Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marinul

Apropo de DN76, lotul Stei- Dealu Biti, am fost acum 2 saptamani si parea abandonat. Bine stratul de uzura este turnat dar nu sunt marcaje si nici indicatoare decat linia mediana care abia se vede noaptea. Sunt ceva probleme iar Cnair - Azvi?

Dan74

Pe acest sector nu mai sunt utilaje din primavara, iar legat de plati nu cred ca mai sunt facturi neachitate. Probabil nu mai sunt bani pentru marcaje si indicatoare si astfel Azvi a "uitat" de acest sector. Este interesant ca desi se circula cu viteza mare pe acest sector, lipsa marcajelor nu a generat accidente.

alin_simeriaveche

Am trecut si eu pe acolo duminica si va spun sincer ca am regretat. La intoarcere o iau pe ruta ocolitoare. In afara de acea zona pietruita, sunt portiuni lungi de drum rau. Groaznic. Pozele dupa ce ajng acasa de la Felix

TibiV

9. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ''Reabilitare DN 76 (E79) Deva-Oradea km 0+000-km 184+390'', sector Ioneşti-Vârfurile km 55+425-km 69+350

http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-29-august-2018
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan74

Quote from: alin_simeriaveche on August 29, 2018, 12:37:16 AM
La intoarcere o iau pe ruta ocolitoare.
Aline, daca vrei sa ocolesti si portiunea Varfuri-Ionesti atunci singura varianta ok este pe la Arad.

alin_simeriaveche

#5495
Pe traseul Beliu-Gurahonț e mult mai bun drumul decât pe vârfurile ocișor. Nu mai vorbesc de zona acea pietruită. Deci cine vine de la Oradea la Brad cel mai indicat este să ocolească. Prin zona ocolită am trecut prin sate micuțe izolate cu un drum excepțional de bun,  comparativ cu dn 76 vârfurile ocișor. Sunt dezgustat de pasivitatea autorităților. Nu doar că este super peticit dar si foarte vălurit iar noaptea poate fi chiar periculos. Anul 2008-2009 am făcut naveta  pe drumul acesta. Acum arată mult mai groaznic, porțiunea Ștei Ocișor. Mâine mergla mecanic să îmi schimb bucșele pe spate. Nu este o glumă

bugybuu

Pe DN18B au inceput asfaltarea pe portiunile reciclate in situ. Continua mai departe cu reciclarea.

voicul

DN1 de ce nu este modernizat in Partos (banda 1 mai exact unde eu mi-am zdruncinat puternic masina ... si asta era cam acum 4 ani!)?

pentium10

#5498
Am intrebat la DRDP Brasov despre:

Va aducem in atentia necesitatea sa modernizati DN14A intre Cucerdea si Iernut (DN15) avand in vedere ca starea drumul este precara, fara lipsa indicatoare, si fara marcaj rutier.

Totodata tinand cont ca Autostrada A3 intre nodul Aeroport Transilvania, si Nodul Iernut care da in DN14A va fi dat in circulatie in perioada urmatoare, mentionam ca traficul intre Nod Autostrada de pe DN14A catre Tarnaveni va creste exponential.

Din cauza timpului mai redus soferii care vor circula intre Targu Mures si Sibiu, vor alege ruta A3 pana la nodul Iernut (DN14A) si vor continua spre Tarnaveni.

Avand in vedere aceste aspecte va rugam urgent sa modernizati DN14A.

1. Va rog sa-mi expuneti blocajele actuale si termenul pentru rezolvarea lor.
2. Va rog sa-mi expuneti de ce nu este marcaj rutier pe DN14A intre DN15 si satul Cucerdea? Si termenul pentru rezolvarea lor?
3. Va rog sa-mi expuneti de ce s-a asternut asfalt incontinuu pe DN14A intre DN15 si magistrala CF 405?
4. Va rog sa somati CFR sa intervina pentru a rezolva planeitatea trecerii la nivel pe DN14A cu CFR 405.


Raspunsul primit:

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pasadia

Apropo de intreaga sarabanda cu reabilitarea DN73 pe teritoriul localitatilor Rasnov - Tohanu Nou - Bran. Week-end-ul acesta am avut ocazia sa strabat DN73 si concluzia e cam proasta. Pe sectoare, incepand din Brasov:

- Brasov - Tohanu Nou: nu am nici o idee cum se prezinta caci, ca orice posesor de Waze, urmez traseul Brasov - Codlea - Vulcan - Tohanu Vechi - Tohanu Nou. Pe DN73 sunt semafoare pe portiuni lungi unde cate o banda este decopertatata pana la nivel de fundatie -> ca atare trafic ingreunat si timp pierdut. In plus, din cunostinte aflu ca nici curatenia nu e grozava (am prieteni care s-au plans de molozul si resturile aruncate pe terenurile lor invecinate cu acest DN).

- Tohanu Nou - Bran - Fundata - Rucar - Campulung: in continuare nici un semn de santier. Exista portiuni in care o banda a disparut prin alunecare (semnalizate cu indicatoare inscriptionate AZVI) - dar doar atat. Drumul e la fel de peticit, valurit, cu acostament lipsa si portiuni in care dispare asfaltul pe marginea benzii de circulatie. Si evident marcajele, acolo unde mai exista, sunt foarte sterse.

