Drumul Expres DEx Găești-Ploiești

Started by rota, February 14, 2019, 10:47:37 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hefaistos

Sau cu firma care face Ploiești Buzău.
Ce spun acum e la repezeala nu gândit prea mult dar... Nod peste DN1 apoi în prelungirea nodului A3 - A7. Asta la câțiva  km la sud de Ploiești, pentru a evita zona industriala.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

vancouver

Nodul Ploiești Buzău cu A3 este deja bătut in cuie. Nu se mai poate discuta pe tema asta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

hefaistos

Locatia știu ca e bătută în cuie dar structura nu poate fi modificata? Adică din trompetă în treflă. Și evident supratraversarea pe 4 benzi nu pe doua. Doar întreb...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

oc7avian

Harta mie-mi spune 2 lucruri, coroborat cu discuțiile de pe topicul cu A7:

  • dublăm A3 degeaba, într-o zonă dificilă (multe localități,păduri, infrastructură feroviară)
  • nodul A7-A3 e constrâns deja de pădurea existentă. O conexiune cu acest DX ar implica defrișări pentru traseu + defrișări mai mari în zona nodului

Dacă țin minte bine, era o discuție pe forum despre continuarea A3 prin nordul Ploieștiului, iar acest DX să preia capătul A3. Îmi cer scuze, dar nu mai țin minte concluzia discuției




Powered by API/PUM imgur uploader

hefaistos

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

nenea_hartia

@vancouver: sigur că nu e realistă varianta asta. În general citesc foarte atent postările tale, dar aici nu cred că ai dreptate. Ce anume din experiența ultimilor ani te face să crezi că se vor studia mai multe variante la SF? Sau că se va ține cont de părerile bune? Cine să țină cont, CNAIR și Search? Când sunt zeci de soluții extrem de proaste în diferite faze de proiectare sau execuție și unele sunt doar punctuale, și s-ar putea îndrepta cu un minim de bunăvoință, dar CNAIR alege să se încăpățâneze în prostie?

Altă idee îndoielnică mi se pare dublarea până la suprapunere a DN72. Eu aș fi dus DX-ul ăsta mult mai spre Pitești (și i-aș fi schimbat și denumirea, bineînțeles :p). Da, sunt niște dealuri pe acolo, dar nu e sfârșitul lumii.

paullie

Are dreptate nenea cu hârtia. Am tipat toti legat de cocoasa de la Focsani. S-a rezolvat ceva? Au tipat multi de nodul Tisita, s-a rezolvat ceva? Am zis destui de centura Galati, s-a rezolvat ceva? Asa ca prietene @vancouver ne racim gura de pomana, inclusiv cu centura Techirghiol. Sau de super mega nodul Boita.

Asta nu inseamna sa nu ne mai dam cu parerea pe forum, dar ideeea este sa plecam de la premisa ca oricum nu se va face ceva cum trebuie

Dan_s

Întrebare pentru cunoscători, există SF pentru Ploiești-Comarnic să vedem traseul propus pe lângă Ploiești? În teren se pare că este lăsat traseul liber dar nu știu unde sunt propuse noduri.

vancouver

Nu va raciti gura de pomana. Furnizati variante bune si eu le pot inainta la MT, de unde se duc la CNAIR. Asta cel putin cat este actuala structura politica (nu neaparat Bode, poate fi si altcineva din acelasi partid ministru) si cata vreme este doamna Ionita la CNAIR. Oricum CNAIR urmareste ce discutam noi aici, de asemenea cei de la Search urmaresc.

Daca se schimba structura politica si conducerea CNAIR sigur ca nu stiu ce se mai intampla. Presupun ca in caz ca vine un om de la USR la MT tot bine o sa fie, oameni din API sau de pe forum fiind angrenati acolo.

Bine, daca 90% din postari sunt cu injuraturi si stilul "facut de ras", evident nimeni normal la cap nu are chef sa fie facut de ras si nu mai citeste. Daca discutiile sunt civilizate si tonul respectuos atunci se poate urmari.

Legat de cocoasa de la Focsani, stiti prea bine ca doamna Ionita si altii din CNAIR au fost 100% de aceeasi parere cu forumul si au si incercat sa schimbe ceva. S-au lovit de aroganta si prostia locala - stiti ca si pe forum au intrat oameni din Focsani, care au sustinut (cred ca la modul sincer) cauza buclei. Deci inca o data, CNAIR si MT au ascultat ce s-a spus pe forum si in societatea civila si au incercat sa rezolve in acest sens.

