News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 48 Guests are viewing this topic.

oneLess

#60690
3^



Din Vizita domnului Scriosteanu pe Autostrada Sibiu-Pitesti sectiunea 5.

Video republicat de Infrastructura Romania, dar ... bla bla bla povești restul



alecu26

Ca sa intelegem cat e de mare si mult de lucru e si dupa sapatura efectiva: in Polonia de abia acum se deschide tunelul la care au fost utilajele si echipa.
Drumurile noastre POATE;

DragosC

Daca termina anul asta pana la Curtea de Arges, presupun ca toti cei care vor merge catre Sibiu o vor lua pe DN 73C pana la Ramnicu Valcea si apoi pe DN7 ?
Nu spera si nu ai teama

a.l.x

#60693
Autostrada cu tuneluri în șantier la Holdea. În sfârșit


Imagini din dronă


Mulțumim Virtual Press !

FakeML

#60694
Am incercat sa-mi dau seama pe unde au ajuns cei de la PORR cu tunelurile.
Asa mi-a iesit mie. La sf lunii Mai/ inceput de Iunie cred cred ca ar trebui sa ajunga cu Daniela la pasajul mare dintre cele 2 fire.
Daniela : 580m
Alina: 430m




Powered by API/PUM imgur uploader

Vlad94

Zicea @tom_sawyer ca la Momaia va dura 2 ani sapatura, 1 an camasuiala si pana la 6 luni instalarea de echipamente. Oare cat am castiga la Holdea daca s-ar prioritiza intai un tub si apoi celelalalt?

TibiV

Tot de la Virtual Press: Șantierul Autostrada cu Tuneluri, Holdea - Margina, imagini aeriene

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: Ionut on July 03, 2019, 11:28:10 AMProfilul longitudinal - calea 1.

Evident, plansele astea sunt orientative... sunt "la limita", cat sa poata oferta constructorii.

Quote from: Archi on April 21, 2024, 01:47:19 PMStructural, daca nu s-a schimbat ceva prin Proiectul Tehnic, vom avea 6 tuneluri forate (3 tuneluri duble). Tunelul mare, de 2 km este de fapt un tunel forat de 1km urmat de 400-500 de metri de cut and cover urmat de alti 500 de metri de tunel forat.

Cu 4 seturi de utilaje probabil 2 se vor folosi pentru forajul segmentului de ~1km iar celelalte 2 se vor folosi pe rand la celelalte 2 tuneluri forate, care insumeaza impreuna 1 km si ceva.

Sunt curios cum va aborda UMB sectiunea cut and cover si daca la final va fi vizibil pargungand tunelul ca s-a folosit alta metoda pe ~500 de metri

Quote from: rocklee on April 19, 2024, 12:33:13 AM(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



În poze vedem: 5 utilaje Putzmeister, 3 utilaje Epiroc și 5 excavatoare Volvo.

alecu26

Fac un pariu nebun: nu vin circula full profile pe acest lot in acest deceniu.
100 de Euro (ca 500 ron va fi putin de tot atunci).
Cine pune contra am pretentia sa puna 2 la 1. In grupul meu de prieteni sunt cunoscut ca pierd pariule de genul asta. Asa ca...:)
Drumurile noastre POATE;

voicul

@DragosC Daca - nu au nici o sansa sa termine pana la CdA in 2024. Poate dau drumul pana la jumatate, dar atunci nu prea cred ca se schimba ruta spre Sibiu.

Prin toti - te refereri probabil doar la masini pana in 3.5t, pentru ca la cum arata DN 73C cred ca nimeni nu se baga cu tirul pe acolo, decat daca acolo trebuie sa ajunga.

tom_sawyer

Specifics of the organization of the construction of the Považský Chlmec tunnel
February 12, 2016

Tunneling with the new Austrian tunneling method in conditions of flysch rocks is nothing special. However, the two-pipe Považský Chlmec highway tunnel with a length of 2.2 km has exceptionally short deadlines and strict milestones. In addition, the dug tunnel is interrupted in the middle by an excavated part, which on the one hand complicates the process from the point of view of excavation (low overburden, heavier classes), on the other hand it gives the possibility for excavation from other portals. The article describes the way the contractor coped with it, and also describes the current state of the works, the technology of stamping, the deployment of capacities and the organization of the stamping itself.

https://www-asb-sk.translate.goog/stavebnictvo/specifika-organizacie-vystavby-tunela-povazsky-chlmec?_x_tr_sl=sk&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=ro&_x_tr_pto=wapp