- Campulung - Pitesti: fata de ultima oara cand l-am parcurs pare parasit. Sunt 3 zone in care se circula pe o singura banda (una scurta fara semafor, celelalte 2 cu semafor). Cozile spre Bucuresti erau apreciabile. Calitatea lucrarilor e indoielnica - sunt foarte fain facute trecerile la nivel cu CF, asfaltul e oarecum placut (deh, nu stiu cat or fi masurat rugozitatea), insa:
- multe portiuni in care nu exista nici un marcaj orizontal si aproape pe tot sectorul Mioveni - Campulung nu exista nici un marcaj pe lateralele drumului
- pe sectorul de 2*2 intersectiile mi se par extrem de periculoase (nu exista banda dedicata pentru viraj la stanga, nu exista banda de incadrare pentru cei veniti dinspre stanga)
- parapetii New Jersey folositi mi se par foarte inalti si obtureaza vizibilitatea pietonilor - de altfel exista implementata la trecerile de pietoni o solutie de garduri care transforma trecerea in una stil Z, obligand pietonii sa stationeze pe zona mediana

Una peste alta proiectul cred ca e prost, constructorul apatic si beneficarul idiot. O reteta perfecta!

patratel_ro

Am si eu cateva intrbari/ nelamuriri legata de reabilitare DN73: Sunt multe garduri de beton (in raza localitatii Rucar de ex) construite pana langa asfalt 3,5m de axul drumului. Avem o sectiune transversala cu DN73 modernizat? Este o lege care precizeaza care e culoarul dedicat DN-ului in localitati? Cine ar trebui sa verifice si sa demoleze aceste garduri in caz de neconformitate?

TibiV

Hopaaaa....

O veste mare insotita de video https://www.facebook.com/cnadnr/videos/323900064829580/

Quote
De astăzi s-a deschis circulația pe noul pod peste râul Sadu, DN 66, km 94.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

burli

Salut am cerut la CNAIR sensuri giratorii pe DN 1 pina la Ploiesti de multe ori nu poti intoarce in capatul de localitate , nu poti patrunde in DN ca sa faci stanga in siguranta avem parapete de beton etc  , asta pe motiv ca avem autostrada acum pina acolo si iata raspunsul lor :
Stimate domnule .....,
Urmare a petitiei dumneavoastra referitoare la posibilitatea infiintarii de sensuri giratorii pe DN1 la Balotesti, Saftica, Vladiceasca, va comunicam urmatoarele:       

Pe traseul DN1, in localitatile Balotesti, Saftica, Vladiceasca spatiul necesar pentru amenajarea de sensuri giratorii (de o parte si alta a drumului national) nu se afla in administrarea CNAIR S.A.. Acest lucru implica necesitatea realizarii de exproprieri atat de pe partea dreapta, cat si de pe partea stanga a drumului.

Pentru siguranta circulatiei pe DN1, mentionam ca, potrivit normativelor in vigoare, sunt amenajate benzi de stocaj pentru virajul la stanga in toate intersectiile mentionate de dumneavoastra.



Cu stima,

Biroul Relatii Publice

CNAIR S.A.


unde in Otopeni ,Saftica , Balotesti ,Tancabesti etc ca sa poti sa intorci in siguranta ? catre cine trebuie sa ma adresez? de la pod centura pina la aeroport nu poti face stinga pe nici in sens de mers ca este beton absurd , poate gresesc si va rog sa ma corectati

TibiV

Quote from: burli on September 05, 2018, 10:08:18 PM
de la pod centura pina la aeroport nu poti face stinga pe nici in sens de mers ca este beton absurd

Parerea mea personala este ca acel beton absurd si imposibilitatea virarii la stanga iti vor prelungi viata cu (pana la) cateva decenii...
Tie dar si celor care ar avea (fara betonul absurd) ghinionul sa se intersecteze cu tine in momentul virajului la stanga.
De cand s-au montat parapetii NJ ciocnirile frontale au disparut.

OK, inteleg ca faci multi km in plus.
Dar ii faci traind. Nu merita sa scurtezi 3 km si 30 de ani din viata...

Problema ridicata de tine poate avea doar doua rezolvari:
1/. Cand A3 va ajunge in Petricani sa preia atat de mult trafic de pe DN1 incat sa se "re-permita" virajul stanga.
Nu cred ca se va intampla asta....
2. Sa aiba statul roman atatia bani incat sa faca din 5 in 5 km bucle de intoarcere cu pasaje denivelate. (Bucle care ar necesita exproprieri si mai ample decat pentru giratorii...)
Nici asta nu cred ca se va intampla prea curand...

S-a ajuns la "asa cum este acum" pentru ca virajul stanga/intoarcerea au ucis mult prea multi oameni...
("au ucis" pentru ca este vorba de doua manevre distincte: virajul si intoarecerea...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Din punctul meu de vedere solutia de la fostul Prisma, cu pasajul subteran, este ideala. Mi s-ar parea normal ca cele 2 intersectii din proximitatea pasajului sa fie anulate si drumurile locale sa fie redirectionate spre pasajul existent.
Nu au ce cauta viraje la stanga pe drumuri cel putin 2 benzi pe sens, si desi treaba asta a foat scrisa de o multime de ori pe forum cu argumentele de rigoare pe onor CNAIR il doare in partea dorsala.