Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

lucianxx9o

Nu intaleg in studiu de fezabilitate dece autostrada trebuie sa treaca chiar langa dn1, calea ferata si oras!!!
Puteau sa faca la 500 m maxim 1 km de dn1 si orase in asa fel sa nu fie multe exproprieri.
Sper sa refaca studiul de fazabilitate constructorul care va construi autostrada si nu cu curbe stranse si noduri decente.

cezar-mario2012

În Sinaia cel puțin este imposibil să treacă la o așa distanta, mai ales versantul de pe partea dreapta este foarte instabil, mereu au loc alunecări de teren cu tot cu pădure. Din plan, nodul din Sinaia este lângă halta Sinaia, mai departe se poate merge doar cu tuneluri si viaducte.

tonică

din schite pare ca sinaia are doua noduri, unul chiar dupa cumpatu, pe zona albastra ( care tind sa cred ca-i tunel luand in considerare zona prea ingusta pt o autostrada cat si faptul ca tot albastru e si la predeal, pe curba aceea. Busteni pare a nici nu avea nod, e mai degraba la intrarea in poiana tapului acesta. Oricum fiind vorba despre asa zisul ppp, sunt aproape sigur ca ce vedem aici e doar un sf orientativ, constructorul care va castiga licitatia facandu-si propriul sf.
In plus, asa cum remarca si iuli, curba aceea de la predeal e cam stransa pt o autostrada iar daca iei in considerare zona albastra ca fiind tunel atunci e chiar ciudat de ce nu e taiat de-a dreptul prin munte. Nodul acela cred ca poate incapea si in vreo alta parte...
Peste tot am vazut impartirea in sectoare, segmentul predeal-rasnov-cristian fiind deosebit de restul autostrazii. Chiar si-n ultimele schite expuse aici. Am observat ca-s si diferente tehnice dar ma gandeam ca-l va imparti si in licitatie...Oricum, in stransa legatura cu pesimismul meu deja făţiş expus am asa o vaga impresie ca vom mai discuta mult si bine despre subiect pana cand se va concretiza vreo licitatie. Deasemenea trebuie sa fim fermi convinsi ca odata licitata aceasta autostrada si inceput lucrul la ea, nu va mai exista nicicum sibiu-pitesti, ci mai degraba se vor reorienta banii ue inspre alte proiecte...


sebba

Quote from: cezar-mario2012 on May 10, 2013, 11:40:56 AM
În Sinaia cel puțin este imposibil să treacă la o așa distanta, mai ales versantul de pe partea dreapta este foarte instabil, mereu au loc alunecări de teren cu tot cu pădure. Din plan, nodul din Sinaia este lângă halta Sinaia, mai departe se poate merge doar cu tuneluri si viaducte.

nu stiu cum se intampla dar la noi mereu se gasesc probleme care mai de care mai neasteptate si neprevazute :(
cezar, sa nu itelegi gresit, nu critic ce spui tu acolo, nu am idee despre cum se construiesc drumurile
observ insa ce fac altii, in alte zone, atat in zone de deal, de munte, campii, mlastini etc.
si la altii se poate, cum asa... nu pricep... au pile "sus"?

pe A1 la Aciliu/Sacel acolo noi avem probleme cu dealurile, ca aluneca la vale, ca deh... nu-s munti!
aici sunt munti, si tot aluneca! sau o fac ptr a nu se lasa mai prejos decat dealurile de pe A1? :D
o chestie e clara insa: gravitatia! si asta trage in jos orice obiect care o poate lua la vale!
si mai e clar ceva: aceeasi gravitatie e si in alte tari!

concluzia? sa-si puna dracu resursele la contributie si sa faca ce trebuie si cum trebuie, nu cioturi si carpeli
doar asa s-ar putea... daca s-ar vrea...  :|
Sailing away! S/Y Haimana

mitsu

Quote from: lucianxx9o on May 10, 2013, 11:14:34 AM
Nu intaleg in studiu de fezabilitate dece autostrada trebuie sa treaca chiar langa dn1, calea ferata si oras!!!
Puteau sa faca la 500 m maxim 1 km de dn1 si orase in asa fel sa nu fie multe exproprieri.
Sper sa refaca studiul de fazabilitate constructorul care va construi autostrada si nu cu curbe stranse si noduri decente.

