Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

punmeister

Contestatiile Skoda si Talgo au fost admise si se dispune remedierea.

Ionut

^ Din ce inteleg, noul termen de depunere a ofertelor este 1 iulie.

tom_sawyer

Quote from: Sorinus on March 22, 2019, 02:11:10 PM
Se mai aude ceva de RES003 de la Softrans? Stiam ca se lucreaza la el...

QuoteDin Softronic vestile sunt bune si despre RES 003. Daca ritmul se mentine, pe la jumatatea sau sfarsitul lunii iunie, ar trebui sa vedem rama realizand primele teste de traseu.
https://www.facebook.com/pg/RomaniaFeroviara/posts/?ref=page_internal

cristi5

#288
CFR vrea sa cumpere 50 rame diesel noi. Pe metrou-usor zice cineva ca daca termenul de livrare e 6 luni, nu va participa nimeni.

Eu cred ca graba vine de la fudulia OTP-GdN. Fudulia "ce-o sa zica strainii" e una din putinele trasaturi ale functionarului roman care fac lucrurile sa se miste dracului odata.

Deci CFR renunta la Desiro second-hand?

Si apropo, de ce nu hidrogen, de ce motorina? E asa de greu de construit un punct de alimentare? Le-a scapat o ocazie uriasa sa se fuduleasca cu transport verde, sustenabil, etc. Chiar ar fi fost impresionati suporterii straini.

https://www.economica.net/cfr-calatori-vrea-sa-cumpere-50-de-trenuri-diesel-noi-ar-fi-prima-achizitie-de-material-rulant-din-2011-incoace_170088.html


https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/mc-notice/view/100046452

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&t=4731

razvan96

Nu se pune problema sa avem DMU noi pana la Euro, stie si CFR Calatori asta.Consultarea pietei e o procedura care se face cu cateva luni inainte de licitatia propriu-zisa.In niciun caz nu incepe vreo licitatie pana in septembie-octombrie (optimist).Daca se va incheia licitatia pana in iunie anul viitor, presupunand ca se va ajunge la o licitatie pana la urma, cu tot cu eventuale contestatii, respinse evident, ca altfel ne ducem in mai mult de un an, e o veste buna.

U_I_JOHNY


Noul automotor de la VFU Pascani.





dan tm

Parca au facut cîndva si un tramvai pentru lași exact in forma si culorile astea.

myid

pentru cine l-au construit?
De departe designul e OK.


rota

Dragi prieteni feroviari si nu numai, faceti cunostinta cu RES 003 construit de Softronic Craiova pentru Softrans SRL. RES 003 mai are de facut astazi un test fara calatori, dupa care de joi intra ca IR 15931/IR 15934 pe relatia Craiova-Bucuresti Nord-Brasov si retur.

Ieri a sosit prima oara la Bucuresti, un drum de prezentare pentru finantatorii de la Garanti Bank, la fel cum s-a intamplat si cu RES 001 si RES 002.

Acum avem 3 EMU RES construite in medie de o rama la 2 ani, din fonduri proprii si finantari externe. Pentru o firma atat de mica cum e Softronic care abia numara 500 de angajati(tot grupul de firme), este un lucru fenomenal.





Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

RaduC

Bravo tuturor celor implicati in proiect.

E placut de vazut rezultatele unei firme locale.
Exista totusi potential ca aceasta firma sa poate onora vreodata un contract de 10-20 de rame intr-un timp comparabil cu ceea ce pot livra cei ca Alstom, etc? Acolo se vrea a se ajunge sau aceste sfortari sunt pentru a satisfice strict nevoile Softrans?


razvan96

Momentan nu in directia asta se indreapta ei.Obiectivul numarul 1 sunt locomotivele, ramele sunt doar pentru Softrans.Nu stim ce va fi dupa ce se termina comenzile Green Cargo.Dar ca sa raspund mai concret, chiar si s-ar concentra productia pe rame, e destul de greu (eufemism) sa ai rezultate comparabile cu mari firme cand ai 200 de angajati.Momentan si-au schimbat principalul creditor, au trecut de la banca medie/mica la banca mare, ceea ce e un semn ca au nevoie de finantari mai mari deci au in gand o extindere a activitatii.Vedem daca ramane asa pe termen lung sau e numai conjuncturala situatia.

carutasul

Presupun că inițial plănuiau să vândă automotoarele la CFR, pentru că lor le-ar prinde bine, dar între timp lucrurile s-au schimbat . O hală s-o mai găsi prin oraș, cu oamenii probabil e mai greu dar nu imposibil. Până la urmă, e și ăsta un început, orice firmă a început cu prima ramă, dacă am merge pe principiul că nu cumpără nimeni decât de la firme consacrate înseamnă că n-ar mai apărea firme noi :)   E ok că folosindu-le tot ei pot să vadă ce au greșit și să repare din mers.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

#299
^^

Nu am criticat Softronic pentru numarul actual de angajati, e absolut normal sa pornesti de jos.Doar am expus un fapt, e imposibil sa ai ritmul de productie al marilor companii in momentul asta.Evident, in timp situatia se poate schimba :).