Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panda80

Drumul national 4 este actualmente destul de aglomerat in HU, cel putin intre Budapesta si Szolnok. Noroc ca exista cateva portiuni 2+2 si drumul national actual ocoleste localitatile altfel ar fi foarte greu de mers pe acolo. Abia de la Puspokladany spre Berettyoujfalu e un pic mai liber, iar de la Berettyoujfalu spre granita parca e iar mai aglomerat (vine si traficul dinspre Debrecen). Majoritatea camioanelor folosesc DN4 intre Oradea si Budapesta, pentru ele nu se justifica ocolul. Si eu am fost mai des cu autoturism pe DN4 decat pe M3+M35, in principal datorita faptului ca trebuie sa traversez Debrecenul si se pierde destul timp acolo.

delacroix

AADT pe HuNR 42(!) era intre 7300 si 10400... in 2011. Pe  HuNR 4 era peste 12000, cu 22000 pe la Szolnok

laszlo.robert

Buna ,fiind vorbitor de limba maghiara ,scriu cite ceva despre M4,ce-a ce am citit peWikipedia si in presa ungara.M4 a fost luat de mult timp in considerare de catre autoritatile maghiare,dar nu a fost considerata ca o prioritate.Numai dupa intrare Romaniei in UE,traficul a crescut simtitor pe 4 national ungar,practic parte din E 60.A fost cuprins in Masterplanul ungar din 2011,si sa prpus ca cofinantare la Comisia Europeana,obtininduse acest lucru ,in afara de segmentul aflat pe teritoriul judetului Pesta.M4 are construit segmentul de 12 km intre Aeroportul Ferrihegy si M0,in 2014 au inceput lucrarile la segmentul de 29 km di tre Abony si Fegyvernek,practicamente ocolitoarea Szolnokului.O sa aiba 233 km,cu tre noduri de autostrada,M0,M8 in apropiere de Szolnok si M35 lunga Beretyoujfalu.O sa se lege de autostrada Transilvania A3,linga Oradea ,acord semnat cu partea Romana de carte Anca Boagiu in 2011.

alecu26

probabil de aia nu se vede nimic pe google....in zona Szolonk....ca contractul este semnat acum...si in santier probabil de abia acum se fac ceva decopertari.

Stiti cumva daca se va face prin dublare? Hu NR 4....are in multe multe zone caracteristici de drum express cu 2 benzi...sau jumate de profil de autostrada.

PS: intradevar, timpul intre oradea si budapesta via autostrada sau via drum national este cvasi egal, dar distanta este semnificativ mai scurta pe DN.
Drumurile noastre POATE;

florin74

Eu folosesc o varianta care nu implica intrarea in Debrecen, in Derecske fac stanga spre Hajduszoboszlo si de acolo intru pe M35. E un pic mai ingust drumul si nu chiar perfect, dar 80-90 merge linistit. Si e liber.

laszlo.robert

De acord ci Florin,si eu tot pe la Dercske  trec.ziua merg M35+M3,noaptea National 4,sunt 11 km la Kisujszalas half profile,doar parte stinga a autostrazi M4 .in test M4 nu se suprapune ci 4 national

laszlo.robert

Cer scuze scriu de pe Telefon ,si intre timp asfaltam pe Drumul Expres:Milano-Crema.de 15 ani traiesc in Italia.

spy_flo

@laszlo.robert, mulțumim pentru informații

Pentru traficul spre Europa via Oradea,național 4 unguresc este varianta pe care o aleg fără sa ma gândesc. Varianta M35+M3+M0 și mai departe M1 este mult prea lungă

laszlo.robert

Ungaria,s-a luat decizia largirii drumului 405 ,legatura dintre 4 national si M5,la drum rapid cu patru benzi,ceva asemanator cu bucatile de pe 4 national ca alternativa la M 4,deoarece sectiunea autostrazii dintre Szolnok (Abony) si Budapesta va incepe abia in 2018

delacroix

Quote from: laszlo.robert on October 04, 2014, 12:24:49 PM
Ungaria,s-a luat decizia largirii drumului 405 ,legatura dintre 4 national si M5,la drum rapid cu patru benzi,ceva asemanator cu bucatile de pe 4 national ca alternativa la M 4,deoarece sectiunea autostrazii dintre Szolnok (Abony) si Budapesta va incepe abia in 2018
Trafic intre 11000 si 14000. E bine la 4 benzi.

cezar-mario2012

#1000
 In Bulgaria s-a publicat planul prioritar al lucrarilor de infastrictura ce vor fi efectuate din fonduri europene pe exercitiul financiar 2014-2020.