Ma gandesc ca nu au cum sa o faca prin alta parte, ca probabil ar fi facut-o. oricum, are curbe stranse, ptr ca e proiectata pentru viteze cuprinse intre 80 km/ora (in general in curbe) si 120 km/h. Iar benzile sunt de 3,5 metri fiecare, nu 3,75 m. Deci va fi aproape o autostrada :D

CornelB

^^
Camera foto e la incarcat. Am umflat rotile bicicletei si am uns lantul, mi-am pregatit casca, manusile si bidonul de apa.:lol:
Maine dimineata la ora 6, urmand exemplul colegului @alin_simeriaveche, descalec la primul cantat al cocosului in Popasului si apoi in CB sa vad cu ochii mei ce se intampla.:banana:

Tavi

Bafta CornelB! Asteptam cu interes!

CornelB

Fost, vazut, fotografiat.
Scurt teaser pana urc pozele: se lucreaza tare de tot la pasajul peste Centura Bucuresti.
Dinspre Popasului spre pasaj, nu mi s-a parut sa fie ceva schimbat, nu era nimeni pe acest segment.
Pozele am sa le incarc pe la pranz, momentan sunt prins cu treaba.

CornelB

@Baiazid, multumesc pentru explicatii!
Asadar, sa va pun la curent cu ce se intampla pe segmentul A3 de la CB spre Popasului.
Daca de pe A1 avem o multime de poze noi multumita colegilor din zona de vest, si anume Pellady si adirt69_70:cheers: sa arat ce am surprins eu astazi:


Dinspre Popasului spre centura, nici o miscare. Ma rog, la 6.45 cand am ajuns eu nu lucra nimeni:







Aici o chestie funny: stand eu pe pe trotuarul bretelei ce face intarea din centura in autostrada, m-a claxonat o masina visinie cu numere de Cluj. Am presupus ca m-a atentionat, sa nu fac vreo miscare brusca si sa intru pe carosabil (eram cu camera foto la ochi).
Dar, peste 5 minute am vazut-o sus pe pasaj, probabil era vreun angajat Pizzarotti "deranjat" ca faceam poze.:lol:










Linia de tensiune din fata rampei de coborare a pasajului:



Au disparut spatiile dintre grinzi, probabil s-a montat(?) calea de rulare:





penad2007

Multumim si Doamne ajuta sa se tina de lucru .

Sargon1806

Am fost si eu astazi din Bucuresti pana in Brasov si inapoi. Nu am avut timp de poze, dar va spun pe scurt despre A3.

-tronsonul cu 3 benzi pe sens are in continuare limita de 100 km/h.
-la finalul tronsonului cu 3 benzi pe sens, in dreptul nodului (nefinalizat) de la Corbeanca, va astepta o trambulina pe ambele directii de mers. Am luat-o cu 120 km/h. Nu e dramatic, dar cred ca masina mea ar fi preferat totusi sa am maxim 80.
-restul autostrazii pana la Ploiesti in stare foarte buna. In afara de nodul de la Snagov, niciun nod nu este nici macar aproape de a fi deschis, iar iesirile de serviciu au fost blocate cu parapeti Jersey.

Un pic offtopic... pe centura Brasovului nicio miscare (e drept, era sambata). In zona intersectiilor cu DN11 si DN13 traficul este deviat (pentru a se permite lucrul la pasaje). Atentie la indicatoarele galbene. Sunt, dar se vad cam din scurt. In zona e plin de praf. Am avut masina parcata o jumatate de zi la circa 500 de metri de santierul autostrazii, iar cand am plecat era plina de un praf galben. Pasajul peste DN13 este aproape finalizat. Rampele de acces pareau ok si gata pentru asfaltare.

Din nou, imi pare rau ca nu am poze, dar eram grabit si nu aveam pe cine sa rog sa faca poze ca lumea.

Ionut

@CornelB: multumesc de poze! Da, se pare ca au pus calea de rulare pe pod, vad ca se misca destul de bine, din pozele tale par ca au ceva oameni la treaba. Insa ar trebui sa se apuce si de restul lucrarii... oare e nod pe Popasului? Ca altfel trebuie sa termine pana in oras... si intre Popasului si oras NU ESTE NIMIC FACUT, cresc buruienile... :( deci nu vom circula prea curand.

neaguionutu


iuli

Am auzit pe undeva pe la TV că pe Comarnic - Brașov taxarea se va face nu pe la barieră ci prin vinietă.
Poate cineva să îmi confirme sau să îmi infirme ce am auzit?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog