News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

user201

O porțiune din centura de Vest a Sofiei ( cea în continuare autostrăzii a6 Lyulin ) se pare ca se apropie de sfârșit (și deschidere??). Trei filmări pe SCC-ul bulgăresc aici și o pagină întreagă cu poze și filme aici.

Tavi

Merci de info user201! E clar ca sunt la finisaje pe bucata aia. Mult le-a luat totusi ...
Despre "bypass nord" sau "tangenta nord" a Sofiei mai stie cineva ceva? Ma refer la acest proiect: http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Speed_Tangent_(Sofia).

user201

@Tavi
Da, surprinzător de mult.
Legat de autostrada ocolitoare Nord, știu că s-a atribuit deja și se află cam de multicel în faza de proiectare. Tot pe SCC-ul bulgăresc am citit ( și tradus cu Google ) că ar avea anumite probleme cu exproprierile pentru acea autostradă și că termenul Octombrie 2015 pentru finalizare ar fi serios pus în pericol.

marius_ar

#963
Autostrada M43 de la Szeged (intrarea de pe M5) pana la Mako:

http://www.youtube.com/v/jJddqm_NH5I

marius_ar

Autostrada M5 de la Budapesta (intrarea de pe M0) pana la Szeged (iesirea spre M43):

http://www.youtube.com/v/T3X0Ho0h8x4

rocklee


cezar-mario2012

#966
 Fiind la inceput de toamna o sa prezint o sinteza a drumurilor din Bulgaria, dar mai intai sa intelegem situatia politica. Acum doi ani (decembrie 2012 sau ianuarie 2013, nu mai stiu exact) guvernul liberal, condus de Boiko Borisov a cazut in urma unor manifestatii masive, datorate cresterii pretului la curentul electic (certificatele verzi). Au urmat alegeri anticipate, rezultatul a fost incert, cam egalitate intre socialisti si liberali, partidul ce apara drepturile comunitatii turcesti a inclinat balanta catre un guvern socialist. Intre timp, acest partid si-a retras sprijinul si socialistii au condus la limita, iar nemultumirile populatiei au crescut neincrederea in guvern si acesta a hotarat sa demisioneze in luna iulie, declansand procedurile pentru alegeri anticipate. In acest moment la putere se afla un guvern interimar cu atributii limitate. 

1) A0 Centura de Nord a Sofiei 16.50km, in proiectare inca, in aceasta luna ar trebui incepute lucrarile efective, exista neintelegeri privind pretul acordat pentru exproprieri.

2) A1 Trakya (Sofia-Burgas) 360km, finalizata, se mai executa lucrari de reparatii capitale pe sectiuni intre Sofia si Plovdiv. Singura noutate pe acesta autostrada este darea in folosinta a unui nod rutier la Balgarevo, ce va ajuta descarcarea A1 pe directia Nesebar si Sanny Beach.





3) A2 Hemus (Sofia-Varna) 418km, finalizati 161km (Sofia-Yablanitsa si Volovo-Varna), in lucru 5km (Belokopitovo-Volovo), firma care construieste acest sector are probleme financiare si se vorbeste de rezilierea contractului si punerea lucrarilor in conservare pana la gasirea unui alt constructor. Borisov a propus transferarea a 600 de milioane leva de la A3 la A2 pentru constructia sectiuni Yablanitsa-Lovech/Plevna, gargara electorala. Se mai executa lucrari de reparatie la viaducte pe sectiunea din munti.

4) A3 Struma (Sofia-Kulata) 150km, finalizati 35km (Pernik-Dupnitsa), in lucru 52km (Dupnitsa-Blagoevgrad si Sandarski-Kulata), lot 2 este in stadiu destul de avansat, are doua tuneluri ce sunt deja executate si mai multe viaducte ce se afla in stadii destul de avansate, iar in zonele de plat a inceput asfaltarea. Singura problema este in zona de legatura cu lot 1, descoperiri arheologice importante intarzie lucrarile. Lotul 4 Sandarsky-Kulata este foarte intarziat, ministrul actual a amenintat cu rezilierea daca firma Actor nu intensifica lucrarile. Lot 3 Blagoevgrad-Sandarsky este impartit pe trei subloturi, pentru lot 3.1 si 3.3 s-au deschis ofertele in iulie si in aceasta luna se vor anunta castigatorii, pentru lot 3.2 cel mai greu cu tunelul de 24 km, ofertele se vor dechide in luna noiembrie.







5) A4 Maritsa (Orizovo-Kapitan Andreevo) 117km, 51km construiti (Harmanali-Kapitan Andeevo) si 66km in constructie (Orizovo-Harmanali) impartiti in doua loturi: lot 1 Orizovo-Haskovo si lot 2 Haskovo-Harmanali, finalizarea este prevazuta pentru sfarsitul de an, dar sunt intarzieri din cauza descoperirilor arheologice si termenele sunt incerte.







6) A5 Cerno More (Varna-Burgas) 100km, 10km construiti (langa Varna), restul doar vise.

7) A6 Lyulin (Sofia Vest-Pernik) 19.5km finalizata si se prelungeste cu A3 Struma.

8 ) A7 Kalotina (Sofia-Kalotina) 50km, momentan nu se stie nimic despre aceasta, trebuia lansata licitatia dar nu s-a mai intamplat nimic.

9) Drumul expres Vidin-Botevgrad, guvernul actual nu mai doreste construirea lui, datorita traficului slab si neinplicarii partii romane de a crea infrastuctura necesara.

10) Drumul expres Ruse-Makaza, nici de acesta nu se mai aude nimic, singurele miscari (hartagoroaie) ar fi centura Gabrovo cu Tunelul  Shipka (finalizare estimata pentru 2022), ocolitoarea Kazanlak pe directia Shipka-Stara Zagora si ocolitoarea Kardzhali. Aici bulgarii au fost dezamagiti de decizia grecilor de a nu lasa traficul greu prin pasul Makaza.

Surse: SSC-ul bulgaresc, www.novinite.com si www.api.bg

pasadia

Daca tot ai scris atat, poate poti sa ma lamuresti si pe mine cu o explicatie: ce e cu prostia aia de A6 care se continua cu A3. Adica tronsonul numit A6 nu puteau sa-l numeasca A3 si gata?

Sau vor sa mearga cu A6-le spre Skopje?

spy_flo

#968
https://imageshack.us/a/img540/680/AgzleL.jpg


Joi,28 08 pe centura Budapesta sectorul M7-M1.ieri nici o mișcare. Mai am câteva poze dar îmi face figuri imageshack-ul.



dorum



dorum


spy_flo