News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

CLARIFICARE:



,, Забранява се достъпът по Северната скоростна тангента на МПС пътуващи от АМ ,,Хемус" в посока СОП по цялата и дължина. Затваря се достъпът от пътния възел при ,,Ботевградско шосе" при км 16+540, п. в. ,,Източна тангента" при км 10+703, п. в. ,,бул. Чепинско шосе" при км 9+139, п. в. ,,бул. Рожен" при км 3+800, п. в. ,,Северна скоростна тангента при път II-18 СОП" при км 0+000."

  Tangenta de Nord este închisă dinspre  Autostrada A2 Hemus de la Km 16+540 către Centura de Vest pe toată direcția...

  Deci TNS(A0) este închisă doar pe sensul Est-Vest, nu și pe direcția Vest-Est. Cei ce vin din Grecia către România pot să folosească Tangenta.

laszlo.robert

#2266
S-au deschis ofertele pentru lotul M4 intre Berettyoujfalu si granita HU-RO (M35-A3)!
Pretul cel mai mic a fost oferit de Asociere firmelor:Kozgep cu italienii de la Itinera .Valoare 58 mrd Ft ~180 mill. € ,summa este cu 1/3 mai mica decit a restului de ofertanti cum urmeaza :
Hodut-Duna si Aszfalt-A-Hid :83 mrd Ft~260 mill€
Francezii de la Colas :84 mrd Ft ~263 mil €
Si asocierea ceho-slovaco-maghiara Doprostav-Subterra-Domper cu 87 mrd Ft ~270 mill €.
Firma Kozgep este ce-a care a fost oprita anul trecut pe celalat lot din M4 Abony-Fegyvernek (zona Szolnok) dupa ce lucrarea era executata la 50%.
Firma Itinera este parte a Gruppo Gavio a doua ca marime in Italia in domeniul autostrazilor avind in subordine 1640 km de autostrada cit si porturile Genova si Trieste dar si 1860 km de autotostrada in Brazilia.
Se asteapta declararea cistigatorului de catre NIF.Contractul este doar de building,are proiectare toate autorizatiile obtinute si descarcarea arheologica terminata.

alecu26

Se aude? Inclusiv descărcare arheologica. Pe când și la noi?
Drumurile noastre POATE;

adrian-FSB

Salut tuturor.

Se pare ca 13 Septembrie nu a fost o zi cu ghinion pentru bulgari. Am aflat de pe scrappercity ca ieri au inaugurat CVS2. Astfel pentru drumurile spre Grecia ori spre Bansko vom avea autostrada continua de la Yablanita la Blagoevgrad. Numai bine

cezar-mario2012

  Da, este adevărat, ieri 13 Septembrie 2016 după NOUĂ luni secțiunea 2 de 5,5 km a arcului de vest a fost pusă în circulație. Această secțiune începe de la capătul nordic al secțiuni 1 (râul Kakac)și se termina la nodul rutier cu Tangenta de Nord a Sofiei. CVS 2 are 5,5 km cu 3X2 pe cea mai mare parte și 6X2 pe o mică secțiune dintre râul Kakac și nodul Stefannson, are trei noduri Stefannson, Lomonsko și cu TNS/A7, plus un pasaj superior cu Mramor. Nodul Stefannson este în dublu T și va face conexiunea cu viitorul Bulevard Stefannson, acest nod este momentan închis circulației, nodul are și un pod peste CF cu 17 deschideri. Al doilea nod este Lomonsko, este prevazut cu un pod pentru CVS 2, iar descărcarea se face cu un mare sens giratoriu. Al treilea nod est cel cu TNS/A6 si este sub forma unui trifoi cu patru foi, CVS2 rămâne la nivelul solului, iar A6 este pe deasupra. Această lucrare a fost făcută cu Fonduri Europene din exercițiile financiare 2007-2013 și 2014-2020.

Mai multe informați găsiți aici: http://www.api.bg/bg/prescentar/novini/zapadnata-dga-na-sofijskiya-okolovrsten-pt-e-pusnata-za-dvizhenie/

Taiatul pamblici:


Nod CVS2 cu TNS/A7:


CVS2 către pasaj Mramor:


CVS2 către nord:


Și un film cu nodul CVS2/TNS/A7
https://youtube.com/v/b5lK_xyaXN0 

Filmări recente cu întreaga secțiune nu au apărut, așa că pentru cine nu știe o să repostez o filmare mai veche de pe canalul de YouTube al SSC Bulgaria:

https://youtube.com/v/lotS1N-5-ms

Filmarea este din 21.08.2016

Info și poze preluate de pe www.api.bg

  P.S. De menționat că la ora actuală se va merge continuu pe autostradă de la Yablanitsa până la Blagoevgrad, circa 190 km.

