Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alin2pas

Podul a fost construit pe timpul lui Ceaușescu și nu a fost finalizat niciodată. S-a spus că trebuia să facă un drum forestier, dar nu a folosit niciodată la nimic.

Levente

Buna Ziua, care este momentan starea drumului DN 68A, dintre Holdea si Margina, bucata lipsa de la autostrada?
Va multumesc.

RaduG

#7127
Salut, am sunat la DRDP Timișoara (o poate face oricine :) ), se lucrează până pe 10 Iulie.

NGC

"Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350"

Quote from: punktnet on June 11, 2021, 10:47:39 AM
Quote from: NGC on May 25, 2021, 11:08:44 PM
Vrabiutele spun ca intre timp (3 luni) situatia s-a schimbat si oferta CLAY WORK a fost respinsa. Pe locul 1 se afla acum asocierea condusa de MAVGO HOLDING.

Ai vreun update la aceasta licitatie?

Nu am noutati. Cand mai transmit vrabiutele ceva, o sa revin. Trebuie oricum sa se anunte castigatorul cat de curand.

naivu

Lărgirea DN Baldana-Titu e destul de asemănătoare cu lărgirea DN Baldana-Târgoviște la care s-a renunțat. S-ar putea să se dorească anularea licitației și înlocuirea proiectului cu un drum de legătură între Titu și viitorul DX Târgoviște-Buc (vezi https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2984.msg346095#msg346095)

dr4qul4

Nu exista termen de comparatie intre cele 2 drumuri.
Spre targoviste nu ai alta varianta, spre Gaesti ai A1. Si chiar si spre Titu se merge pe A1.
Baldana-Titu este dublata de A1 si trece doar prin 2 localitati, care desi in ultimul timp s-au intins in lungul DN7, in principal sunt destul de compacte, in lungul DJ-urilor.
SI oricum dublarea asta ar ajuta comuna Lunguletu, de unde capitala isi ia mare parte din cartofi si varza.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rt25

Salutare,

Incerc sa imi dau seama care este logica numerotarii drumurilor nationale.

Spre exemplu, stiu ca din Bucuresti DN-urile pleaca in sensul ceasului de ceasornic si acestea strabat toata tara.

Dar daca as da un DN aleatore, sa zicem DN45, as putea deduce cumva in ce zona a tarii se afla ?

Spre exemplu, in judetul BV avem DN1, DN73, DN10, DN11 si DN13. Cu DN10, DN11 si DN13 as putea deduce o logice, dar cu DN73 deja iesim in decor :P

dr4qul4

Cred ca au fost numerotate in ordinea in care se desprindeau din DN-ul principal.
DN45 ar fi al 5-lea DN care porneste din DN4. Sau mai bine zis care ar fi pornit, pentru ca intre timp ar fi aparut alte DN-uri cu litere la coada.
Bine, DN4 e prea scurt si nu ajungem la DN45.

Dar DN7... 71 pleaca din baldana, 72 gaesti, 73 Pitesti, 73D pleaca din 73 si merge cam in acelasi loc. 73C probabil tot din 73 a plecat initial pt ca pe acolo era trecerea muntilor.  Urmeaza 7C si 7A (probabil pt ca 7A a fost facut DN inainte). 74 e tocmai la Alba Iulia.

DN1... 1A si 1B au fost mult mai tarziu DN-uri. 11 este primul, 12 pb in trecut ajungea pana in Brasov (bucata aia dreapta a lui DN11 sigur nu e varianta intiala)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

elphax

DN 68 - lucrarile de pe Cosava - Cosevita

se sapa, se scoate



se optimizeaza pamantul cu aditivi


portiuni deja asfaltate cu primul strat , apoi se pune ceva grila anti crapare si apoi se asterne al doilea strat
nu cred ca acest drum a avut pana acum strat dublu de asfalt !










RaduC

^ DRDP Timisoara a răspuns pe FB, in comentarii la postarea asta, ca restrictiile pentru vehiculele cu MTMA mai mare de 7.5 tone sunt valabile pana pe 10 iulie si că lucrarile se termină până atunci...

ionut_16

^^

Acum 2 weekenduri când am trecut pe acolo se circula foarte bine pe noul asfalt, era perfect, fără valuri, fără denivelări. Am doar poze din dashcam, una din porțiunea cu piatră și apoi unde a fost reabilitat








