News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

rocklee

am coborat jos pe terasamentul autostrazi si pornim spre capatull lotului  de unde trebuie sa inceapa tunelurile ...
si facem poze din loc in loc  ...






























Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#46051
ne intoarcem spre breteaua si opservam ca pe o cale au asternut piatra sparta ...
































Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


rocklee

captarea izvorelor subterane si breteaua din interior ...






























Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#46054
cam atit de data aceasta ...puteti da va  dati cu parere ...sau sa puneti intrebari....o zi buna sa aveti si un sfarsit de saptamina minunat ....





















Powered by API/PUM imgur uploader

:bye: :bye:

lalilieci

@ Rocklee  multumim mult pt poze si explicatii  :)

Goldmund

Si tu rocklee sa ai un sfarsit de saptamana placut si un Dankeschön pt. poze.

SeikonDS

#46057
Ar fi ceva sa termine UMB inainte la Comsa :) , pentru ca se misca  incet


paulmare

imi dau si eu cu parerea, comsa va avea mereu probleme acolo, cu toate testele lor de tasare si cu tot dorosolul si piatra, pur si simplu trebuiau sa fie trimisi la plimbare cu viaductul ala scurtat si cu mega-ce a iesit construita peste aluviunile Muresului, acolo a fost usor si de ajuns si de scos carota, nu stiu ce au avut in cap cand au proiectat structurile, mega-aia a lor se va tot scufunda intre aluviuni si apa va iesi la suprafata tot timpul
Si eu cred ca va termina umb lotul inaintea comsa, sunt 3 autocare mari si 3 microbuze - 180-200 de oameni asa ochiometric, nu se vor incurca la final ca nu au oameni sa faca maruntisurile de la finalizare
Rocklee si AlinC - multumim de poze, eu pe A10 o astept mai mult ca pe asta, dar pasiunea asta a voastra e foarte contagioasa

dan tm

,,Biscuitii" aia stau asa pur si simplu ,,nut-feder" ca sa tina malul de pamint? Nu doar aici, peste tot unde au fost folositi, pamintul nu a dat impingeri?
________
Off topic - am vazut la coridorul feroviar ca in loc de biscuiti au folosit un fel de ,,boltari" la fel de subtiri la zidurile de sprijin mai ales la ramblee.

danutzu_1069

Fiecare biscuite este ancorat in cateva puncte cu niste corzi intinse pe pamantul care de aseaza strat cu strat....

TibiV

Biscuitii sunt tinuti de benzile astea:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

pamantul e armat tocmai ca sa nu "impinga", biscuitii nu sunt nut si feder ci sunt fixati in geogrila care armeaza cu niste benzi din acelasi materiaal, de aceea se ridica "biscuitii" odata cu straturile de pamant armat, nu au decat rol estetic si deprotectie fata de apele meteorice

RaduLuc

Nu stiu daca cineva a studiat proiectul la Holdea, cand a fost pe SICAP, dar lungimea de Macres este de aproximativ 350 m cu inaltimi variabile de maxim 7.5m. Aici e cheia problemei, finalizarea sistemului tip Macres, iar saptamanile viitoare ne vor arata cum se avanseaza. Din informatiile pe care le am aproximativ o treime spre jumatate din zid este deja montat, si a fost partea cea mai grea, fiind multe trepte......din ce se vede in poze este inceput pe toata lungimea proiectata.