Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012



Eu zic ca nodul este OK, bulgari zic ca este prea mare si ar fi trebuit ceva mai simplu.

Sa faceam o analiza:
  1.In acel nod intra asa A2 ce se sfarseste si mai departe se schimba in I-4 (Shumen-Sofia), deci din stanga(jos) se vine dinspre Sofia si drumul are doua ramuri principale,  catre Varna pe A2(dreapta sus) si  catre Shumen pe I-5(dreapta jos), daca vrei sa mergi I-2 spre Ruse(stanga sus), iesi spre Shumen, dreapta si apoi virezi la stanga. Pana acum eu zic ca nu este nici o problema.
  2.Daca vin dinspre Varna(drerapta sus) pe A2 si vreau sa merg spre Sofia Pe I-4(stanga jos), pur si simplu o iau inainte, pentru I-2 Ruse(staga sus) fac dreapta si gata. Acum daca vin dinspre Varna si merg la Shumen, o sa fac dreapta si apoi stanga, dar cine o sa faca asta? Pana aici mai avem doua noduri ce deservesc Shumen, unul la 5km de aici in directia Varna la intersectia ci I-7 dinspre Silistra-Shumen si unul la 14km ce face legatura cu drumurile I-2/7 catre Shumen-Varna/Burgas. 
  3. Daca vin dinspre Shumen de pe I-2(dreapta jos) si vreau sa mer la Ruse pe I-2(stanga sus), merg inainte, daca vreau sa merg spre Sofia pe A2/I-4(stanga jos) o sa fac stanga in nod. Daca vin dinspre Shumen pe I-2 si vreau sa intru pe A2 spre Varna o sa fac de doua ori stanga, dar de ce as veni pana aici??? Am doua noduri mai aproape de Shumen.
  4.Daca vin dinspre Ruse pe I-2(stanga sus) si merg catre Varna pe A2(dreapta sus) fac stanga pe aripa dedicata si tot inainte, daca mer catre Shumen pot sa mai merg pe A2 sau sa continui drumul pe I-2. Daca vreau sa merg catre Sofia pe A2/I-4 venind dinspre Ruse pe I-2, atunci o sa fac de doua ori stanga. Cred ca ai ati pus problema ca nodul e tampit cand puteau sa faca o aripioare simpla catre dreapta direct din I-2. Daca va uitati pe harta o sa vedeti ca nu are cina sa vina dinspre Ruse pe I-2 si sa intre catre Sofia. Nu exista decat un sat aproape parasit ce ar putea folosi acea aripiora. La cativa kilometri inspre Ruse pe I-2 mai exista un drum ce merge catre Sofia I-51. Nu exista trafic dinspre Ruse I-2 catre Sofia I-4, daca exista sigur faceau o aripioara, fac bulgarii centura pe cinci benzi la Sofia, ocolitoare  la nivel de DX cu pasaje denivelate, nu cu sensuri giratori ca la noi.

Dani_el

Stie cineva de ce sau oprit lucrarile pe M4 intre Abony si Fegyvernek ?!

ciprebbe

UE a retras finantarea.(costurile licitate mult prea mari pt ce e acolo de executat)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

radudanutz

#1593
Azi chiar in jurul orei 13.30 am venit de la ruse catre varna si am urcat pe acea portiune, era bine semnalizata, imi pare rau ca nu am facut poze, m-a lasat clima si inauntru era ca in cuptor, deci nervii mei intinsi la maxx. Mie mi s-a parut ft ok dpdv al accesului acel nod.

neaguionutu

#1594
Centura  Sofiei -  autostrada -  Sofia Northern Bypass highway

Locatie





Se va da in folosinta in 2016, dar nu se stie exact perioada din an cand va fi data in folosinta.

