanCelMare, October 26, 2016, 11:12:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Allex

O sa se dovedeasca imediat ca nu exista ursi in zona ;-) Astia doi au fost adusi de Soros si pusi intentionat in zona autostrazii ca sa puna bete in roate proiectului.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ghrt

Cică soluţia la animalele care intră pe autostrăzi (avem una mai lungă şi 2 mici) este să pună panouri de avertizare!!! În logica asta, de ce să nu limiteze viteza la 90kmph şi să pună panouri şi pentru pietoni, căruţe, biciclişti, mopede şi tarabe pe banda de urgenţă? Cum se împacă limita de viteză superioară cu prezenta animalelor de talie mare?! Pe de altă parte cred că un urs poate rupe prostia aia de gard din neatenţie.
Şi aşa câinii sunt o problemă care-ţi distruge maşina, sunt relativ des întâlniţi pe lângă localităţi, dar impactul cu un animal de talie mare poate determina decesul celor din autoturism.
Cont (aproape) inactiv.

vancouver

Quote from: ghrt on August 20, 2018, 01:41:18 PM
(...) soluţia la animalele care intră pe autostrăzi (...) este să pună panouri de avertizare!!! (...)

Panou de avertizare pentru ursi: atentie ursi, daca intrati pe autostrada puteti sa muriti !  :lol:
(pe A8, in secuime, panourile vor fi bilingve, pentru ursii care nu stiu decat ungureste)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Am dat doua interviuri azi la Digi24 despre ursi. :) Unul inregistrat, apare la jurnalul de la 19 cred si altul a fost in direct acum cateva minute.

cristi5

Se cunosc pozitiile exacte ale celor doua impacturi cu ursii?

adiarc

ultimul a fost lovit langa tunelul Sacel iar primul aproape de iesirea de la nodul Saliste.

PS - gardurile nu constituie nici o limitare pt ursi si singura masura mai plauzibila sunt garduri electrice dar cu tensiune care sa descurajeze.....( aici e un fenomen mai complicat si problema este faptul ca nu mai gasesc hrana sau sunt oameni care ii hranesc - aici trebuie amenzi drastice - sunt tari unde amenda pt asa ceva ajunge si la 25.000 dolari )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Adevarul e ca tunelul ala cut&cover inca nu prea isi merita partea de cover. Parca nu are inca vegetatie destula, poate nici macar statul de pamant nu e suficient. Nu de alta, dar aceea ar fi trebuit sa fie ruta normala pentru ei, intre Meridionali si podisul Secaselor.

TibiV

#172
Referitor la garduri...
Quote from: NGC on June 12, 2018, 10:06:26 PM
Quote from: Ionut on May 28, 2018, 09:08:19 AM
Confirmare oficiala a ceea ce va spuneam pe surse: Autostrada Sibiu – Piteşti - km 122, km 122+500, km 122+950, km 123, data începerii procedurii EIA/EA 27.12.2017; s-a depus studiul de evaluare adecvată în data de 16.05.2018.

Ministerul Mediului

Am uitat sa va zic inca de atunci, dar azi, din alte motive, mi-am adus aminte de el. :D
Daca va intereseaza, il gasiti aici.

In Studiul de Evaluare Adecvata pentru PiSi, la paginile 568-571 gasiti propuneri de garduri ranforsate pe model grecesc.
Se pare ca si grecii s-au ales cu niste ursi omorati pe autostrada Egnatia, si au schimbat solutia tehnica a gardurilor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: cristi5 on August 21, 2018, 03:06:32 PM
Se cunosc pozitiile exacte ale celor doua impacturi cu ursii?

Măsura a fost anunţată după ce un urs a fost ucis, în noaptea de duminică spre luni, de o maşină, după ce a pătruns într-un tunel de pe autostrada A1, pe raza judeţului Sibiu. Evenimentul, care este al doilea de acest fel din ultimele trei zile, s-a produs la kilometrul 262 + 500.

