Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

dorum

Io am zis mai demult ca exista posibilitatea asta... nu lucreaza nici pe departe cum lucreaza A-MB... PACAT, mare pacat de lotu' 2...

Archi

Poate in final o facem bine si reusim macar sa ne sncronizam toti pe inceputul verii viitoare.

adiarc

#947
a mai fost mai demult o astfel de discutie...cum ca noi o sa stam nu stiu cat timp dupa vecinii unguri....
pe vremea cand Alpine baga mare si Romstrade , lucrau si ei ceva...dar avea toata lumea mari sperante , avand cel mai usor lot de autostrada , ever , din Romania
Asa cum spuneam , sa fim noi gata , CU AMBELE LOTURI.. si sa stam relaxati , cu un trabuc in coltu gurii , asteptandu-i pe vecinii unguri sa termine odata.... :smoking:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Ceva poze de sambata trecuta de pe M43 Mako-Nagylak



"Prostia este eternă și invincibilă"

Tavi

Ce "mâncat de ploi" este terasamentul lor. Dar nu pare sa-i doară prea tare :|

bogdymol

Nici nu se compara terasamentul cu cel de pe Arad-Pecica. Asta e lux.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

user201

Două poze de ieri tot cu continuarea M43 spre graniță. Au turnat și o fundație de beton peste acel terasament, sau așa se vedea, și apoi ceva gen bitum. Mai am ceva poze de aici, dar au ieșit mai catastrofale decât cele două.
Scuzați calitatea slabă a pozelor, dar sunt făcute din mers, la început de furtună. Deși Duminică, lucrau la acel pod.




Danny550394

Coridorul X paneuropean.

Macedonia A1.
Constructor AKTOR. Termen de finalizare August 2016.

http://mtc.gov.mk/new_site/en/storija.asp?id=4134


Duster  :D


Serbia A1.
http://www.koridor10.rs/en/project-south
Partea lipsa din A1 a fost impartita in foarte multe sectiuni. In poza apare doar unul din multele panouri de pe drumul national.

adiarc

multumim de poze....imi creste inima cand vad acele Dustere
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Quote from: adiarc on July 28, 2014, 06:28:48 PM
turcii sunt incredibili la drumuri...am fost anul trecut la meciul cu Turcia....si daca nu mergi 3-4 ani , diferentele sunt deja enorme
apar peste noapte noi autostrazi , sau cate o banda in plus la cele existente
cred ca in 3-4 ani construiesc cam dublu fata de cat am facut noi in 15 ani.
Perfect de acord cu tine. Am fost acum 6 ani, si in acest timp au aparut 3 tunele pe o portiune de 10 km facute doar pentru a scurta drumul si a-l upgrada. Pe varianta veche existau 2 tunele mici, dar acum au facut 3 mult mai mari dintre care unul de peste 1 km si altul pe aproape.
https://www.google.ro/maps/dir/36.7394824,30.557764/Antalya+Kemer+Yolu,+Liman+Mh.,+Turkey/@36.7551421,30.5807052,14z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x14c39575a81369d7:0x40979e51ad4a4434!2m2!1d30.5733856!2d36.789544?hl=en
Foarte bine semnalizate, dar fara banda de urgenta. De fapt nici drumul nu are intersectii denivelate dar nici nu are nevoie, este destul de liber.

In Antalya, au facut extrem de multe pasaje (unele duble; nu stiu exact cum sunt facute, dar pe langa directia principala de circulatie, mai au inca o iesire, banuiesc ca pentru virajele la stanga). Si foarte multe pasarele pietonale cu scari automate!
Insa, la intrarea in Antalya dinspre aeroport (adica exact unde era mai mare nevoie) era dezastru. Au acolo un giratoriu cu semafor (+ inca 4 gabori) si era blocat complet. ultimul km (cand ne intorceam de la koprulu kanyon) l-am facut in 45 minute!! cred ca totusi din cauza gaborilor , deoarece la prima trecere, de la aeroport, am stat doar 5-10 minute.

Am vazut foarte multe Dacii, in special Logan MCV, Lodgy, Duster dar si renault symbol (care din cate stiu se fac doar la noi).











PS. Pe ghiceste drumul gasiti poze cu drumul spre canionul Koprolu
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Katana_ro

Pot sa confirm cu jumatatea lui 2015 pt M43, cel putin din ce ma ajuta Google translate:
http://www.delmagyar.hu/mako_hirek/jovore_adjak_at_az_m43-as_hianyzo_szakaszat/2390484/

Stadiu actual lucrari: 56%

@Ionut: nu se poate sa avem o sectiune separata pt M43 (avand in vedere importanta pt legatura cu A1); eventual la fel si pt M35 / M4 in HU?

ovicor

Vin in sprijinul celor propuse de Katana. Informatiile despre M43 ar putea fi postate pe A1, respectiv, pentru M4, M35 - pe A3.

Ionut

Mai, pe A1 in niciun caz. Dar de ce e nevoie de thread special, nu e suficient aici? :D

ovicor

Argumentul meu e ca M43 e prelungirea A1, M4 si M35 e continuarea A3. Deci au un statut aparte fata de celelalte Drumuri ale vecinilor Romaniei. Ma refer la tronsoanele de granita, care ne intereseaza in mod deosebit.

Sargon1806

Un drum complet din Bucuresti pana la Nisipurile de Aur, in Bulgaria. Drumul cuprinde autostrada A2, pe toata lungimea ei, apoi trece prin centrul orasului Constanta si continua spre Vama Veche pana in districtul Varna, Bulgaria. Vizionare placuta!

http://www.youtube.com/v/GldHtoHa46c