SNST: Trebich – Sofia-East (A2) 16.5km (February 2015 to 2016) – projectmap


Centura de nord a Sofiei
Portiunea in contructie :  de la actualul capat al autostazii A6 Lyulin si pana la intersectia cu drumul spre Kalotina - Belgrad ( Magazinul Mr. Bricolage si Magazinul Jumbo )

?: Kakach river – Lyulin (A6) 3.0km (September 2012 to October 2015) – projectmap



O alta informatie ce am gasit-o pe API ( CNADR bulgaresc ) este ca de la intersectia drumul spre Kalotina - Belgrad ( Magazinul Mr. Bricolage si Magazinul Jumbo ) si pana la intersectia cu Centura de Nord a Sofiei in regim de autostrada va fi tot autostrada.




Cele 2 portiuni de autostrada de pe centura de nord a Sofiei , vor fi loturile 1 si 2 ale autostrazii A7 Kalotina - Belgrad.

pasadia

http://www.youtube.com/v/oibhR2XaOqE#

In continuare ma exaspereaza sa vad multitudinea de tuneluri construite prin spatiul ex-iugoslav pe o multime de drumuri mai mult sau mai putin importante. Efectiv ma gandesc ca inginerilor romani chiar ar trebui sa le fie rusine. Si ar trebui sa resimta, cumva, si un o dorinta puternica de a recupera (sorry delacroix, dar chiar e jenant).

TibiV

Frumos !...
Succesiunea de tuneluri chiar este impresionanta !...
Doar doua zone cu "Atentie, cad pietre".
Dar nici ei nu se omoara cu respectarea regulilor de circulatie. Depasiri pe linie continua, si nu cred ca au tinut prea mult seama nici de limitarile de 60 km/h... De-ai nostri ! :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexbb

Pana la urma am mers pe varianta Sofia in Grecia. S-a circulat foarte bine intre Sandanski si Kulata, la intoarcere mai era o singura deviere pentru sensul de dus, dar scurta. Marcajele rutiere erau terminate, legatura cu vama foarte usoara, la fel si la Sandanski. Mi s-a parut ca sunt avansati si cu tronsonul Dupnitsa - Blagoevgrad. Inclusiv in Sofia se lucra intens, fata de anul trecut pare ca au avansat cu legatura intre A6 si viitorul nod cu centura de nord a Sofiei.
Pana la urma a fost mai bine asa pentru ca la greci ne-am intersectat cu mai multi romani care au venit prin Makaza si povesteau ca au stat 2 ore sa treaca granita in Grecia, luni noaptea, in jur de ora 3. La Kulata am trecut in 15 minute. Giurgiu - Ruse mi se pare in continuare o rusine  >:(. Si nu inteleg lentoarea cu care se fac lucrarile. Oare de ce nu se lucreaza si noaptea?

In alta ordine de idei, este cred al 3lea an cand merg pe Egnatia Odos si drumul asta e unul din motivele pentru care-mi place sa merg cu masina si nu cu avionul. Este fantastic ce-au reusit sa faca in conditiile de acolo, in special tunelele si viaductele. Inca imi mai dau fiori privelistile. Poate criza prin care trec acum are la baza si drumurile astea, dar mai ales intretinerea lor. Este inca intr-o stare excelenta si nu am remarcat urme semnificative de uzura, sau alte probleme. Bravo lor! :)

Telvanni

Egnatia Odos nu are trafic foarte mare (cu exceptia zonei limitrofe Salonicului). Nu se paote compara de exemplu cu traficul de pe autostrazile occidentale unde pe banda 1 e trenulet de tiruri mai tot timpul.

cezar-mario2012

#1599
 Cateva poze de pe autostrada A3 Struma lot 2 preluate de pe SSC-ul bulgaresc si www.api.bg :









In ultima vreme nu prea mai are cine sa fotografieze acest lot si nu prea se stie evolutia sa, dar conform oficialilor bulgari  acest lot se gaseste la 73% si va fi dat in folosinta la sfarsitul luni octombrie. Forumisti bulgari s-au concentrat mai mult pe lot 4, uite si o fimare de ieri  acestui lot:

https://www.youtube.com/v/uWTW1OvfEc4

Si ceva curios, au aparut niste poze de pe viitorul lot 3.3 din A3 Struma cu niste tarusi, deocamdata nu a aparut nimic oficial despre finalizarea licitatiei si semnarea contractului ?!



