News:

.

Main Menu

Recent posts

#1
Linii / Re: Calea ferata 902 Bucuresti...
Last post by Sorinus - Today at 09:45:53 PM
Nu e f mult, pe Giurgiu-> Progresu?
#2
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx12 Craiov...
Last post by voicul - Today at 09:44:05 PM
Korect!
Cine se astepta ca sa se puna articole din 2023.

Retrag ce am zis sus - greseala mea.
#3
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx12 Craiov...
Last post by GIV - Today at 09:42:40 PM
@voicul articolul e din 2023. daca el zicea atunci toamna anului viitor nu insemna anu asta?
#4
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx12 Craiov...
Last post by voicul - Today at 09:35:52 PM
^Grindeanu a zis bine:
"Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a estimat miercuri că în toamna anului viitor se va putea circula pe șosea de mare viteză de la Craiova la Constanța. - din articol

Cred ca au gresit cei de la economica la copy paste si au pus 2024 intentionat ca sa link bait ca ei nu e in stare sa scrie 3 cuvinte nici gresit unul langa altul.
#5
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx12 Craiov...
Last post by Ionut - Today at 09:26:56 PM
Putem face multe poziții.
Strict despre DEx12, da, probabil vom scrie.
#6
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by nohablaespanol - Today at 09:24:03 PM
Nu inteleg. De ce e nevoie de -1 pe DN2?

Dubla trompeta rezolva toate conflictele de trafic. DN2 ramane asa cum e si de pe fiecare sens al lui are acces catre A0 pe ambele directii ale acesteia prin trompeta proprie.

Giratoriul de la sol se desfiinteaza la momentul inaugurarii in full a A0N3.
#7
Rutier / Siguranța circulației rutiere ...
Last post by cristi5 - Today at 09:21:57 PM
Quote from: dumbravaandrei on Today at 09:08:24 PMla cate insule de giratii sunt deteriorate ca au intrat masinile in ele.. hai pas cu argumentul ca sunt mai sigure giratiile.

"Mai sigur"  nu inseamna ca nu sunt coliziuni. Inseamna ca mor sau se ransesc grav (mult) mai putini oameni!!!. Viziunea Zero tocmai asta zice: poti sa ai impact, dar sa nu te omoare impactul. Energie cinetica redusa prin design-ul drumului. Adica proiectare cu cap.

Deci:
- cati au murit cand au intrat in insula?
- cati mureau (si pe cati omorau) daca intersectia era in cruce si intrau ca berbecii?

Daca si la cercetare stiintifica despre giratii cu rezultate dezarmante (90%!!!!) zicem "hai pas", pe forum de infrastuctura (deci nu la sedinta de partid cu bolizii in parcare) atunci e clar incotro se indreapta siguranta rutiera din Romania.

Hai pa! :)
#8
Linii / Re: Coridorul Feroviar Rin-Dun...
Last post by Valix2RO - Today at 09:14:43 PM
Vă sălut cu deosebită considerație pe toți participanții activi ai acestui forum!
Am văzut că mai demult s-a discutat despre restricția de la TN din Blaj, direcția spre Valea Lungă. Întâmplător, călătorind cu trenul pe Valea Prahovei, am zărit un repetitor care presemnaliza un semnal de avarie. Oare nu s-ar fi putut (s-ar putea?) proceda într-o notă similară și la situația din Blaj?
S-au trebuie făcut un nou SF care să arate beneficiile introducerii unui astfel de semnal, raportul cost-benefcii, samd :))

Aveți mai jos 3 imagini cu soluția de pe Valea Prahovei.

Semnal repetitor.


Semnale de avarie.


Aici se vede semnalul repetitor și imediat semnalele de avarie.
#9
Rutier / Re: Siguranța circulației ruti...
Last post by dumbravaandrei - Today at 09:08:24 PM
la cate insule de giratii sunt deteriorate ca au intrat masinile in ele.. hai pas cu argumentul ca sunt mai sigure giratiile.

De exemplu in Brasov, giratiile de pe Calea Bucuresti au parte saptamanal de cate o tamponare destul de serioasa. Asta pentru ca intra 3 benzi in ele, linie dreapta.
Iar la noi 99% din soferi inca nu s-au prins care e treaba cu "prioritatea de stanga", care se refera la cel care este deja in giratoriu, nu la ala care vine cu 90 km/h de pe drumul din stanga ta...
#10
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by ovicor - Today at 09:00:49 PM
Daca duci DN2 la -1 cu 2 benzi/ sens, mai incap bretele in paralel pana in zona in care revine DN2 la "0"?