Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

Strabag a fost declarat cistigator al licitatiei :Largire al actualei 2x1 la DX M2 intre Budapesta si Vac sud.
Lotul de 19,6 km va avea aceasi caracteristici ca si M85/86 (2x2 separate fizic ,benzi 3,5 m ,acostament 2,5 m neasfaltat si Vmax 110 km/h).Lucrarile vor incepe in aprilie anul curent si au termen de finalizare august 2019.

laszlo.robert

#2386
Se va lansa licitatia pentru studiu de fezabilitate Dx M47 intre Beretyoujfalu si Hodmezovasarhely pe ruta Bekescsaba unde va intersecta viitorul M 44. Practic va incepe din nodul M35/M4 ca o prelungirea M35 si se va termina in centura orasului Hodmezovasarhely.Intre Hodmezovasarhely si Szeged DN-ul este 2x2 si va fii incorporat in M47 si nod cu M43
Nota : Se doreste o legatura de drum rutier de mare viteza intre Debrecen si Szeged ,al doilea si al treilea oras ca marime din Ungaria.La ora actuala legaturile comerciale ,culturale si universitare dintre cele doua orase sunt aproape 0, mai ales din cauza infrastructurii rutiere rudimentere si cea de cale ferata inexistenta.Distanta de 230  km se parcurge in 3h si 30 min.Cu un drum de mare viteza acesta s-ar reduce la 2 h in cazul autoturismelor si 2 h si 30 min in cazul camioanelor.
Ca rabufnire personala : Cu toate ca sunt de etnie maghiara in primul rind sunt brasovean unde am trait 26 de ani.Ma oftic de mor din cauza incompetentei si incapacitatii autoritatilor in cauza (CNAIR ex CNADNR Ministerul Transporturilor ,Guvern etc).In 2020 Ungaria va depasii 2000 km de autostrada iar noi speram cu inima in dinti ca ajungem la 1000. Fara dezvoltarea infrastructurii vom fii condamnati la saracie si credeti -ma stiu si simt diferenta ,de 17 ani locuiesc in Italia .Conduc zilnic in medie 700 km in mare parte pe autostrada si seara nu ajung mai obositacasa decit cineva care a lucrat 8 ore in fabrica.Vorbesc cursiv 5 limbi si daca cineva ma mai apostrofeaza cu "capsunar" il .... intre ochi (asta asa pe romaneste). Alta intrebare ?




TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

#2388
  Lucrările continuă la construcția lotului 3,3 Kresna - Sandarski (A3 Struma):



Imagine preluată de pe SSC Bulgaria, mai multe poze la acest link:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=138101353&postcount=17933

AlexxC

Aceasta autostrada Szeged-Debrecen nu pune cumva cruce unei viitoare autostrazi intre Arad si Oradea prin finantare de la UE. Nebun sa fii sa finantezi doua autostrazi paralele.

Earthchild

Un drum express Arad-Oradea este suficient, macar sa se faca.

laszlo.robert

Intre Szeged si Debrecen va fii Dx si nu va dispune de fonduri europene. Va fii pe fonduri din buget cu un pret aproximativ de 400 mrd forinti~1,3 mrd €.

cezar-mario2012

#2392

Drive_140


Dan74

O informatie legata de constructia de autostrazi din Ungaria, vecinii unguri incep sa lucreze serios la prelungirea M35, iau materiale pentru terasament de la balastiera din Santion.

laszlo.robert

Tot in Ungaria .A fost respinsa contestatia celor de la Kozgep si italienii de la Itinera privind licitatia lotului 2 din autostrada M4 Beretyoujfalu -granita Ro/Hu (mai exact 26,5 km ,Dn 47 si granita).Se mentim cistigatori :Duna Aszfalt-A. Hid-Hodut cu 83 mrd Ft ~268 mill €. NIF -ul poate semna contractul chiar daca Kozgep face recurs la tribunal,dar  officialitatile au declarat ca asteapta 15 zile (termen legal pentru recurs).
Kozgep e firma care lucra pe lotul M 4 de 30 km de linga Szolnok ,oprita in 2015 la stadiu de 50% de construire.

Ciprianul

Vecini se misca mult mai rapid si sigur cor ajunge la granita in 2019
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

pasadia

268 mil euro pentru 26,5 km in campie. Nu-i rau pretul (mai ales ca e exclusiv constructia din cat stiu fiind FIDIC rosu)...

laszlo.robert

#2398
Pasadia: De fapt este scumpa dar oferta celor de la Itinera (60 mill € mai putin)a fost respinsa tocmai ca se considera ca din pretul ofertat este imposibil de executat lotul.Pe cei 26,5 km sunt nu mai putin de 23 poduri ,podete ;statie de cintar obligatoriu la cei cu peste 3,5 t si PTF(cel de la A1/M43 a fost construita de partea romana)

Atila60

Video din data de 17 mar 2017 santier autostrada M35 Debrecen  Berettyoujfalu.


http://video2.dehir.hu/m35osdron20170317jav.mp4