Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

FdG nu se lateste. Si oricum nu ajuta prea mult ca nu are continuare, asa ca T-ul din capat ar putea fi ok. Un pasaj acoloi ar fi fost scump si problematic.
Foarte multi vor intra prin Popasului-Pipera-scoala herastau-aviatorilor

Iar spre sud, pe strada Gherghitei. Eu aici as fi facut un tunel (o groapa cu capac in camp) ca sa scapam de actualul giratoriu. Tb doar ingropat un sens de autostrada. Trafic va fi destul pe Gherghitei, imediat ce continuam spre Buzau.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Dar pe Colentina  pe sensul de iesire catre Buzau la intersectia Cu Gherghitei avem obligatoriu Inainte. Trebuie regandita zona.

dr4qul4

Nu neaparat. De la Dna Ghica o iei pe Petricani. Si de pe fundeni, pe Gherghitei.

Probleme apar la intoarcere, cand toti vor iesi pe Gherghitei ca sa evite stanga pe Petricani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Tocmai am dat un interviu telefonic la TVR pe tema noului contract semnat ieri. Va fi intervenția mea in jurnalul de diseară de la ora 8. Sa imi spuneti cum m-am descurcat.

TibiV

#8134
Fara pasaj macar la Doamna Ghica constructia primilor 3 km de A3 este inutila.
Chiar daunatoare...

Incercati Petricani-ul, sensul Pipera-Dna.Ghica, in orice zi dupa ora 17.
Coada incepe de regula la cateva sute de metri dupa Fabrica de Glucoza, dar in zilele proaste incepe si inainte... :(

Despre intersectia Gherghitei cu Colentina/Fundeni/Andronache nici nu mai vorbesc...

Quote from: Ionut on December 19, 2015, 12:36:08 PM
Tocmai am dat un interviu telefonic la TVR pe tema noului contract semnat ieri.

I-am spus lui cutter ca trebuia gasita o solutie...
I'll be watching you... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu am intrat in discutia asta cu traficul de dupa inaugurare pentru ca e o discutie complicata si nu era timp pentru asta acum. In plus, cred ca nu e momentul ei. Cred ca e un moment totusi pozitiv. Plus ca, din punctul meu de vedere, nu putem spune ca portiunea asta e daunatoare sau ca e inutila. Sunt de acord ca va pune presiune pe traficul din zona, insa lucrurile trebuie vazute in ansamblu. De exemplu, se va elimina presiunea pe Andronache si intrarea/iesirea Stefanesti (centura).

Parca noi voiam autostrada asta gata. Cand a fost gata pana in centura la fel am zis ca nu o sa fie folosita si ca e cam inutila fara cei 6,5 km din oras. Acum ca se fac si astia, e alta buba in Petricani. Pai pana la urma ce vrem?! :o

Trebuie in zona de nord sa se schimbe multe. S-a construit puternic si pe zona de office si rezidential. Pana la urma vom vedea ce se va intampla cu traficul. Va fi nod la centura, acel nod in zona Gherghitei si pe Petricani. Cred ca e mai bine decat un seminod la centura si aglomerarea mizeriei de nod de la Stefanesti unde mai mereu este coada la iesire si la intrare pe CB.

TibiV

Incercam sa fiu sarcastic, dar probabil nu mi-a iesit... :(
Normal ca trebuie facuta bucata aia, de fapt trebuia facuta de la bun inceput...

Dar problema preluarii trafricului ramane.
Ceea ce vreau sa spun este ca trebuie pusa presiune pe primarie pentru a urni lucrurile din loc... Desi nu stiu daca se mai poate face ceva in timp util...

Chiar ma intreb daca nu s-ar putea aplica o solutie similara celei folosita pentru realizarea pasajelor de pe DN1 intre Baneasa si DNCB.
Adica sa preia in administrarea CNADNR soseaua Colentina (DN2) si sa faca pasaj macar la Doamna Ghica.

Pentru ca daca stam dupa PMB (care tocmai a "descoperit" ca va pierde 132 de miliaone fonduri europene si de la buget, pe care va trebui sa ii plateasca din buzunar) atunci vor trece muuulti ani pana se va face ceva acolo.

Si cel mai grav este ca se va face nu sub traficul actual, oricum sufocant, ci sub cel de 3 ori mai intens dat de finalizarea celor de 3 km de A3.
Cunosc foarte bine zona Doamna Ghica si circul deseori pe acolo... Va fi crima.

Mi-e teama ca exact din cauza asta lumea se va feri sa foloseasca intrarea respectiva...
Daca iti va lua 30 de minute din Doamna Ghica pana la intrarea pe A3 (idiferent daca prin Petricani sau Gherghitei) probabil ca oamenii vor prefera fie actualul acces din DNCB sau pe cel nou din Popasului, fie... inapoi pe DN1.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

eu zic sa se faca ....dar trbuie ulterior rezolvate si celelalte probleme de trafic  ...pentru a se folosi la maxim pentru ce va fi construita ...in primul rand largirea Strada fabrica de glucza ....

alexbb

Trebuie neaparat sa se faca cei 3km. Beneficiul major va fi ca A3 va prelua mai mult trafic din Bucuresti.
Acum singura varianta de iesire cat de cat ok este prin Andronache, unde cum a zis si Ionut, iti creste barba pana iesi pe centura. Varianta Colentina are aceeasi problema.
Prin Tunari e exclus din cauza ca trebuie sa faci stanga peste centura.
Din Otopeni n-are sens pentru ca e mai practic DN1 si e aglomerata iesirea pe centura.
Deci A3 va prelua traficul la iesire din Bucuresti de pe Petricani (care pe sensul Pipera-Tunari este aglomerat doar dimineata) si din zona Colentina. Probabil va fi un chin sa ajungi pana in aceste zone, dar nu va fi cu mult diferit de o iesire pe A1, sau pe DN1.

