Author Topic: Retail in Romania  (Read 1002 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.329
  • Karma: +436/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: Retail in Romania
« Reply #30 on: December 07, 2017, 11:43:16 PM »
1 Lidl (Timisoara) si 7 Profi deschise astazi (Baleni, Baia de Fier, Monesti, Onesti, Tomesti, Scornicesti si Vaslui )

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.355
  • Karma: +2481/-1101
Re: Retail in Romania
« Reply #31 on: December 07, 2017, 11:56:08 PM »
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.329
  • Karma: +436/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: Retail in Romania
« Reply #32 on: December 09, 2017, 02:07:35 AM »
Grupul care controlează Kika şi Pepco în România se prăbuşeşte la bursa de la Frankfurt cu 60% pe fondul unor nereguli contabile. Compania pierde 8 mld. euro în câteva ore.

http://www.zf.ro/companii/grupul-care-controleaza-kika-si-pepco-in-romania-se-prabuseste-la-bursa-de-la-frankfurt-cu-60-pe-fondul-unor-nereguli-contabile-compania-pierde-8-mld-euro-in-cateva-ore-16844679

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.329
  • Karma: +436/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: Retail in Romania
« Reply #33 on: December 10, 2017, 05:29:21 PM »
Anul acesta, IKEA Group va oferi prin programul de loialitate TACK o sumă suplimentară de 1.026.522,42 lei în fondul de pensii unui număr de 548 angajați din România, pentru a le mulțumi pentru loialitate.
„Credem în recompensarea loialitatății și în a ne arăta aprecierea pentru angajații care rămân alături de noi și continuă să muncească pentru succesul companiei. Angajații noștri știu cât de mult le apreciem experiența și implicarea și sunt mândru că IKEA Group va oferi anul acesta 1.026.522,42 lei ca și contribuție suplimentară la pensiile angajaților din România,” a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA South-East Europe.

Toți angajații care au lucrat pentru IKEA Group cinci ani sau mai mult se califică pentru programul de loialitate Tack! – „Mulțumesc!” în Suedeză – în care angajații IKEA Group pot primi o contribuție suplimentară la pensie, pe lângă pensia pe care o primesc deja. Tack! a fost lansat în 2013 și de atunci IKEA Group a oferit 509 milioane de euro la nivel global.

Fiecare angajat full-time primește aceeași sumă, indiferent de poziție sau nivel salarial, iar angajații part-time vor primi o sumă proporțională cu numărul de ore lucrate.

Aceeași sumă este alocată tuturor colegilor care au lucrat la IKEA pentru cel puțin un an financiar complet. Odată ce aceștia împlinesc cinci ani în cadrul companiei, banii strânși sunt transferați în fondul lor de pensii. Apoi, fiecare plată anuală se transferă direct în fondurile lor de pensii. În total, 548 angajați din România pot sărbători faptul că IKEA Group le acordă câte 1.625,55 lei, în semn de apreciere a loialității lor.

Finanțarea globală este împărțită între toate țările IKEA Group, pe baza proporției nivelului salarial și al remunerației angajaților part-time din fiecare țară. Plata este influențată de rezultatele totale ale IKEA Group din anul financiar precedent.

Pentru a pune în valoare în continuare importanța contribuției angajaților, toți angajații IKEA Group fac parte din programul de performanță One IKEA Bonus. Prin atingerea obiectivelor financiare din fiecare piață, angajații pot primi un salariu suplimentar pe an.

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.329
  • Karma: +436/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: Retail in Romania
« Reply #34 on: December 14, 2017, 08:13:41 PM »
Peste 130.000 de angajați din magazinele Kaufland la nivel internațional vor beneficia, de la finalul acestui an, de îmbrăcăminte de lucru fabricată din bumbac organic, certificat Fairtrade. Aceasta este o premieră pentru piaţa locală şi face parte din strategia amplă de employer branding a companiei, care are ca principal obiectiv crearea unui mediu de lucru plăcut şi motivant pentru angajați.