Infastructura rutiera: 1. Autostrada Hemus (Yablanitsa-Shumen), 2. Autostrada Struma (Blagoevgrad-Sandarsky), 3. Tunelul Shipka (sector de 11 km cu cinci tuneluri: 1.3.22 km, 2. 171 m, 3. 240 m, 4.90 m, 5. 290 m.)  si 4. Autostrada Kalotina (Kalotina-Sofia), ca rezerva daca mai raman bani. Estimare financiara 1680 mil. euro fara TVA
Infrastructura Feroviara, reabilitare: 1. Plovdiv-Burgas, 2. Sofia-Pazardjik si 3. Ruse-Varna, ca rezerva daca mai raman bani.
Metrou Sofia, realizarea a 16 km (cale dubla, 10.5 km in subteran si 5.5 km suprateran) de noi linii de metrou cu 18 statii noi (14 in subteran si 4 suprateran, se fa face si conectarea aeroportului cu orasul prin metrou. Estimarea financiara 434 mil euro fara TVA.
Infrastructura transfrontraliera, reabilitare: 1. Dragoman-Sofia-Elin Pelin (192 mil. euro fara TVA, 63.3 km), 2. Vidin-Metkovets (376 mil. euro, 62 km.) si 3. Dunarea Bulgareasca 
Asistenta in pregatirea altor proiecte: 1. Autostrada Mari Negre (Varna-Burgas), 2. Drum Expres Ruse-Veliko Tarnovo si 3. Calea ferata  Radomir-Gyushevo, legarea Sofiei de Skopie.

Sursa SkyscraperCity (Bulgaria), aici aveti linkul cu documentatia si plansele:

http://tinyurl.com/nh63zxn

cricric

Kalotina-Sofia n-ar trebui sa fie o prioritate?

cezar-mario2012

 Eu nu mi-as face probleme cu A7 Kalotina, drumul actual se află în modernizarea,  se fac centuri ocolitoare ce includ tuneluri si viaducte, iar profilul va fi de 2x2 cu parapeti mediani. O mare parte din drumul modernizat probabil va fi upgradat la nivel de autostradă.
In alta ordine am uitat sa menționez că A3 Struma se afla deja in licitație,  tronsonul Blagoevgrad-Sandasky lot 3 este împărțim în trei sub tronsoane. Pentru lot 3.1 si 3.3 câștigători vor fi anunțați luna viitoare,  iar pentru lot 3.2 în decembrie,  lotul având un tunel de 24 km

laszlo.robert

Ungaria:M3, s-a deschis circulatiei alti 11,9 km de autostrada intre Or si Vasarosnameny.
Restul de 22 km pina la Barabas(granita UA) se va executa ca Dx ulterior in functie de trafic se poate transforma in autostrada.
Cei 11,9 km sunt importanti dearece din ea se va desprinde M 34 (38km) spre Zahony ,tot granita UA cit si M49 (45km) spre Csengersima-RO-Petea- Satu Mare

north

Quote from: laszlo.robert on October 13, 2014, 01:58:51 PM

Cei 11,9 km sunt importanti dearece din ea se va desprinde M 34 (38km) spre Zahony ,tot granita UA cit si M49 (45km) spre Csengersima-RO-Petea- Satu Mare

M49 se ramifică din porțiunea M3 care era deja deschisă din 2012.
Aici se poate vedea că ungurii deja au construit cea mai mare parte din joncțiunea M3/M49... deși mie mi-este neclar cum va funcționa nodul și cu M49 și cu DN 49 ca să fie M49 fără traversări la nivel... aici și proiectul pentru nod, poate înțelege cineva ceva, că eu nu.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling