Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Quest

^ Orice se poate prioritiza, Adi...
Common sense will get you far !

GDPR

#32416
Sunteti de un optimism incorigibil! :D  :cheers:

LE Hai ca vedem joi ce acte o sa aprobe guvernul. Pana atunci ne roadem mustata, ca tot e la moda.  :lol:

Ionut

Am mutat cele doua discutii generate azi:
- discutia despre HG si alte chestii juridice pe thread-ul de discutii juridice
- discutia despre km de autostrada inaugurati pe thread-ul de discutii diverse despre autostrazi

Haideti sa tinem thread-ul asta curat, si-asa avem aproape 33k de mesaje. :cheers:

mariansb

Pe lotul abia redeschis dintre Cunta si Saliste, in dreptul localitatii Miercurea , la podetul peste Valea Pustia , pe sensul Sebes -Sibiu a aparut o denivelare destul de pronuntata, asa incat s-au montat indicatoare de limitare a vitezei.



"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

Intr-un post din 22 Noiembrie ( pe Mentenanța ),am atenționat asupra acestui aspect....

cu siguranta NU e nevoie sa vina primăvara pt a repara zona respectiva....care probabil va mai fii reparata de cateva ori pana se consuma toate tasările..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Nu sunt noutati in articol, doar cateva poze si un scurt video.




Autostrada Vestului, încă un an complet sterp.
Istoria celor 0 kilometri daţi în folosinţă şi lungul şir de rateuri


Adevarul

rocklee



bbk

Se mai spera la o deschidere a lotului muzeu?. Am vazut astazi ca pe indicatorul dinaintea sensului de la nod inca nu era acoperit a1 inspre Nadlac, la fel la Traian Vuia, nu e acoperit a1 Deva

GDPR

Putin probabil ca se va intampla in perioada imediat urmatoare. Oricum la anul se va da drumul intr-o forma sau alta, nu au cum s-o tina asa prea mult timp. Sper insa sa rezolve si discrepantele legislative, ca altfel totul e joc de glezne politic. Bleah. :puke:

bbk

Care merge spre occident recomand Valea Muresului.  Se merge bară la bara în zona Făget. Se sta și la sensuri la nodul Margina. Din cauza indicatorului de a1 Nadlac din sens, foarte mulți fac sensul de 2 ori.
   Din ce am înțeles de la localnicii angajați la subcontractori, pe portiunea dintre Traian Vuia și Margina, mai au cel putin "3 luni de lucru doar la taluzari, plus garduri si santuri".  In 9 ianuarie se reîntorc la lucru.

udar

Acum ca valul de trafic va trece saptamana asta sa se apuce si cand este terminat 100%  sa fie data in exploatare....
Daca nu as traii in tara asta as spune ca acest sector de infrastructura este sabotat de cine stie ce externi doar ca sa nu ne putem dezvolta si sa fim o piata de consum,  dar cum toate sectoarele din tara se misca in acelasi ritm ramanoe doar sistemul sau mai rau natia ....... cum la altii se poate si la noi nu imi tot pun destul de des aceasta intrebare.

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


mishu77

Pe la ora 16 am trecut si eu prin zona Margina catre Timisoara. Ca impresie se circula bine desi era destul de aglomerat (daca nu prinzi TIR-uri se merge chiar OK). Un pic de coada sa facut la trecerea CF de la Margina, desi e o trece modernizata si se poate trece lejer cu 40-50 km/h. In rest in giratorii nu am prins nici o coada se mergea fluent si nici masini sa faca de 2 ori sensurile nu am vazut. Am ramas cu gustul amar ca nu pot folosi acei 15 km. In Faget iarasi a fost un pic de coada in centru dar nu mare, am trecut in 3-4 minute prin Faget cred. Petrom-ul de la Faget era plin plin. Cei de la benzinarie cred ca vor regreta deschiderea, ca acum sigur fac bani mult mai muti decat de obicei.

B.Robert

Am facut astazi Deva-Arad dus intors si de mult timp nu am mai vazut DN7 asa aglomerat. Bara la bara aproape, nebuni care habar nu au sa conduca (depasiri in localitate, 80kmh in afara), doua accidente. Se vede ca lumea nu a vrut sa mai riste posibile blocaje pana la intrare pe autostrada :(

vancouver

Traficul Arad-Deva deja se imparte pe din doua ca urmare a existentei A1 Nadlac - Traian Vuia. Si ambele drumuri DN68A si DN7 par a fi extrem de aglomerate. Nu vrem sa stim ce ar fi fost complet fara A1, daca toti se inghesuiau numai pe Valea Muresului. Si cum era pe centura Arad in acest caz.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.