----------------

Concluzie: cand suntem la stadiul de SF, cum este aici la Ploiesti, puteti veni cu propuneri si exista sanse sa fie luate in seama. Le putem discuta aici si apoi mai vedem. Daca nimeni nu propune nimic si nimeni nu are initiativa, atunci sigur nu o sa se faca nimic in tara asta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

@Dan_s: pai ce am spus eu mai sus? Sa asteptam sa se semneze contractul pentru SF+PT pentru Ploiesti - Comarnic, ca sa se coreleze cele 2 SF-uri. Deci nu exista SF sau daca exista ceva vechi se va revizui.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Păi un contract pentru SF+PT pentru Ploiești-Comarnic e minim un an în urma acestui contract, nefiind încă lansată licitația. Ar fi o variantă să studieze Search (neoficial) la nivel de linii trase pe hartă și primii km din Ploiești-Comarnic, pentru a putea să stabilească în SF-ul lor poziția nodului comun. Sau pot să ducă proiectul lor până în centura Ploiești sau DN1 și cei care se vor ocupa de Ploiești-Comarnic să stabilească nodul cu Ploiești-Găești, asta sună mai plauzibil.

pelan87

Daca tot vorbim de idei si propuneri, am scos cariocile din sertar si m-am jucat putin pe harta. Mai jos am pus o varianta de traseu, nu zic ca e varianta ideala sau optima, dar cred ca e un bun punct de plecare pentru discutii.



Imagine la dimensiune completa


Traseul incepe din capatul A3 de la vest de Barcanesti (unde avem nod cu DN1), supratraverseaza DN1, CF, iarasi DN1 (centura Ploiesti), apoi avem un nod cu DN1A, iar la vest de Strejnicu avem un nod de viteza de unde A3 continua spre nord.
Practic, eu asa as vedea, o prelungire a A3 pana la acest nod (in cazul in care nu se face A3 pe la est de Ploiesti - mie mi se pare greu de gasit un traseu optim pentru A3 pe acolo), iar din acest nod de la vest de Strejnicu incepe practic profilul de DX.
DX-ul merge spre sud-vest, avand noduri cu DN71 si DN7 (langa Titu), apoi inteapa A1 intre Gaesti si Titu, la vreo 3 km est de nodul Gaesti.
Intr-adevar, e mai departe de Targoviste, dar e mai de-a dreptul acest traseu. Traficul preponderent va fi pe directia est-vest, deci daca am duce DX-ul fix pe langa Targoviste, ar insemna un ocol mare si cam inutil. Pentru legatura cu Targoviste, la nodul cu DN71 se poate face un mic drum de legatura care practic va fi ca o centura pentru localitatea Mircea Voda, iar apoi se mai poate face o centura de 5 km pentru a ocoli localitatile Ilfoveni si Bratesti (ceea ce am marcat cu linie rosie). In felul acesta, daca esti din Targoviste si vrei sa intri pe DX, treci prin localitatea Ulmi (pe care oricum nu prea o poti evita), apoi ai 16-17 km de drum fara localitati. Pare decent, dupa parerea mea.

Dan_s

Am gasit in PMUD Ploiesti traseul propus pentru A3




Powered by API/PUM imgur uploader

Parerea mea este ca A3 va fi pe toata portiunea de langa Ploiesti suspendata pentru a trece de doua ori peste DN1 o data peste DN72 si de doua ori peste linii CF plus sunt si drumuri locale pentru care nu se pot construi pasaje, deci DX Ga-PL se va termina in DN1 sau in sudul Ploiestilui in portiunea de A3 finalizata, iar atunci trebuie sa se scoata din denumire Ploiesti deoarece nu va fi folosita decat pentru tranzitul spre Moldova.
Ar mai fi si variata de a se conecta in nordul Ploiestilui in zona Buda dar atunci tranzitul spre Moldova va merge pe o cocoasa gen Focsani.

pelan87

Revin cu o mentiune la schita mea de mai sus, atasez mai jos si un detaliu cu zona de langa Brazi, continuarea A3 actuala:




Cu albastru sunt structurile pentru supratraversarile pe care A3 le va face, iar cu rosu am desenat bretelele necesare pentru urcarea/coborarea de pe A3 (ma rog, o bretea este deja construita.

StanciuV

#59
Am mai gasit pe site-ul ploiesti.ro 2 harti cu posibilul transeu a3




Propunere pasaj pentru intersectia DN1 - strada Marasesti ( centura Ploiesti) :