Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

mike_us

Quote from: Ionut on July 10, 2021, 06:52:28 AM
Parca toata lumea a avut un mic orgasm de infrastructura cand a câștigat Selina. Cu excepția mea. Va mai aduceți aminte? Sa caut reactiile pe forum? Ca alea din API nici nu mai conteaza.

Care ar fi cea mai bună soluție acuma? Sa se negocieze inca citeva luni cu ei si eventual sa se încerce sa le dea mai mulți bani? Sau sa se rupă pisica si se reliciteze?

hvm

Nu o sa fie simplu deloc sa rupa pisica. Selina nu o sa fie deacord sa rupa pisica decat daca sunt platiti pentru ce au facut perioada asta (analiza, PT,... )  si fara certificat negativ ca sa poata participa inca o data la licitatie. Ar fi interesant de vazut cat este estimarea la o noua licitatie, si sper sa nu fie iar cu contestatii peste contestatii care sa dureze 3 ani...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alecu26

Eu am alt scenario. Se face asa cum e...ce se poate din banii licitati si se spera ca "tine". E o solutie care ar functiona cel putin pe moment si pe cateva luni...ani...sau permanent dupa deschidere. Si poate scapa Selina cu cateva reasfaltari...ca oricum trebuie sa le faca in aia 10 ani de garantie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dumbravaandrei

Nu gasesc daca s-a mai discutat pe aici... dar ce e cu atata trafic in baza celor de la Straco de la Chetani.... intra si ies tir-uri cu balastru intr-o fericire... Nu de alta, dar de aproape o luna de cand fac de doua ori pe saptamana Brasov-Cluj vad activitate intensa, inclusiv duminica.
Plus ca e un praf in zona din cauza camioanelor alora de abia mai vezi ceva pe dn...

paulmare

^ s-a mai spus, e o cariera in spate, si doar folosesc camioanele drumul pe langa fosta organizare Straco, balastul scos de acolo nu are nici o treaba cu lucrarile lui Straco

alecu26

care sunt urmatorii pasi la lotul lui Ex Straco?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#28206
3C1, "Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550)"

Quote from: NGC on May 31, 2021, 05:23:29 PM
Tot de pe frontul de Vest, niste cinteze transmit ca se va anunta in curand incheierea etapei de evaluare tehnica (plus DUAE). In cursa sunt ramase doar asocierea condusa de CONSTRUCTII ERBASU si asocierea condusa de DRUM ASFALT.
Oferta asocierii conduse de RIZZANI DE ECCHER a fost respinsa si e de asteptat ca ei sa conteste respingerea. Turcii in schimb au fost respinsi mai demult.

A doua informatie pe fuga din seara asta. A ajuns prima contestatie. Este vorba despre contestatia depusa de asocierea condusa de DRUM ASFALT si din care face parte si TRAMECO, si s-a contestat punctajul obtinut la evaluarea tehnica.

Insa lucrul cel mai important transmis de cinteze este ca, asa cum arata situatia la momentul de fata, licitatia se va anula. Ambii ofertanti care au trecut mai departe in etapa de evaluare financiara, au avut oferte mai mari decat valoarea estimata.

L.E. Marti a ajuns si contestatia celor de la CONSTRUCTII ERBASU si si ei au contestat punctajul obtinut la evaluarea tehnica.

voicul

Intrebare: nu se stie din start valoare estimata/maxima?
Daca da, cum se fac evaluari peste si se spera sa castige?

NGC

Valoarea estimata se stie, dar uneori se pot asigura fonduri suplimentare care necesita diverse aprobari, deci nu e neaparat necesar ca ofertele sa fie sub valoarea estimata. Este totusi un risc pe care unii ofertanti si-l asuma. ;)

hvm

^
Pai cum? de ce? Asteptarea e ca daca se liciteaza iar o sa fie mai mica estimarea (avand in vedere cresterea pretului materialelor) sau se pariaza pe faptul ca o sa scada in perioada urmatoare si firmele o sa vina la licitatie cu valori mai mici?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

marisRO

Poate avem noroc pe A3 - https://economedia.ro/breaking-consecinta-cresterii-pretului-la-materialele-de-constructii-guvernul-va-modifica-legea-achizitiilor-pentru-a-permite-indexarea-pretului-la-contractele-publice.html#.YO0K1UxDNPY

In Italia guvernul a alocat 100 milioane de euro pentru a ajuta firmele de construcţii care lucrează la proiecte publice să facă faţă recentei creşteri a costurilor materiilor prime. Potrivit schemei propuse, firmele de construcţii vor fi eligibile să primească despăgubiri dacă preţul la cele mai importante materiale de construcţii a crescut cu mai mult de 8% în prima jumătate a acestui an. În schimb, aceleaşi firme vor trebui să returneze bani administraţiilor publice dacă preţurile la materialele de construcţii vor scădea cu mai mult de 8%. Sursa: https://economedia.ro/italia-isi-ajuta-firmele-de-constructii-sa-faca-fata-cresterii-costurilor-materialelor.html#.YO0K30xDNPY

MihaiD

^^^^^ La cum merg lucrurile, sunt șanse mari ca noua valoare estimată de către CNAIR, pe o nouă licitație, să fie mai mare chiar decât valoarea ofertată pe vechea licitație de cei care au depășit valoarea estimată. Caz în care nu văd niciun progres. Mai degrabă CNAIR ar trebui să se întrebe dacă firmele sunt vinovate că singurele oferte care au trecut de prima etapă sunt financiar peste estimări. Parcă și UMB a fost într-o situație din asta la un moment dat pe A0, acolo CNAIR a avut cumva o abordare diferită decât descalificarea, nu?

NGC

3C1

Vrabiutele au transmis ca azi a ajuns si contestatia celor de la CONSTRUCTII ERBASU si ca si ei au contestat punctajul obtinut la evaluarea tehnica. Am adaugat si in mesajul de mai sus.

mike_us

#28213
Quote from: ciprebbe on June 28, 2021, 06:06:20 PM
Au adus documente. E la verificat documentatia, daca e totul Ok nu mai e mult pana iese si AC.
@ciprebbe Măcar o estimare: săptămâni sau luni pina iese AC? (3B2 Zimbor-Poarta Salajului). Sunt șanse sa o vedem luna asta?

Mulțumesc.

hefaistos

Oricum nu e graba, UMB are toate resursele din zona angajate pe lotul vecin. Nu bate nimeni pasul pe loc din lipsa AC.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.