News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Inapoi spre tara, tot din zona nodului Nagylak.








Astea au fost toate. Vesti bune, multumiri sursei!

dr4qul4

nu pot sa nu observ ca ungurii inca folosesc pila mediana si nu au parapete lateral!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ionutz08

Quote from: dr4qul4 on April 23, 2015, 09:45:39 AM
nu pot sa nu observ ca ungurii inca folosesc pila mediana si nu au parapete lateral!
au parapet lateral

alecu26

cum s-a remarcat si aici...de multe ori noi suntem mai catolici decat papa. Si cum spuneam pe alt thread....mai mult nu inseamna neaparat mai bun.

Esenta ingineriei este sa proiectezi si sa prevezi anumite lucruri astfel ca sa obtii un cost optim. Totusi...o autostrada nu e centrala atomica si nici nava spatiala.

Tot asa....daca tot eliminam pila mediana si parapeti laterali punem practic indiferent de conditiile laterale pe 100% din lungime...ar trebui sa ne apucam sa proiectam pentru cutremurele care apar odata la 1000 de ani si inundatiile care apar odata la 10.000 de ani.

Dar in schimb nu suntem in stare sa prevedem prin caietele de sarcini obligativitatea de a prinde in contractul de constructie inclusiv plantarea acolo unde e posibil de perdele antiviscol si de taiere a ierbii pe perioada garantiei...asa cum se face in alte tari.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

nu au peste tot si nu cred ca vor mai monta pentru ca au trasat si marcajele iar marginea pare aranjata....
Am impresia ca pun doar acolo unde este o diferenta de nivel semnificativa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cricric

@alecu: pe ultimul tronson din M3 ungurii au supratraversari fara pila mediana

djsmeu


Quest

Frapeaza faptul ca pasajele lor au ramblee nu doar inierbate, dar cu iarba deja crescuta, adica pusa de ceva vreme. La noi in afara de calea de rulare de pe A, pe 20.06 se vor da in utilizare si pasajele cu drumurile lor aferente ?
Vad ca e o discutie legata de asfaltul drenant. Chiar ar fi interesant de inteles de ce la noi se pune asfalt drenant iar la ei nu, ci din cel glat, ptr soselele din localitati. Cu asfalt drenant m-am intilnit ptr prima ora in '92 in nordul Italiei aproape de Alpi, unde ploua daca nu zilnic, atunci cu siguranta tot a doua zi.

Bogdymol si alti colegi din Arad, puteti afla cine a facut la unguri tronsonul M43 Mako - Frontiera ?
Common sense will get you far !

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Quest

^ Mersi Ciprebbe.
La astia versiunea in engleza a site-ului e doar la primul nivel, tot restu' ramine in maghiara, ca Windowsu' in romana...
Common sense will get you far !

neaguionutu

Multumim frumos de poze, @Ionut  ! Si multumim frumos si sursei secrete care a furnizat pozele !

davyl

^ Efectiv, am ramas fara cuvinte de cat de mult au inaintat si de vestile bune privind deschiderea probabila in iunie-iulie. Sursa merita, ionut, tot respectul nostru!

Telvanni

E minunat ce se intampla!
Multumesc pentru fotografii.

Ca o curiozitate, care va fi acum distanta Arad-Budapesta (pana la M0)? Sunt chiar curios cu cat se va micsora real timpul intre cele doua.

Apropos, am ramas uimit de cum isi fac ungurii mentenanta autostrazilor. Fara repros, bravo lor!

laszlo.robert

38 A1,58 M 43,136 M5=232 km pina in M 0

horatiu.cosma

Timisoara-Budapesta = 2 ore UAU.