Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Liviu M

Ai idee, e cel facut de Vinci si care e pe undeva pe forum (cu tunel pe sub Comarnic), sau altul?

pasadia

#26431
Nu, lucrările de pe Râșnov - Cristian sunt pe baza SF-ului din 2002 reactualizat în 2006 când au primit și AM (căci doreau să înceapă lucrările pe București - Ploiesti). Din punctul asta de vedere nu m-ar mira dacă, cel puțin formal, în acel SF nu ar fi incluse și detalii despre Ploiesti - Comarnic. Adică teoretic cred că există SF și un traseu pentru Ploiesti - Comarnic, dar nu mai e de actualitate.

Propunerea Vinci, cea cu tunelurile, e din 2010 și e strict pentru Comarnic - Brașov.

Ionut

N-am inteles ce lucrari sa inceapa pe Ploiesti-Brasov si cand. :o

Europiu

^ Hai atunci să îți spun ce am înțeles eu: se întrebau băieții pe când SF/actualizare/PT pentru bucata asta.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

^E scris Ploiesti-Brasov dar eu presupun ca se referea doar la Ploiesti-Comarnic.

Singura treaba buna ar fi Ploiesti S - Ploiesti N ca sa se scape de centura, cam foarte aglomerata.
Ploiesti N - Comarnic, cum au zis si colegii, are beneficii minime. Mai bine A4 decat bucata asta.  :lol:

Liviu M

Sorry, cred c-am fost confuz. Ma interesa pe ce baza se face licitatia mentionata de vancouver, pentru centura Comarnicului. Adica daca e una cinstita, cu tuneluri prin dealuri *), sau caricatura aia prin spatele fabricii de ciment.
Pentru jumatate din comarniceni **) caricatura poate n-ar fi chiar asa nasoala (si-ar recastiga o parte din centru), da' nu-s convins ca chiar va ajuta la fluidizarea traficului de tranzit.

*) Da' cinstita, ca dealurile prin care a desenat Vinci tunelurile sunt cam instabile, o tot iau din loc, trebuie "consolidate" bine.
**) Jumatate, ca accesul la cealalta jumatate (Ghiosestiul) va fi probabil mult ingreunat.

pasadia

Nici - nici. Daca ai planșele Vinci găsești trecuta acolo și varianta CNAIR care e dorită acum. Seamănă oarecum cu centura descrisă în link-ul pus de tine, adică e tot prin valea raului și pe partea vestica a acestuia, dar e ușor diferit fata de traseul centurii care apare în postul link-uit scris de TibiV.

Liviu M

Multumesc, cred ca am vazut plansele la un moment dat (le-am cautat acum, da' nu mai stiu unde le-am pus).

Calin88

#26438
Quote from: voicul on January 05, 2021, 02:20:51 PM

Ploiesti N - Comarnic, cum au zis si colegii, are beneficii minime. Mai bine A4 decat bucata asta.  :lol:
Acum nu ar avea mari beneficii dar, cand se va termina autostrada Brasov - Comarnic, se va muta pe DN1 o buna parte din traficul care acum merge pe Cheia, in special camioane. Si sunt si destui care prefera acum sa mearga pe Cheia in locul DN1 in zilele aglomerate.

Minim pe bucata asta de DN ar trebui denivelate intersectiile de la Paulesti, Baicoi, Floresti, centura pentru Branesti, eliminata zona aia de 200 de m in care drumul se ingusteaza pe sensul Ploiesti-Brasov si largita zona de la Comarnic pana la sectorul 2+2. Si asta pana cand se termina Brasov-Comarnic, mai ales ca e destul timp. Altfel, zonele astea ar deveni ori zone in care traficul se aglomereaza, ori zone cu accidente grave.

rt25

Si trecerea la nivel cu CF facuta la 100 km/h imediat dupa centura Ploiesti.

Acel segment de drum e locul in care am fost cel mai des flash-uit de bizoni sa ma dau din calea lor. Se circula cu viteze de Autostrada intre Comarnic si Ploiesti.
Si acele intersectii in T sunt criminale... sa faci stanga cand unii circula cu 150 km/h e un adevarat  joc de ruleta ruseasca...
Dar, eliminate/denivelate giratoriile de pe centura Ploiesti si denivelate intersectiile mentionate, si ar merge de un DX acolo  zeci de ani de acum incolo. Costurile ar fi minime spun eu...

naivu

Nu am mai auzit nimic de Biharia-Chiribis! La cum lucrasera pe Bors-Biharia mă așteptam să miște ceva inclusiv anul trecut. Sper ca măcar la primăvară să-i vedem pe șantier, în ritmul cu care ne-au obisnuit in 2019.

Ionut

Încep pe Biharia-Chiribis. Se cearta pe o grindă (sau 2-3?) busite pentru ca au fost depozitate în condiții improprii (direct pe pământ) și mai sunt detalii de pus la punct dar se vor apuca de treaba în curând. Sper sa lucreze la fel de bine ca pe ciotul de la granița unde s-au mișcat mult peste așteptările mele.

alecu26

tunele Vinci apar prima data in 2005. Am mai avut si atunci un awarding. Sunt si acolo 3 tunele de 3 kiloemtri fiecare...deci se pupa acu cei 9000 ML din oferta lui Consitrans.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cristian_cj

Dacă nu ma înșel, azi era termenul pentru depunere oferte Nusfalau - Poarta Sălajului. Nu văd nicio comunicare de la CNAIR.

PS: Pe lotul Straco tot liniște ? Nu știe nimeni, nimic ?

hefaistos

E iarna, chiar se justifica sa nu se intample nimic fizic. Juridic...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.