În noaptea de vineri spre sâmbătă, un alt urs a fost accidentat mortal pe autostrada A1, la o distanţă de circa şase kilometri de locul în care s-a produs al doilea eveniment.

hotnews.ro

adiarc

sunt convins ca toata lumea "va lua in considerare " aceste indicatoare.....asta dintre cei care le vor vedea

poate totusi facem ceva mai de efect cum ar fii garduri electrice.....nu de alta dar asta cu "soferii trebuie sa respecte indicatoarele....noi ne-am facut datoria " ,nu ajuta pe nimeni cand se trezeste cu un urs mare in fata...chiar si la 90-100 sa nu mai zic 130-140

http://www.turnulsfatului.ro/2018/08/23/au-aparut-primele-indicatoare-pe-autostrada-cu-mesajul-atentie-animale-salbatice/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

thinker

Da Ionut, acel Cozia.
Daca o sa treceti pe Valea Oltului dinspre Valcea spre Sibiu, imediat dupa Brezoi uitati-va sus pe munte in stanga, o sa vedeti multi copaci cazuti, putreziti, etc. La fel e si pe dreapata, numai ca acolo e mai departe, nu se vede. Sunt zone imense unde nu se poate si nu se exploateaza nimic.
Dar pe Valea Oltului nici nu mai conteaza tunelurile si viaductele, oricum nu se pot gasi alte solutii tehnice pentru a traversa muntii si a face autostrada.

Cat am calculate impreuna? 54 km de pod +viaduct si 27 km de tunel din cei 120 km?   Inca in viaduct sau tunel,  1-2 km in plus nici nu mai conteaza.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Cristi N

Mai putin legat de infrastructura si mai mult legat de protectia mediului.
QuoteFundația Conservation Carpathia, cei care fac asta, cumpără păduri de la țăranii români, le comasează în zone naturale, în care interzice tăiatul de lemne, așteptând ca statul român să ia inițiativa de salvare a pădurilor virgine din Făgăraș și să înființeze Parcul Național Făgăraș, moment în care va dona pădurile salvate de la tăierea și le va alipi respectivului parc. Între timp, muncesc la refacerea zonelor afectate de tăierile criminale făcute în ultimii 15 ani.

Cei de la Fundatie au chemat mai multi bloggeri si cateva televiziuni pentru a le arata cu ce se ocupa ei in Romania.
Cetin, Zoso, TVR, ProTV si Digi

Ionut

Mda, nu avem ursi.

Încă un urs accidentat mortal pe Autostrada Sibiu – Orăștie

Încă un urs a fost ucis miercuri dimineață, în jurul orei 6, pe A1, în zona localității Cristian, județul Sibiu. Animalul a fost lovit mai întâi de un TIR, după care a ricoșat într-un autoturism. Potrivit lui Robert Elekeș, purtătorul de cuvânt al Direcției Regionale și Drumuri și Poduri Brașov, autoritățile bănuiesc că ursul ar fi venit de la groapa de gunoi din apropierea autostrăzii. "Colegii mei au identificat locul pe unde a escaladat gardul și au identificat și urme pe taluzul drumului. În zonă este o pădure, dar bănuiala este că ar fi venit de la gropa de gunoi din apropiere. Țin să precizez că la nici 50 metri de locul incidentului există o subtraversare (ecoduct) pentru animale, dar din păcate ursul a ales să nu treacă pe acolo", a spus Elekeș.

Secția Autostrăzi Sibiu a derulat în ultima lună un program de reparare, construcție și inlocuirea gardului de protecție pe toată lungimea sectorului de autostradă. Până acum, s-au instalat deja peste 2.000 de metri de gard nou și mai urmează încă 2000. "Cei 2000 de metri de gard nou au fost instalați în mai multe zone, dar nu unde s-a întâmplat accidentul, pentru că aici nu erau lipsuri sau stricăciuni", a mai spus Robert Elekeș. Gardul are o înălțime de 1,5 metri. Ursul ucis în această dimineață va fi predat la Direcția Sanitar-Veterinară. Acesta este cel de-al treilea urs ucis în acest an, pe Autostrada Sibiu – Orăștie. Până anul acesta, se întâmpla ca un singur urs să fie ucis astfel.

Realitatea de Sibiu

pasadia

Daca acele poze sunt reale, daca asa arata gardul in xona, nu cred ca e nici o surpriza ca a fost atat de usor de escaladat...

adiarc

de curand au instalat garduri noi si in debleul Aciliu ,sensul spre Sibiu. Nu cred ca va rezista prea mult din cauza alunecarilor ,dar si asa e f.usor de escaladat pt un urs

Se pare ca....cel putin in zona solutia e un gard cel putin de 2 ori mai inalt pe sistemul puscariilor ( varf indoit cu sarma ghimpată).Pare un exces,dar va asigur ca nu este....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura