Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

  Traseul trece paralel cu cu râul Struma, zona este aluvionară și cu pericol de inundații. Așa că nu au ce căuta stâlpi de curent pe acolo.

rizzuh

Daca este o zona cu pericol de inundatii, de ce au tras autostrada pe acolo? :o

cezar-mario2012

 Dar A10 pe unde trece? Cred că se vede cum au abordat cele două poduri peste Struma și terasamentele. Acela este culoarul optim pe altă parte nu au pe unde să o ducă.

pentium10

#2583
Poate e de folos cateva planse despre tunelul de langa Sopron/Ungaria parte viitorul lot M85.
http://cyberpress.hu/mibol-all-az-m85-os-a-meghosszabbitott-alagut/













Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

wallee

In 18 august am trecut pe langa A3 Struma 3.3 si la cele 2 viaducte/poduri din componenta erau deja montate grinzile (poate una mai lipsea), iar terasamentul parea ca e in mare parte ridicat, cred ca se apuca de balast stabilizat.
Era activitate, la cum arata ar trebui sa fie gata in maxim un an. la conexiunea cu sectorul 4 era un santier arheologic mare cu activitate intensa.

user201

Multe basculante în zona Berettyóújfalu( cred că peste 30 ), cu etichete M35 în parbriz, deci am impresia că se lucra susținut între Berettyóújfalu și Debrecen. Am văzut 1-2 basculante și cu eticheta M4 în parbriz.
În preajma aeroportului din Debrecen chiar am văzut un drum nou ce părea intrare pe autostradă.













Am impresia că din 2018 sau 2019 Berettyóújfalu va deveni noul Mako.

user201

Dacă tot vorbim despre autostrăzi din Ungaria, în continuarea R4 slovac, de partea maghiară a graniței se lucra la un nod rutier. Nu știu dacă e vorba despre o continuare până la Miskolc sau făceau doar nodul pentru a termina improvizația făcută ca ieșire de către slovaci.








pentium10

cum se intra pe R4? te ajuta bucata aia mica de R4 cat e gata sau tot pe DN slovac e mai bine sa te duci?
pe partea slovaca se lucreaza la ceva?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

user201

R4 din Slovacia e clar de ajutor, pentru că te ajută să ajungi rapid la Kosice, fără a mai trece prin localități. Intrarea e ceva cam ciudat, un viraj din DN spre stânga când intri în Slovacia, după care ești brusc pe R4. DN-ul pare a continua înainte. O să văd dacă am 1-2 poze făcute în preajma intrării. Ar fi de mare ajutor o continuare a maghiarilor de la Miskolc, pentru că existau destul de multe TIR-uri între Miskolc si granița Slovacă.

Nu am mers decât până la Poprad și de lucrat am văzut că lucrau aparent la un nod D1 cu R4 după imediat după Kosice. Ce e ciudat, e faptul că au R4 de la graniță la Kosice, după aceea au o ocolitoare 2+2 cu semafoare, după care R4+D1 până la Presov care iar avea ocolitoare normală 2+2 și apoi mergea până la Poprad, care iar nu părea a avea ocolitoare ca autostradă, ci tot ceva 2+2. Porțiunea asta de autostradă avea o întrerupere în zona unui tunel de 5km ce era doar 1+1, deși aparent existau intrări și pentru un al doilea tunel. Dacă găsesc pozele făcute în preajma  tunelului, le adaug tot aici.

În rest nu am fost anul acesta, dar de pe hartă par a avea destul de multă autostradă, mai ales între principalele localități.

pentium10

partea ungara lucreaza la 1.7km care ar fi prelungirea R4 slovaca cum se vede si pe prima poza
restul de 60km sunt sub licitare




















Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Dominik

#2590
Cei 60 km de la Miskolc pana la granita cu Slovacia (- cei 1.7 km) sunt pe exercitiu financiar 2017-2022....nu stiu daca se liciteaza anul acesta, poate in 2018
You're in Steelers Country

user201

@pentium10 Mulțumesc de info. Au progresat cu nodul de când sunt făcute pozele din postul tău.
Am plasat poze cu R4 și D1 pe threadul cu Drumurile Europei .

laszlo.robert

Strabag a cistigat licitatia de :Proiectare si executie de largire a M15 de la 2x1 la 2x2 ,intre M  si granita Hu/Sk.
Valoarea contractului 65 mill €,data estimata de dare in functiune 15/01/2020.

cezar-mario2012

 Autostrada Nis - Dimitrovgrad C 10, secțiunea ocolitoarea Dimitrovgrad:

https://youtu.be/R81soE8yM9Y

Am impresia că vor să dea drumul mai repede la circulație, înainte de excavarea dealului, altfel nu văd de ce se grăbesc să finalizeze acea deviere din dreptul dealului.

cezar-mario2012

 Ultimele noutăți de pe la bulgari:

1. Pe data de 31 august s-a început construcția efectivă a lotului 3,1 Struma (Blagoevgrad - Simitli). Lotul are 12,6 km, dar este cam ciudat. La ora actuală se lucrează cu autorizație doar pe 6 km, aceștia fac parte din ocolitoarea orașului Blagoevgrad. Aceștia vor pute fi folosiți la finalizarea lucrărilor, restul de 6,6 km sunt după tunelul Zheleznitsa. Există noduri la ambele capete, dar de când a fost licitat s-au schimbat multe. Adică încă nu se știe cum se va lega de lotul 3,2 Krupnik - Kersna,  acesta suferind mai multe modificări, dar încă nu este nimic stabilit încă.



Lansarea construcție a fost cu mare tam-tam, politicieni, constructori, preoți... Am văzut în direct transmisiunea, a fost mai tare decât lansare construcției A3 București - Ploiești a lui Radu Berceanu.







Mai multe info și poze la aceste link-uri:
http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/zapochna-izgrazhdaneto-na-oshe-126-km-ot-am-struma/
http://citybuild.bg/news/izdadoha-razreshenie-stroezh/35256
http://www.novinite.com/articles/182865/Construction+of+6-km+Stretch+of+%27Struma%27+Motorway+Will+Begin+Today

2. Ieri pe 1 septembrie a fost relansată licitația pentru construcția lotului 3,1 Struma, tunel  Zheleznitsa, lotul are 4,3 km. Pentru a eficentiza mai repede licitația, cât și construcția, acest lot a fost împăarțit în trei sub diviziuni ce se vor licita separat. Subdiviziunea 1 este de 720 m și cuprinde construcție căi de rulare și portalul nordic al tunelului, termen contractual 600 zile; subdiviziunea 2 este de 2,18 și va cuprinde construcția a tunelul, plus portalul sudic și heliport, termen contractual 1060 zile; subdiviziunea 3 este 1,4 km doar cale de rulare, termen contractual 660 zile. Termenul de depunere a ofertelor este de 19 octombrie 2017, iar valoare de lansarea a ofertelo pe întragul lot este de 250 mil leva fără TVA (aproximativ 130 mil euro fără TVA)



Mai multe info la acest link: http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/otkrita-e-obshestvenata-porchka-za-proektirane-i-stroitelstvo-na-tunel-zheleznica-na-am-struma/

3. Pe data de 11 septembrie va începe dezbaterea finală pentru stabilirea traseului lotului 3,2 Struma, Krupnik - Kresna. După această dezbatere se dorește obținerea acordului de mediu și începerea pregătirilor pentru licitați. Termenul limită dorit pentru construcția acestui lot este 2019-2020 cel mai târziu.

Sunt mai multe variante de traseu:



Mai multe info la acest link: https://offnews.bg/ikonomika/eto-gi-pette-varianta-na-trase-prez-kresnenskoto-defile-662652.html