Intr-adevar, va fi o problema preluarea traficului spre Bucuresti. Colentina e deja sufocata in toate directiile, cam tot timpul. Prin Bd Pipera ne ajuta pasajele, dar intersectia cu Barbu Vacarescu este infernala, si cel mai probabil daca vrei sa ajungi mai incolo de Floreasca/Baneasa alegi DN1 (daca nu folosesti A3 ca sa ajungi din Colentina in Floreasca). Fabrica de Glucoza are coada de masini permanent. Largirea la 4 benzi ar ajuta doar corporatistii din zona si iesirea spre A3, nu si intrarea. Acolo cred ca se impune un intermitent dreapta pe Barbu Vacarescu si Gara Herastrau, cu sens unic pe Gara Herastrau, cel putin pana la Dimitrie Pompeiu, + sens unic si pe D. Pompeiu pe sensul de mers spre Petricani. De-asemenea ce s-a discutat pe threadul de metrou ar ajuta mult traficul din zona, adica prelungirea metroului de la Pipera pana in zona Swan Lake. Zi de zi vad cum se chinuie multi oameni care merg pe jos de la pipera pana in acea zona. Pe Petricani exista un trotuar, dar dincoace pe mosia Pandele exista o poteca de munte, o rezervatie naturala cu specii deosebite de iarba si boltari protejati de lege, si un sant de scurgere a apei care e folosit pe post de lac de acumulare cand ploua. Partea buna e ca taxele platite de firmele care au birouri acolo nu voteaza...

Eurocopter

TibiV are in mare dreptate, insa prin finalizarea A3 in zona Bucuresti guvernul isi va fi facut datoria. De aici incolo este problema PMB si implicit a cetatenilor (prin alegerea unui primar competent) sa isi rezolve infrastructura ce tine de municipalitate. Trebuie sa vina cineva capabil sa astupe gaurile negre precum RATB sau subventiile la caldura, iar apoi se vor gasi bani de largirea FdG, Pasaj Doamna Ghica, etc, etc. Cetatenii trebuie sa se organizeze, sa reclame si sa puna presiune pe decidentii locali sa demereze proiectele necesare exact cum o face API la nivel national.

dr4qul4

Quote from: adrian rosca on December 19, 2015, 12:38:33 PM

Da, se vrea un mega nod: http://urbanism.pmb.ro/duat-su/dezbatere%20publica/puz%20-%20inel%20median/planuri%20reglementari/Inel%20median%20-%20T%202%20plan.pdf

Dar asta va fi in perspectiva lui 2100...


Intrebare: Giratoriul cu strada Gherghitei va arata ca in linkul acesta?
Sau vor face ceva extrem de simplu, in care toata lumea trebuie sa treaca prin el si vor bloca totul?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Ionuț, intervenţia la TVR a fost foarte OK, mai ales că ai amintit şi nodul Moara Vlăsiei !...
:cheers:

Aritmetica TVR lasă un pic de dorit...
"Autostrada de 3 km costă peste 28,5 mil. euro, adică aproape 8 milioane pe kilometru" :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ma bucur ca a iesit OK, n-am prins interviul la tv, am uitat sa ma uit. :lol: Sunt obosit...

Discutia a fost axata pe pret. Am amintit de ce sunt 8 mil euro/km. Si sper ca au dat si ce am zis legat de autorizatiile de construire, de avize, sa se puna pe treaba autoritatile si sa nu avem surprize ca pe A10 ca in loc de 18 luni (si-asa mult) o sa ne ducem la 30. Chiar sunt foarte curios daca trebuie revizuit avizul de mediu. Sa vedem, sunt curios cum se va desfasura contractul asta mai ales ca finantarea e de la stat.

Aritmetica e cumva corecta, sunt putin sub 8 mil/km daca punem si bucatile din noduri si daca luam in considerare ca sunt 3,325 km. Eh, cifre rotunjite, nici nu mai conteaza. Important e ca pretul este 75% din estimat, cel putin pare ca este un pret corect si mai mic decat au licitat italienii care, teoretic, erau favoriti...

TibiV

Au băgat doar că "preţul este OK, trebuie să ținem seama şi din ce ce este formată autostrada, şi că include şi nodul de la Moara Vlasiei, care nu are nici măcar o bretea făcută" (aprox)

Nimic despre autorizaţii şi avize...
Dar te vor suna din nou când alt TV sau ziar va zice " întârzieri mari pe A3"

E obiceiul presei să se ia de preţul per km...
De regulă în presă LD 2 sau LD4 tot una cu A2 (ca preţ) ...
Dacă nu spuneai tu (şi nu ştiu cäţi au înţeles) nu apărea informaţia cu Moara Vlăsiei...
Ei au tot mers cu 3 km / 28,5 milioane euro. Şi cu 3,3 km dă vreo 8,6...
Au băgat şi bucata DNCB - Popasului ca să le iasă 1 km / an... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

^
Reportajul de pe TVR cu interventia lui @Ionut -> aici
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova