Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

NGC

PiSi 5

Quote from: NGC on March 27, 2019, 10:35:51 PM
Quote from: NGC on March 12, 2019, 02:11:46 PM
TIRRENA a fost descalificata si a contestat. De asemenea si asocierea condusa de CHINA RAILWAY a fost descalificata si a contestat.

Dupa cum ziceam, ASTALDI este castigatorul pe care CNAIR amana sa il anunte.

[...]

Vestea care poate nu e buna se refera chiar la PiSi 5 unde se aude ca ar vrea sa renunte la contestatia despre care am scris mai sus. Oricum mai este timp. O sa revin.

Vrabiutele confirma ca TIRRENA a renuntat la contestatie, iar contestatia celor de la CHINA RAILWAY a fost admisa. Sa vedem ce va face CNAIR (sau ASTALDI) acum. ;)

cristi5

#45796
Quote from: dojaalex on April 02, 2019, 10:00:57 PM
Ok, ok... Dar totuși, se va torcreta dealul sau nu? Chiar nu a reușit nimeni sa pună mana pe o plansa, un detaliu de execuție ceva?

Nu. E printre cele mai bine pastrate secrete, cred ca nici Putin nu stie. Si nici Trump. Exista hotarari judecatoresti ca trebuie date pe legea 544 si tot degeaba, pana se termina caile de atac e gata lucrarea.

Secretomania salveaza Romania. Cifre de trafic la secret, SFuri (proaste) la secret pana la licitatie (cand e prea tarziu), PT la secret pana la executie (cand e iar prea tarziu) etc.

Am tot intrebat cum poate ajunge API/societatea civila sa vada partea de projectare (care e radacina multor rele). Chiar nu pricep cu ce i-ar incurca daca ar primi o opinie de la oameni care chiar au urmarit santiere timp de multi ani, au vazut lucrari similare in alte tari, etc.

Sa vorbesti cu proiectantul in timpul proiectarii cica nu se prea poate decat in cazuri fericite. Eventual cu beneficiarul. O varianta e sa ajunga societatea civila in CTE. Alta cale importanta cred ca e sa vedem cumva caietul de sarcini pt licitatii de SF sau PT, inainte de licitatie (cand e iar prea tarziu).

paulmare

Quote from: Europiu on April 02, 2019, 09:41:39 PM
@ciprebbe: Mrămân două entități distincte, fiecare cu calitățile ei specifice mecanice, termice etc. Nu e obligatoriu să stea împreună fără "scandal".

Cred ca la suprafata va fi integral zgura armata
si sistemul asta pe care il folosesc (umb a cumparat de la maccaferri - si plasele, si tunelurile metalice de la ecoducte) - pacat ca e asa mare secretomanie cu proiectul, inainte de a incepe cu straturile de la sistemul rutier cred ca va fi zgura armata peste partea de deal care nu au excavat-o, intre doua straturi de geogrile cred ca sunt cam 60-70 de cm de zgura, cel putin atat va fi si cand incep cu sistemul rutier

Apa infiltrata intre crapaturile rocii care iese la suprafata, ar trebui construit un sistem de drenare inainte de a torcreta, si logic ar fi fost sa il faca inainte de a intinde plasele, nu cred ca acum torcreteaza


danutzu_1069

Mi se pare mie sau au inceput cu balast stabilizat după pasaj, adica pe zona dealului?

ciprebbe

Ti se pare :)) nu au inceput ci au si terminat deja cat s-a putut asterne si da cu emulsie peste.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

^^
Deci, nu mi se pare....
Pe filmarea postata luni, nu apare niciun pic de emulsie la capatul dinspre soimus al dealului.....
:)

Ionut

Emulsia se da pe/peste balast. Nu aveai cum sa vezi emulsie. :) Balastul stabilizat se asterne direct pe terasament.

ciprebbe

@ danutu_1069 e miercuri deja man, e UMB :) e emulsia pusa....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Andrei10000

Probabil ca in curand vor inchide intrarea laterala, iar camioanele care vin de la Hunedoara o sa intre pe aici.. SPOR LA MUNCA UMB !!!

florin74

#45805
S-au aprobat noii indicatori tehnico-economici ai autostrazii Pitesti Sibiu in sedinta de guvern de azi.
Cale libera pentru semnarea PiSi1 cu PORR, am inteles ca o sa fie cu tam-tam zilele astea. :D

horatiu.cosma

Ce ziceai, NGC  :D? Cum ziceam: dacă se vrea, se poate. Dacă s-ar mișca la fel și celelalte proiecte de HG de expropriere/indicatori tehnico-economici ar fi extraordinar. Cu ocazia asta pică și ideile unora cu conspirațiile PSD împotriva PiSi și pentru CoBra. Conspirațiile sunt apanajul oamenilor inteligenți. Aici nu e cazul.

NGC

#45807
Asta ziceam.

Quote from: NGC on March 29, 2019, 03:48:36 PM
Regret sa va dezamagesc, dar situatia nu e chiar asa.

26.03.2019: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind reaprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiţii "Autostrada Sibiu-Piteşti""

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2358-hg26032019drtac

Asta e proiectul. Deocamdata e doar proiect de HG si e in dezbatere publica pana in 08.04.2019, deci nici vorba de publicare in MO saptamana viitoare.



Daca luam si incalcam tot felul de reguli, sigur ca se poate.

In plus, in mod normal ar trebui asteptat cu semnarea pana cel putin in 09.04.2019, din cauza contestatiei la care s-a renuntat. Acum daca ar mai incalca ei o regula, ar mai conta?

BoGDaN

Ok guys!
Deci PiSi1 PORR, PiSi5 Astaldi. Doi constructori seriosi, as zice eu.
Ce facem cu PiSi 2 și 3 unde chiar avem nevoie de constructori seriosi.
Dam cu banul? Cine credeți? Strabag? UMB, poate Max Boegl, poate francezii de la Vinci? Skanska? ACS?
Cred ca dacă ar lua Aktor un asemenea tronson ar fi revoluție!

horatiu.cosma

După ce am citit al doilea rând deja mă gândeam că urmează să anunți constructorii și pentru celelalte tronsoane de pe Sibiu-Pitești. Poate și pentru tunelele de pe LD 2  :lol:. Mai încetișor puțin, deocamdată Astaldi nu e nici măcar anunțat pe PiSi 5, dapăi să fie și câștigător rămas definitiv.