cezar-mario2012

 La sfarsit de vara santierele din Bulgaria stau cam asa:
a) A0 Centura de Nord a Sofiei: lucrarile au mai avansat la stucturi mai ales, dar imposibil de terminat pana la sfarsitul anului;

-zona de est a autostrazii:



-arheologie


-mai prin mijloc



b) A1 Trakia: pe aceasta autostrada se executa reparati capitale pe mai multe sectuni mai vechi, iar incepand cu luna septembrie vor intra si alte portiuni in reparatie

- harta reparatiilor ce vor incepe din septembrie


-reparatii


- si asa arata reparat


c) A2 Hemus: mai multe sectiuni sunt in reparatie mai ales pe parte Yablanitsa-Sofia unde se lucraza in special la viaducte, iar pe sectiune Shumen-Varna se vor executa lucrari de reparatie capitala pe mai mult de 50km de autostrada incepand cu luna septembrie. Despre noua sectiune ce va fi construita Yablanitsa-Lovech/Plevna exista urmatoarea stire ca pe data de 9 septembrie vor fi alesi participanti pentru prima etapa a licitatiei.

-reparati la viaductul Eleshnitsa:



-se mai lucreaza la doua viaducte si tuneluri Topli Dol si Echemnishka:



d) A3 Struma: in sfarsit au aparut poze noi de pe lot 2, lucrarile au avansat pe mai multe zone dar sunt si zone in faze incipiente

- zone de inceput a lotului



-primul viaduct


-dupa el


- al doilea viaduct


- primul tunel



- o privire de ansamblu pan in primul tunel


- iesirea din primul tunel




-inte tuneluri




- catre primul tunel


- inpre al doilea tunel




- al doilea tunel






- viaductul de dupa al doilea tunel




- dupa viaduct urmeaza un nod





- dupa acest nod




- capatul lotului













- al doilea nod


Concluzi. greu de crezut ca acest lot ar putea fi finalizat pana la 1 noiembrie, poate doar prima sectiune cu cele doua tuneluri, dar si asa sunt multe de facut pana la finalizare. Daca trag tare si tinand cont climatul zonei posibil ca lotul sa fie gata pana la sfarsitul anului.

e) A4 Maritsa: se lucreaza la ultimul lot, lucrarea cea ma problematica, adica podul de peste Maritsa, in sfarsit a fost finalizat, dar mai sunt destule lucrari de finalizat.






f) A7 KalotinaȘ nu se mai aude nimic despre ea, au pus-o la naftalina, in schimb sarbi lucraza de zol la autostradalor Nis-Kalotina.






g) A8 Ruse-VelikoTarnovo: in luna septembrie va fi finalizat studiul de prefezabilitate.

h) DX Vidin-BotevgradȘ aici in afara de contructia ocolitoarei orasului Montana, nu se mai aude nimic.







i) Centura de vest a SofieiȘ se lucreaza destul de bine la ea, dar mai au destul de munca.








Cam atat de prin Bulgaria si putin din Serbia, poze preluate de pe SSC-ul bulgaresc si info de pe www.ncsip.bg si www.api.bg



prom

Salutare,

A trecut cineva de curand din Serbia in Croatia pe la vama? Ma intereseaza cam cat trebuie sa asptept la granita din Serbia spre Croatia. Ms

pasadia

In 17 august, un prieten a asteptat 2 ore. In jurul pranzului.

dr4qul4

#1603
Salut. Am trecut  eu pe 23 si pe 29 inapoi.

La dus din serbia catre Croatia 4,5 ore. Coloana de 7 km.
La intoarcere 1,5 or. Coloana de 100 m, dar pb ca dormeau sau schimbau tura. Pe sensul de intrare in Croatia coloana era de 5-6 km.

Sfatuil meu... Sa ocoleasca trecerea frointierei pe autostrada (batovcic-bajocovo)

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

neaguionutu