Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cricric

@north: Decat sa dubleze drumul ala, mai bine half profile pe Fagaras-Sighisoara. Ar fi cea mai buna optiune, mai ales daca se face autostrada Fagaras-Brasov.

alecu26

in 2003 una din variantele majore de traseu studiate de Bechtel erau pe culoarul lui DN 13. Dar s-a renuntat rapid la aprofundare...din cauza ca DN-ul fusese tocmai reabilitat.

Mai mult chiar, ENET (divizia de inginerie a lui ENKA) avea un studiu facut in 1994 in joint venture cu IPTANA pentru autostrada Brasov-Cluj...care era exact pe acolo, in multe zone prin mutarea DN-ului. Când am vazut acel studiu am ramas blocat...asta ca sa intelegeti cu cat timp inainte Americanii isi premediteaza actiunile.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

Voi realizati ca vine Ionut si ne da afara de pe topicul asta, nu?

A3 pe bucata asta nu e nevoie in deceniul apropiat. Singura zona cu adevarat aglomerata e Targu Mures - Sighisoara, si pe aceea chiar nu o vad upgradata prin dublarea drumului existent. E scurta, dar trece prin multe localitati si are parte de multe pante si viraje.

Iar pentru Fagaras - Sighisoara nu vad nevoia de half - profile, sincer. Mai degraba faci Sercaia - Rupea, scapand si de jena aia de drum pasat intre CJ si CNADNR, iar de la Rupea spre Sighisoara ai nevoie de centura la Bunesti, Saschiz si Vanatori. Fie, si la Fiser, daca chiar sunt bani.

alecu26

North, mie cel mai rau imi pare ca nu avem implementata solutia 2+1. In acest MP...ar fi putut fi solutia perfecta pentru acele drumuri transregio sau cum le-au numit ei...imediat sub DX-uri.

Polonezii recente au semnat inca un contract (al catelea????) pentru un tronson DX????...pe S19.

Aici este un articol despre S19...si cumva cunoscutele probleme...3 benzi, 4 benzi...acum...sau mai tarziu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Expressway_S19_(Poland)
Drumurile noastre POATE;

spy_flo

incepe sa se contureze M4 pe sectorul Szolnok si Fegyernek
























north

Iaca și ungurii fac autostradă folosind bucăți din drum național!
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

MNU

^^
Drum national care de la inceput a fost construit pe traseul pentru viitoarea autostrada. Nu se upgradeaza pe vechiul traseu, cel care trece prin localitati.

north

În fine, un pic mai complicat... Cf. @atza / SSC (de aici):

i love road 4, it's the most varied road (maybe in the world), there are on only 150 km:

- simple 2x1 main road
- simple 2x1 main road on future M4 alignment constructed in the '70s (Ceglédbercel-Cegléd)
- good quality 2x1 main road on future M4 alignment constructed in the '2000s (Abony bypass)
- expressway-like 2x1 main road (110 km/h) on future M4 alignment (Kisújszállás bypass)
- 2x2 main road without median (Szolnok-Szajol)
- 2x2 main road with median (Szajol-Törökszentmiklós)
- 2x2 main road (110 km/h) (Törökszentmiklós-Szapárfalu)
- 2x2 main road (110 km/h) on future M4 alignment (Ceglédbercel bypass, Cegléd-Abony)
- 2x2 expressway (100 km/h) (Vecsés bypass)
- 2x2 expressway (110 km/h) (Üllő bypass)

and now 2x2 motorway


Totuși, am impresia că sunt incluse în autostradă și porțiuni de drum național care nu fuseseră inițial concepute a face parte din M4.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

spy_flo

Au multe noduri construite direct pentru 2x2 și la momentul potrivit se construiește și sensul următor eventual cu bretelele de acces finisate și gata autostrada.ungurii gândesc future proof.

stangabriel

#1089
Ma uitam la autostrazile din Ungaria care se pot lega de Romania si am observat ca aproape de capatul M3 ,langa Or,e un nod deja facut,pregatit pentru directia Satu Mare,desi M3 se termina putin mai la nord cu un sens giratoriu ,dn 41.

https://www.google.ro/maps/@47.9701183,22.2058312,1117m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Apropo,pe cand Debrecen-Bors? Parca s-a mai discutat,dar nu gasesc.



ccado

Quote from: stangabriel on November 27, 2014, 01:19:23 PM
Apropo,pe cand Debrecen-Bors? Parca s-a mai discutat,dar nu gasesc.

Preluari de pe SSC-ul maghiar.





Acum nu am reusit sa gasesc, dar stiu ca este pe SSC-ul lor, tronsoane pe ani, propuse pentru executie.

ciprebbe

Pt 2018 se estimeaza M35+bucata din M4 ce se leaga in A3 la noi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

Deci daca la anul se incepe  Bors-Suplacu,e posibil sa mai avem in 2018 o intrare in tara pe Autostrada. Ar fi super.

laszlo.robert

Va traduc eu cite ceva despre Masterplanul maghiar presentat mai inaite.
Hot.de Guvern,din 26/11/2014,pentru implementatea prioritatilor in infrastructura pina in 2020.
Legenda:rosu-prioritati cu termen de finalizare 2016-2018
Verde-2020
maro-dupa 2020 dar cu proiect tehnic si acord mediu aprobat pina in 2020(in Ungaria nu se liciteaza pentru constructie fara proiect si acord mediu aprobat)
Pentru legatura cu Romania avem:2 autostrazi:M43-2015,M4+35-2018
2Dx:M44-2018 si M49 dupa 2020