Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

Daca stiu bine, pasajul subteran de la exPrisma este construit privat, adica investitie privata deci nu este al cnair sau al CJ =>nu se poate baga trafic de DN sau Dj...

GDPR

#5506
Quote from: TibiV on September 05, 2018, 09:52:32 PM
Hopaaaa....

O veste mare insotita de video

De ce e zici ca e o veste mare? Se circula alternativ pe o singura banda, asfaltul nu e finalizat, IDEM apararile de mal si elementele de siguranta circulatiei. Mai dureaza pana e gata.

A, dar ia stai un pic :lol:

De astăzi s-a deschis circulația pe noul pod peste râul Sadu aflat la intrare în Defileul Jiului. La inaugurarea acestuia au fost prezenți prefectul județului Gorj, Ciprian Florescu, dar șeful Poliției Gorj, Decebal Drăghia.

igj.ro 

TibiV

Quote from: danutzu_1069 on September 05, 2018, 11:48:17 PM
Daca stiu bine, pasajul subteran de la exPrisma este construit privat

Stii bine...
Pasajul de la ex-Prisma a fost o investitie privata (evident, cu binecuvantarea institutiei numitta CNADNR la vremea respectiva...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: adrian rosca on September 06, 2018, 12:03:40 AM
De ce e zici ca e o veste mare? Se circula alternativ pe o singura banda

Pai macar se circula...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Si pe podul vechi se circula in conditii oarecum similare.

Cristi N

@TibiV stiu ca pasajul a fost facut de Tantareanu dar nu cumva a fost dat in administrarea CNAIR?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

Quote from: TibiV on September 06, 2018, 12:06:26 AM

Pasajul de la ex-Prisma a fost o investitie privata (evident, cu binecuvantarea institutiei numitta CNADNR la vremea respectiva...)

Pasajul de la ex-Prisma, nodul Gherghița... două din cele mai utile lucrări pe drumurile administrate de CNAIR au fost realizate de altcineva.

perfidus

Quote from: TibiV on September 06, 2018, 12:08:53 AM
Pai macar se circula...  O:-)

Da, da, si se circula fara receptie, ca mai sunt lucrari de efectuat  :o :-[
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Pai mai bine asa decat sa asteptam apa la buda si becuri LED, ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

O sa ma bata Ionut, da'... cum sunt rugozitatea si planeitatea? :lol:



P.S.: Unde pe DN1 este acest pasaj ex-Prisma?

Io

Quote from: rizzuh on September 07, 2018, 12:05:54 PM

P.S.: Unde pe DN1 este acest pasaj ex-Prisma?

Uite-l aici. https://www.google.ro/maps/@44.6021694,26.0717607,3a,75y,14.9h,92.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1si771knxtsV5l_Ki-lsFlQw!2e0!7i13312!8i6656

L-a facut Tantareanu (asta parca e inginer constructor) pe banii lui cind si-a facut Prisma. Stiu ca dupa o vreme a vrut sa-l vinda catre Compania de drumuri (sau asa ceva) si nu s-au inteles la pret.
Nu cunosc detalii.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

rizzuh

Ah, pasajul de la Hornbach :) Nu stiam ce istorie are. Ne trebuie multe astfel de pasaje pe DN1, inclusiv prin Bucuresti n-ar strica.
In Malta am vazut foarte multe pasaje denivelate prin orase; la 30-50 km/h nu iti trebuie cine stie ce spatiu: 1 2 3 4 5

dr4qul4

pasajul ala e deschis tot timpul. Eu il folosesc cand ma intorc de la Therme. Altii vireaza la stanga acolo pentru ca e mai scurt si e permis. Dar eu prefer siguranta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

#5519


DN65 Iesirea din Bals, ieri, sambata 08.09.2018, ora 19:15. Evident este coada de intrare in oras, in afara de coada care este in interiorul orasului. Cea din oras oricum nu mai surprinde pe nimeni.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.