Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Sunt bătaie de joc propunerile alea de tunel... poate vine CFR cu aviz negativ că le afectează infrastructura și se potolesc. Dar stau și mă întreb cum decurg ședințele de lucru cu cnair pe acest proiect... până bariera de la poartă își dă seama de aberații...

reed

Pentru ce se fac pasajele astea?acces intretinere debleu?




cfdp

#30842
continuitate drum exploatare. In filmari se vede un drum de pamant pe directia pasajului
mai este un pasaj si la intrarea in padure la Topa-Sancrai

TibiV

#30843
@reed,
in vale este un sat, probabil pe deal sunt pasuni si paduri.

Cum urci si cobori oile si vacile la/de la pasunat?
Cum aduci lemnele de foc din padure?
Pentru ca ocolul pana la primul viaduct (pe jos/cu caruta) ar insemna o ora in plus?...

Peste toate autostrazile sunt asemenea "drumuri de exploatare" - autostrazile sunt bune pentru automobilistii "in tranzit", dar NU trebuie sa ii separe pe localnici de proprietatile lor... Vezi A10 de la Teius la Aiud.

Intrebarea ta arata ca esti orasean get-beget (nu este o critica)...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

P3trut

@reed sunt drumuri de acces pentru localnici.

mvmocanu

#30845
Dar oare pentru dealul plin de apa de la iesirea din Mihaiesti (minutul 7.20 din ultima filmare API) ce solutie au gasit?



Si ce frumos au salvat copacul acela intre cele doua santuri




dr4qul4

ceva imi spune ca loturile UMB de pe A3 se vor bloca in modificari contractuale...Posibil chiar si o noua licitatie pentru sectiunile problematice.
Vor termina repede ce se poate face si vor astepta o decizie pentru restul lucrarilor. Si le va conveni de minune ca aceasta va intarzia si ca in final se va face o alta licitatie
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Cristian 74

#30847
O provocare de dumincă dimineața. M-am pus pe numărat deschiderile dintre Nădășelu și Zimbor. Care credeți că va fi următoarea acoperită de grinzi? Sau ordinea acoperirii lor. Sunt numerotate în video. Le-am luat în calcul doar pe cele longitudinale, nu cele care traversează autostrada.

hvm

Daca la Cimpina fac 12 km de tunel, la Comarnic, Azuga, busteni, Sinaia si Predeal o sa avem si noi nod sub munte? Presupun ca nu are nimeni tot traseul?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

christyan

Sper sa nu vorbesc prostii,  Horațiu spunea ca acolo vor fi drenuri adânci. Judecând după faptul ca UMB nu a deranjat prea mult acel deal, nu cred ca e de ajuns doar soluția cu drenuri și va fi nevoie de mult mai mult! Sper sa ne mai lămurească (incaodata) Horațiu sau cineva care are mai multe informații.

alexV

Quote from: Cristian 74 on September 04, 2022, 09:53:27 AMCare credeți că va fi următoarea acoperită de grinzi? Sunt numerotate în video.

In video tau, optiunea 7 langa Mihaiesti. Si are deja grinzile sus de ieri, am condus pe acolo. UMB le aduce pe trailer pe DN, cu antemergator care opreste circulatia la serpentine. Azi e zi libera, toate utilajele parcate ordonat in diferite zone din santier.

TibiV

Quote from: alexV on September 04, 2022, 03:41:44 PMIn video tau, optiunea 7 langa Mihaiesti. Si are deja grinzile sus de ieri, am condus pe acolo. UMB le aduce pe trailer pe DN, cu antemergator care opreste circulatia la serpentine.

Eu as spune 4,5,9,11...
Dar are fix atata tot atata relevanta cata ar avea daca v-as spune ca astea vor fi primele numere la urmatoarea extragere "6 din 49"...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristian 74

#30852
^
E evident că nu are relevanță, l-am gândit ca pe un mic joc de duminică. Era ciudat că au pus grinzile la Șardu, iar una dintre culee nici măcar nu e terminată.
@alexV așa e, am înțeles că au un antemergător și 1 sau 2 "postmergători" și, într-adevăr, opresc circulația pe serpentinele de la Topa Mică. Remorca din spate ia și ea curbele, dar există și un om cu telecomandă care intervine la curbele mai strânse, din spusele unui om de pe șantier.
LE: nu mi-a ieșit bine quote-ul  :D

raulbogdan23

#30853
@Cristian 74 foarte buna provocarea ta, m-a facut sa ies la o plimbare de seara.

Asa cum a mentionat @alexV optiunea 7 are 6 grinzi din 8 sus. UMB lua o bine meritata pauza de odihna, iar in santier noroi cat vezi cu ochii. Cred ca in continuare vor aduce grinzi pentru viaductul lung de la Mihaiesti (mai au de turnat o culee)

Foarte interesant geologia zonei, am intalnit pamant (daca pot sa ii zic asa) care la suprafata pare uscat iar cand calci parca ai calca in faina si te afunzi, dar si zone ce sunt umede la suprafata si sunt foarte tari cand calci pe ele.  :o

Las mai jos niste capturi pana ies filmarile de la procesat.

Vedere inspre A3 Nadaselu
(GPS)


Vedere inspre cimitirul/alunecarea de la Nadaselu
(GPS)


Vedere zona Sardu din departare cum se vine dinspre Mihailesti
(GPS)


Vedere zona Sardu
(GPS)


Viaductul de la Mihaiesti
(GPS)


Supratraversare (optiunea 7 din provocarea lui @Cristian 74, langa Mihaiesti)



Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

Articolul asta cred ca discuta interesant situatia cu dealurile care au luat-o la vale in primavara pe lotul UMB.  Pe scurt UMB cere cut and cover, si daca CNAIR accepta lotul se paote deschide inainte de termen anul viitor.  Da cererea asta sta pe masa lor de cateva luni bune, probabil de la bani.  Imi vine greu sa cred ca o relicitare pe ciotul asta ar permite ceva mai repede decat desciderea tunelului de la Meses, adica prin 2028.

https://economedia.ro/video-autostrada-transilvania-umb-propune-viaduct-printr-un-cimitir-langa-nadaselu-si-tunel-cutcover-la-topa-mica.html