Noul echipament al angajaților din magazinele Kaufland  este certificat conform celor mai ridicate standarde la nivel internațional - Global Organic Textile Standard (GOTS) și standardul Fairtrade privind bumbacul. Pentru producția colecției s-a folosit bumbac 100% organic, cultivat folosind metode și materiale cu impact scăzut asupra mediului înconjurător. Prin certificarea Fairtrade, se garantează condiţiile de comerț echitabil, la un preț corect, şi respectarea condiţiilor de lucru.

Kaufland adoptă, astfel, cele mai noi tendințe la nivel global, fiind un trendsetter în România, o țară în care piața textilelor din bumbac organic este încă la început.

„Colecția de îmbrăcăminte de lucru realizată în totalitate din bumbac organic, modernă, de calitate și plăcută la purtat, face parte din strategia noastră de a ne implica în proiecte care aduc o schimbare reală în viețile oamenilor și în societate și care răspunde unor nevoi tot mai mari de dezvoltare durabilă şi responsabilă la nivel global. Este încă un semnal pe care îl transmitem, în mod conștient, despre direcția în care ne îndreptăm și despre atenția ridicată pe care o acordăm, prin tot ceea ce facem, oamenilor”, declară Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director Kaufland România.

În plus, compania a lansat o nouă campanie de brand de angajator - Locul tău e la Kaufland - prin care aduce în prim plan angajații Kaufland din România și Republica Moldova, împreună cu poveștile lor și rolul unic pe care fiecare angajat îl are în dezvoltarea și succesul companiei. Scopul acestei campanii este de a transmite pasiunea și determinarea echipei Kaufland și își propune să le arate celor interesați de o carieră în domeniul retail beneficiile și oportunitățile de dezvoltare de care se bucură angajații companiei, precum: tichetele de masă încă din prima zi de lucru, asigurări voluntare de sănătate, ajutoare în bani și zile libere plătite pentru diverse evenimente din viața angajatului, discounturi în cadrul programelor desfășurate cu parteneri agreați (servicii bancare, servicii turistice, servicii de relaxare și petrecere a timpului liber etc.).

Acestora li se adaugă şi beneficii mai puțin obișnuite, dar care au rolul să asigure un echilibru între viaţa personală şi cea profesională, precum programul flexibil de lucru, cursuri de yoga, antrenamente sportive cu traineri personali, sesiuni de terapie antifumat, cursuri de nutriţie sau abonamente la săli de sport. Totodată, angajaţii Kaufland din România beneficiază de mai multe zile de concediu de odihnă, care, în funcţie de vechimea în companie, pot ajunge până la 27 pe an. Pe lângă acestea, compania acordă şi zile libere, plătite, pentru acţiuni de voluntariat.

Pentru lucrătorii comerciali din magazinele Kaufland, compania oferă sporuri în bani pentru munca suplimentară, pentru munca prestată în zilele de sărbători legale, pentru munca prestată în zilele de sâmbătă și duminică sau pentru munca de noapte.

„Dincolo de aceste beneficii, credem că este la fel de important ca angajaţii să se simtă apreciaţi, iar eforturile să le fie recunoscute. De aceea, odată cu lansarea noii campanii de employer branding, ne propunem să aducem în prin plan poveștile de succes ale angajaţilor Kaufland din România şi Republica Moldova și să evidențiem cât de importantă este contribuția lor la realizările companiei. Astfel, ne dorim să transmitem tuturor pasiunea și determinarea care caracterizează întreaga echipă Kaufland”, a subliniat Estera Anghelescu.

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.329
  • Karma: +436/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: Retail in Romania
« Reply #35 on: December 14, 2017, 08:17:26 PM »
JYSK România, retailerul de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, deschide în luna decembrie cel de-al 53-lea magazin din țară în Dorohoi. Magazinul JYSK Dorohoi va avea o suprafață totală de 1000 mp și va fi inaugurat joi, 14 decembrie, începând cu ora 8.00, în bulevardul Victoriei nr. 120, Dorohoi.   

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.329
  • Karma: +436/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: Retail in Romania
« Reply #36 on: December 14, 2017, 08:33:45 PM »
Astazi Lidl a inaugurat cel de al 4-lea magazin din Suceava. Amplasat pe strada Zamcei la numarul 17 are o suprafata de 1.187 mp si 100 de locuri de parcare.