Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rocklee


mm



Allex

^ ce mai e nevoie pentru a putea fi licitata?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Horațiu 87

Hai sa nu va mai "fierb" atata. E vorba de centura Tecuciului. Am vazut ca sunt colegi interesati si m-am gandit sa le fac o surpriza
Pozele sunt puse in ordine, dinspre DN 24 spre DJ 252H

niste grinzi prezente pe terasament, imediat dupa trecerea la nivel cu calea ferata


ne deplasam pe "drumul tehnologic", in dreapta e terasamentul


o poza putin cam neclara


cam asta e drumul pe care am mers, saraca masina  :( :(



Horațiu 87

un podet


urmatoarele doua poze sunt facute de pe podet

vedere spre DN24


vedere spre DJ252H


"terasamentul" sa muta pe partea stanga (momentan e doar o balta maaaare)



Horațiu 87

mai departe, organizarea de santier (care e dupa acea baltoaca)




nenea politistu' (care era in Logan) nu m-a lasat sa trec inainte, a trebuit sa o iau pe o straduta la stanga


intram iar pe terasament


speram sa nu fie probleme cu relocarea stalpilor (cred ca raman tot acolo)


Horațiu 87

continuam pana aproape de intersectia cu DJ252H (mai departe nu puteam sa mai merg, era dezastru)






acces interzis


cu zoom



ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Allex

Mai e de munca. Plus ca stalpii aia sunt mult prea aproape de drum deci sigur vor trebui relocati. Multumim pentru poze  :cheers:
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Horațiu 87

in incheiere cateva cadre surprinse de la celalalt capat al centurii la intersectia cu DN25 (spe Barlad)

printre copaci se zaresc niste structuri (nu puteam sa ma duc mai aproape deoarece era o curte)


cu zoom


poze facute mai din dreapta




Cam atat de la acest "santier in lucru", cateva idei de final:
-nu se lucra absolut deloc
-cam de aici plecam cu constructia centurii
-sa vedem daca se deblocheaza lucrarile odata cu emiterea primului OP despre care amintea NGC20
-sper ca la urmatoarea vizita sa nu mai fie asa de mult noroi si sa merg si pe portiunea dintre DJ 252H si DN 25

alecu26

Ăsta e un proiect care nu ar trebui sa sufere de bolile copilariei gen expropieri, arheologie, avize etc. Dar văd ca suferă de lene și firma de apartament.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

raulbogdan23

Lucrările de execuţie a centurii municipiului Carei sunt tot mai avansate, scrie opiniedecarei.com. Reprezentanţii societăţii Magenta, executantul investiţiei, lucrează la pasajul peste calea ferată, la cele patru sensuri giratorii şi la acostamentele variantei de ocolire a municipiului Carei.

Centura municipiului Carei se va întinde pe o lungime totală de 10,8 kilometri și a costat circa 9,5 milioane euro. Lucrările vor fi finalizate în vara acestui an.

Principalul beneficiu urmărit prin proiectare vizează devierea traficului greu în afara intravilanului Careiului, o necesitate din cauza numărului crescut de vehicule grele care străbat DN 19 și produc un nivel ridicat de noxe și zgomot, precum și vibrații care afectează clădirile de-a lungul traseului în municipiu.

http://presasm.ro/centura-careiului-aproape-de-finalizare-se-executa-pasajul-peste-calea-ferata-si-sensurile-giratorii-fotogalerie/

FOTO: opiniedecarei.com








cove_adrian

#3659
Quote from: NGC20 on April 13, 2016, 09:34:15 PM
VO Barlad

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r2799B.pdf

Si ce inseamna asta? Niciun termen concret de demarare a procedurilor pentru licitatia de executie?
Ramane la nivel de "vis umed" din MPGT?

In acest timp, avariile la reteaua de alimentare cu apa si canalizare sunt aproape zilnice pe "varianta ocolitoare" - B-dul Epureanu sau Vasile Parvan din Barlad.
Blocurile se crapa vazand cu ochii si implicit pretul de revanzare al imobilelor scade de la trepidatiile cauzate de mijloace de transport cu gabarit mare.
Dupa centura Bacau, consider ca cea mai necesara varianta ocolitoare din Moldova cred e cea de la Barlad.
Pentru cei care contesta acest lucru, le reamintesc faptul ca acum 2 ierni a fost pentru 12 h/24 h cod portocaliu de ninsori+viscol pe judetul Vaslui si implicit Barlad. Prin urmare DN 24 B (Husi-Albita) a fost inchis astfel ca (am numarat personal) 62 de tiruri parcate pe dreapta pe zona Intreprinderii de Rulmenti Barlad/FEPA Barlad, Sere, giratoriu DN 24/DN24A.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica