Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul


laszlo.robert

#2431
TIBIV incerc sa detaliez putin dupa ce am citit normativele.
Sigla M-provine dela magyar (maghiar) si nu de la motorway sau magistral care intradevar creaza confuzie.
Autopalya-autostrada:sigla M
Semnale rutiere fond albastru.obligatoriu matrita/vineta
Min 2 benzi de rulare pe sens de 3,75m,obligatoriu banda de urgenta asfaltata de 3,5m.separator median de 2,5 m realizat din elemente metalice
Toate intetsectiile denivelate cu banda de accelerare/decelerare de min 300 m
Obligatotiu prezenta spatiilor de odihna si servicii.Vit.max 130km/h
Autout-drum expres:sigla M
Semnale rutiere fond albastru.obligatoriu matrita/vineta
Min 2 benzi de rulare pe sens de 3,5 m.Acostament din pietris spart de 2,5 m si alveola de oprire la fiecare 2km asfaltata.Separatoare mediane din prefabricate tip New Jersey
Intersectii denivelate cu banda de accelerare/decelerare de min 150 m.Poate prezenta intersectii la nivel de tip sens giratoriu doar la inceput sau sfirsit in cazul in care acesta nu coincide cu intersectarea unei autostrazi sau un alt Dx(in acest caz obligatoriu bretele de acces)
Obligatoriu prezenta spatii de odihna si servicii.Vit max 110km/h
Gyorsut -drum rapid :sigla R
Semnale rutiere fond verde(inca se discuta obligativitatea matricei/vinetei)dar foarte probabil va fii cu plata
Min 2 benzi pe sens de 3,5 si 3,25 m (ceva de genu 1+0,9 😒).Fara banda de urgenta doar acostament argila \pamant tasat si inierbat de 1,5 m.
Majoritatea intersectiilor denivelate dar poate prezenta si intersectii la nivel semaforizat sau sens giratoriu dar nu mai apropiate de 10 km.
Separator median tip New Jersey.Obligatoriu prezenta spatii de odihna.Vt max 90/110 km/h
Toate celelalte 2x2 cu sau fara separator median sunt DN princiapale
Toate cele semnate cu galben/rosu pe harta prezentata de Pentium(daca nu gresesc este harta lui Elbong de pe forumul maghiar) au termene de finalizare pina max in 2022.
.


dragos76

Interesant. Deci și pe DX trebuie vinietă?

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

pentium10

#2434
Vesti bune de pe drumul 4, viitorul M4 din Ungaria.

Ieri, luni, am vazut activitate mare intre Cegledbercel si Cegled(4 vs 311 giratoriu). Pe aceasta distanta de 9 km, lipsea 2x2, dar acuma s-au apucat de el. E vorba de aceasta distanta: https://goo.gl/qhuC3C

Se putea vedea frumos treptat toate fazele ce tine de lucrare:
- acele stilpisori care sunt pe aliniament sunt toate puse, se vede fain unde va fi aliniamentul si nodurile
- sunt vreo 4-5 zone cu sapaturi arheologice
- o echipa taia tufisurile si punea pe masini
- o alta echipa taia pomii
- una alta cu un dispozitiv special scotea ceva pomi (probabil speciali sau fructiferi) ca efectiv ramane salvat radacina intrun volum de genul unei galeti de 15L.
- o alta echipa facea decopertarea
- si in apropiere de Cegledbercel se lucra cu utilaje grele si pe o bucata destul de lunga este deja scos mai mult de 1m de pamant

locatia pozei e aici: https://goo.gl/Rw4UIb

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ovicor

Teren rezervat, aliniamentul gardului spune tot, la noi constructorul termina drumul si expropierea tot nu-i facuta !

user201

#2436
Meanwhile in Serbia

Câteva cadre de pe ocolitoarea Dimitrovgrad din autostrada ce ar trebui să lege capitala Bulgariei Sofia de orașul Niș din Serbia:









Oare rezistă zidul ăla de sprijin, la cum arată:






Nu sunt pozele mele, fiind luate de la adresa:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1168459&page=332
unde se și găsesc mult mai multe poze. Pe pagina anterioară acesteia, mai multe poze cu o parte a continuării spre Pirot.


TibiV

Quote from: user201 on April 24, 2017, 05:40:51 PM
Meanwhile in Serbia

Câteva cadre de pe ocolitoarea Dimitrovgrad din autostrada ce ar trebui să lege capitala Bulgariei Sofia de orașul Niș din Serbia:




Astia sunt "dusi cu capul" ?
Ce atatea tunele ?!...
Ei nu au aflat ce "mishto" sunt debleele adanci de 30-40 de metri ?!?!?!... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

Vesti bune legate de autostrada M4 din Ungaria (legatura directa Budapesta - Oradea):

Quote from: JackFrostIf everything goes according to plan, next year there will be on-going works on three parts of the M4:

M0-Cegléd -> 44,4 km
Abony-Fegyvernek -> 28,9 km (works should be resumed soon on this suspended section)
Berettyóújfalu-RO border -> 29,5 km

Total: 102,8 km.
Postarea e de pe SSC.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

user201

@TibiV
Cred că pur și simplu nu știu să le facă.  :lol:
Între timp a apărut pe SCC-ul sârbesc și o filmare cu o porțiune din același A4, cu secțiunea  Stanicenje - Pirot Est:
https://youtu.be/79uyx37Kcy4

laszlo.robert

In afara de tunele sunt si solutii interesante :devieri masive a DN-ului pentru folosirea lui pentru o cale de rulare si chiar devieri a cursurilor de apa ,inaintea tunelurilor cut and cover.Nu intotdeauna solutiile cele mai simple sunt si cele mai bune.

yetiman

Si inca o filmare de pe acelasi coridor 10.  :)
OBILAZNICA DIMITROVGRAD 27.04.2017.

https://youtu.be/t0_Azy_sgpY

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dr4qul4

la minutul 6:30 din tunel iese o... dacia sandero.
ironic nu?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

isantem

https://www.facebook.com/nifzrt/posts/739702782869532

Poze noi de la CNADR unguresc cu M35.

Prima portiune (centura Debrecen) se estimeaza darea in folosinta inceput 2018 si restul sfarsit 2018.