Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

NGC

A fost eliberata astazi o noua autorizatie de construire.

08.12.2014: "Amenajare intersecție DN11 cu DN13E"

pasadia

Adica aceasta intersectie, in cruce, aflata in plin camp (doar benzinarii sunt in zona). Pana acum drumul cu prioritate era DN11, Brasov - Targu Secuiesc, fapt ce crea probleme pentru traficul dinspre Sfantu Gheorghe ce trebuia sa acorde prioritate daca se indrepta spre Covasna sau spre  Targu Secuiesc (traficul Sfantu Gheorghe - Brasov oricum nu se foloseste de aceasta intersectie caci merge direct pe DN12.

Din cate stiu proiectul prevede constructia unui banal sens giratoriu, nu? Ai idee cine il va executa?

marcelbanu

#1802
DN 76, Deva - Oradea în reabilitare.
Tronson Șoimuș - Brad, decembrie 2014

http://www.youtube.com/v/7bTUK7WF98M
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

NGC

Quote from: pasadia on December 08, 2014, 12:29:49 PM
Din cate stiu proiectul prevede constructia unui banal sens giratoriu, nu? Ai idee cine il va executa?
CONFOREST

pasadia

Mda, noua firma-vedeta de la Brasov. Au plecat de la drumuri forestiere, dar acum s-au extins in mai multe domenii. O fi bine, o fi rau?  O:-)

sebba

sa speram ca va fi bine, teoretic ar fi invatati cu zonele dificile
numai sa nu pastreze si finisarea de drum forestier :D
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

poate fac un giratoriu rustic din trunchiuri de copaci si porti ca acelea de intrare in asa-zisul tinut secuiesc :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

CNADNR a efectuat o multime de plati pentru DN-uri si centuri ocolitoare, asa ca am actualizat sinteza.
Probabil ca urmeaza zilele viitoare ceva asemanator pentru autostrazi.

alecu26

Wow...intradevar.

Cateva comentarii:

1. Bine ca s-a platit la MOD CONSTRUCT. Ce au facut ei pe DN 76 sunt intradevar lucrari de arta si au tras din greu, suferind din cauza platilor si ei subantreprenorii de jumate de an. Sunt si singurii care au primit plata la 4 facturi.

2. Ce o fi cu sumele mari de la Colini? Avans???? pare totusi mult 28 milioane RON la centura TG Jiu. Chiar nu e nimeni in zona? nu va trece nimeni pe acolo? vrem poze.

3. O suma cam mare platita la Comsa. Chiar sa fi lucrat aia asa mult??
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


delacroix

Avem giratoriu pe DN15 la Ungheni. Am vrut sa fac poze dar nu am avut ce sa pozez. Un filmulet ar fi bun dar ar iesi prost. Arata jalnic si se circula jalnic. Singurul castig e pentru "centura" Acatari. Soferii de tiruri sa caste ochii!

alecu26

o sa-l incer si eu weekendul viitor.

Hai ca e castiga si pentru cei care vin dinspre Tarnaveni. De fapt pentru ei e cel mai mare castig ca in acea intersectie erau ultimii.

Poate intradevar erau bune niste benzi care sa nu mai intre in sens, dar spatiul era limitat.

Mai rabdam 2-3 ani pana se deschide autostrada, si atunci traficul ar trebui sa scada un pic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stelian222

Quote from: dr4qul4 on December 08, 2014, 03:50:23 PM
poate fac un giratoriu rustic din trunchiuri de copaci si porti ca acelea de intrare in asa-zisul tinut secuiesc :)

Sau unul ca la Crasna pe DN24, inaltat la vreo 1.2-1.5m care iti impiedica vizibilitatea totala  fara vreo logica anume.

ciprebbe

Quote from: alecu26 on December 15, 2014, 09:10:29 AM

Hai ca e castiga si pentru cei care vin dinspre Tarnaveni. De fapt pentru ei e cel mai mare castig ca in acea intersectie erau ultimii.


Confirm, e directia ce-a mai favorizata. Nu e ft reusita lucrarea( se vede ca nu a fost loc de mai mult) insa e o solutie mai buna decat pana acum.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

Am parcurs vineri seara / duminica dupa-masa DN6 pe portiunea Caransebes - Baile Herculane si retur. Nu am poze caci era destul de intuneric afara si ma cam grabeam. Centura Domasnea era functionala, dar la intrarea dinspre Caransebes practic singura banda spre Orsova era blocata (ceva parapeti care delimitau o alunecare de teren) si se circula pe zona cu marcaj hasurat, cea care inchide banda a doua de pe sensul invers (aflat in urcare). Se circula bine insa, lucru valabil pe intreg tronsonul - insa am o observatie caci nimeni dintre cei care merg des pe acolo nu au specificat acest lucru - Marcajul median e complet gresit!!
Sunt zone unde se poate depasi dar e linie continua (lucru oarecum uzual si in alte parti), dar pe de alta parte sunt si foarte multe zone unde e linie discontinua insa vizibilitatea e foarte limitata. Cred ca daca caut putin gasesc si curbe cu linie discontinua.
Efectiv am iesit in depasire bazandu-ma pe marcaj si m-am trezit cu curba la stanga, fara vizibilitate. O sa caut si imagini pe Street View daca sunt contrazis, insa sincer cred ca cei care au condus pe acolo au remarcat acest aspect. Nu inteleg insa de ce nu e rezolvat de DRDP Timisoara sau de Politia Rutiera. Asteapta sa apara accidentele mortale mai intai?