mcadam

De curand am folosit CVS2-ul si noua centura a capitalei bulgare la dus si intors Grecia-Romania. Au lucrat de sarbatorile legale, Paste, Ziua Nationala a Bulgariei, noaptea. Aveau termen doi ani si au terminat in noua luni(chiar daca mai sunt lucruri de terminat, corectat, etc.). Poate ca nou-infiintata CNIR ar trebui sa inceapa activitatea cu un schimb de experienta la API-ul bulgaresc.

cezar-mario2012

  Au apărut și primele filmări cu noua secțiune a Centuri de Vest a Sofiei lot 2:

1. Începe de la A6 Lyulin și se termină la A2 Hemus, conține CVS1+CVS2+TNS.

https://youtube.com/v/g4QwAjj6i-g

2. De la A2 Hemus la A6 Lyulin, TNS+CVS2+CVS1.

https://youtube.com/v/-jSvXOaBQ5k

  Lungimea traseului TNS+CVS2+CVS1este de 23,5 km.

Filmele sunt preluate de pe YouTube.com via SSC Bulgaria.

Tavi

Au cu ce se mandri bulgarii. La iarna Bansko scrie pe mine! :)

AFC

^Cred ca si pe mine. Suntem varza in comparatie cu ei.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Tavi

Caf, perfect de acord! Uite ce inconjoara Sofia pe la nord si vest (un oras de 1.2 mn locuitori - recensamant 2011 cf Viki https://ro.wikipedia.org/wiki/Sofia).

Cand or intelege si ai nostri ca Romania pierde bani din lipsa infra?! Of Doamne ...

adiarc

eu i-as trimite la polonezi...nu stiu situatia exacta la bulgari( stiu ca stau mai bine ca noi si noi stam cel mai prost la absorbtie,dar mai ales la utilitatea proiectelor ( de genul sala de sport in comuna cu varsta medie peste 60 de ani )),dar polonezi nu au pierdut nici macar un ban din fondurile europene.( cel putin pe transporturi )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar.ionescu

Bravo bulgarilor.

Eu nu i-as trimite pe cei de la CNADNR nici la bulgari, nici la polonezi ci direct in somaj. Si mai degraba i-as chema pe bulgari sau polonezi la noi. E mai eficient asa.

Am mai "reusit" o performanta fara sa facem nimic: avem singura capitala din EU care nu are centura la nivel de A [pe alocuri este chiar la nivel de drum comunal]. In fine...mai este Albania cu care ne batem din nou pentru ultimul loc. Probabil albanezii o sa piarda avand in vedere ca inelul Bucuresti la nivel de A este planificat in masterplan dupa 2020, bineinteles intr-un exercitiu bugetar despre care nici nu stim daca va mai exista.

Ionut

Va rog nu mai deviati de la subiect.

dr4qul4

Laudati prea mult drumurile din Bulgaria. Nu stau chiar asa.
Autostrazile lor sunt pline de kimitari...cand ai 140, cand 120 cand 90.  Enervant nu gluma.
Si au niste curbe de nu poti sa mergi mai repede. Catadioptrii si marcaje...chiar mai proaste ca la noi. Parapetii sunt ruginiti.
Portiunile noi pe care le vedeti in poze sunt destul de scurte.

Dar in jurul capitalei stau infinit mai bine ca noi. Pana si centura de nird veche e mai buna ca a noastra pentru ca au pasaje denivelate nu intersectii la nivel.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cezar-mario2012

  Limitări de viteze sunt pe toate autostrăzile, atât în Germani sau Spania. Dacă vrei o comparație între autostrăzile de la noi si la ei trebuie să faci între cele vechi, adică de aceiași vârstă. La noi este simplu ca nu avem decât A1 Bucuresti-Pitesti, care este varza si acum după atâtea modernizări si reparați. Excepție face A2 Fetești - Cernavoda care a fost modernizată în momentul construirii celorlalte secțiuni. Deci pana in 90 am avut puțin peste 100 km. Ce au avut Bulgarii, A1 Sofia - Plovdiv care este acum in reparați generale care se întind pe mai mulți ani, include reparația generala a tunelurilor si viaductelor. Lucrări complexe, au demolat cu totul un viaduct si l-au reconstruit. Tunelurile au fost modernizate, s-a schimbat hidroizolația, drenajul, s-au pus sisteme moderne de ventilație si monitorizare...
A2 Sofia - Botevgrad este de asemenea în curs de reparație capitală la fel ca si A1. A2 Shumen - Varna a trecut si ea prin reparații capitale, mai au secțiuni de reparat, dar diferențele sunt imense fata de anul trecut.
La drumuri naționale chiar dacă unele nu arată așa bine au avantajul centurilor ocolitoare si al intersecțiilor denivelate, iar la ora actuală un un program complex de reabilitare si modernizare. Sunt lucrări care durează si au costuri pa care Bulgaria nu îi are, asa ca folosesc preponderent fonduri UE.
  La mentenanță stau mai bine ca noi, dar sunt la diferența mare fata de Ungaria.