Powered by API/PUM imgur uploader

StefanCelMare

DN66 reabilitat la intrare în Petroșani dinspre sud (defileul Jiului)!
Fără poze, dar acei 1-2 km erau jalnici.
Bravo @cutter, au fost comentarii pe pagina lui de Facebook despre acel tronson. Dar măcar de s-ar face și intrarea de nord, care trebuie lărgită! Acolo sunt capace de canal puse recent, evident nu la nivel, și drumul este îngustat și periculos.
In rest, pe DN 66 pare să fi început ceva lucrare de reabilitare pe tronsonul Petroșani-Simeria.
Marcajul vechi este rașchetat tot, pe zeci de km.
Pe alocuri au pus și petece (mai rar). Petecele nu prea par de calitate din nefericire.
Pare însă că va urma și o turnare de uzură iar (sper).
@cutter, @horatiu.cosma , v-as ruga sa nu cumva sa o dăm iar pe tratament cu criblură. Sunt ceva semne între Simeria și Baru Mare care asta sugerează. Rețin că @cutter era foarte critic cu metoda asta de reabilitare.

nykdeva

Absolut de neînțeles și pt mine de ce a fost necesara răzuirea marcajelor rutiere de pe carosabil în bătaie de joc pe foarte multe porțiuni din DN66 Simeria -Petroșani, în condițiile in care carosabilul se prezintă încă în condiții foarte bune, exceptând mici porțiuni izolate unde ar fi nevoie de reabilitări pe porțiuni relativ scurte. Avem si noi un drum bun si trebuie sa-l stricam si pe ala? Incredibil... Cunoaște cineva dacă exista un proiect, informare oficiala cu privire la lucrări de reabilitare pe acest tronson? Daca s-au început lucrări de ce nu exista marcaje rutiere in acest sens? De ce trebuiau răzuite marcajele de la Simeria pana la Petroșani, nu se puteau răzui pe măsura ce se executau lucrări? Si mai ales nu se puteau răzui doar marcajele, mai profi,  nu șerpuit pe câte 0.5 m lățime sau mai mult? Acum o sa stam 10 ani cu marcajele răzuite...pana o sa se strice carosabilul de tot...si o sa ajungă ca si Brad -Oradea - unde se lucrează destul de intens acum din ce am văzut  dar nu exista un termen clar definit pt finalizarea lucrărilor.

user201

Între timp au terminat de asfaltat pe ambele sensuri pe porțiunea cu 2 benzi pe sens dintre sensul giratoriu de la Veștem și intrarea/ ieșirea pe A1. Se simte foarte lin drumul.




Au continuat chiar și cu intrarea pe A1 spre Deva și covor asfaltic nou pe porțiuni destul de întinse pe A1 vechea ocolitoare a Sibiului pe ambele sensuri. Ieri asfaltau și breteaua de ieșire.

În schimb în municipiul Făgăraș la ieșirea spre Sibiu, acum 3 zile, drumul arăta așa:




Acum 2 zile aparent se apucaseră de asfaltat din ce am văzut, dar ieri seară era liniște din nou pe șantierul cu asfaltarea. Au asfaltat cam 150 m și doar pe sensul de ieșire spre Sibiu.





RaduC

Un update de la DRDP Timișoara de pe FB despre DN 68A

Sâmbătă, 26 iunie, pe DN 68A Coșava – Coșevița se va lucra cu mai multe echipe (antreprenor, secțiile de drumuri/producție ale DRDP Timișoara), motiv pentru care reamintim șoferilor: 𝗢𝗰𝗼𝗹𝗶𝘁̦𝗶! 𝗢𝗰𝗼𝗹𝗶𝘁̦𝗶! 𝗢𝗰𝗼𝗹𝗶𝘁̦𝗶! pentru a evita zonele aflate în șantier și, implicit, staționarea în coloane. Duminică, 27 iunie, pe sectorul amintit se va afla în continuare echipa Axela Construcții.
👷 În ultima săptămână, lucrările la structura rutieră au avansat considerabil, fiind porțiuni unde s-au așternut toate cele trei straturi de mixturi asfaltice, inclusiv cel de uzură. Pe același sector s-a intervenit pentru stabilizarea fundației, alte reparații punctuale, s-au realizat marcaje laterale, s-a făcut completarea acostamentelor și diverse lucrări de estetică rutieră.
ℹ Până la 10 iulie 2021, pe acest sector, există restricții de circulație pentru vehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, cu excepția transportului de persoane si animale vii.
‼  𝐑𝘂𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝗼𝗰𝗼𝗹𝗶𝗿𝗲 ‼:
▶ 𝗣𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝗮 𝗡𝗮̆𝗱𝗹𝗮𝗰 – 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀̦𝘁𝗶: ▶ A1 Nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria; sau  ▶A1 Nădlac – A1 Arad - A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia.
𝗣𝗲 𝗱𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀̦𝘁𝗶 - 𝗡𝗮̆𝗱𝗹𝗮𝗰: ▶ A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac.









































Powered by API/PUM imgur uploader