News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stefanudrea

#1440
^
Pana la pozarevac e cam simplu iar de acolo neaparat pe autostradata pana la beograd pentru ca smederevo e aglomerat.

cezar-mario2012

#1441
 Un film cu drumul Bucuresti-Ruse-Varna-Albena, complect, scuze de coloana sonora si calitatea filmului. Filmat de nepotul meu si editat de mine cu ajutorul editorului youtube.


https://youtube.com/v/hjYmZeSOOjQ

go2mars

Mulțumesc pentru sfaturi și comentarii.

@iuli Foarte frumoase pozele.

cezar-mario2012

  Un alt film cu drumul Albena-Cap Kaliakra-Eforie-Bucuresti, complect, scuze de coloana sonora si calitatea filmului. Filmat de nepotul meu si editat de mine cu ajutorul editorului youtube.

https://youtube.com/v/2qd1ODz9SwQ

DanCld

Quote from: cezar-mario2012 on May 20, 2015, 05:10:58 PM
Un film cu drumul Bucuresti-Ruse-Varna-Albena, complect, scuze de coloana sonora si calitatea filmului. Filmat de nepotul meu si editat de mine cu ajutorul editorului youtube.
2 observatii:
- intre Ruse si Razgrad par sa fi adaugat din cand in cand o a 3-a banda
- exista o varianta de ocolire a orasului Varna si a drumului aceluia extrem de aglomerat care trece pe la "Nisipuri". Se iese de pe autostrada la aeroport, se merge un pic spre Dobrich prin Aksakovo apoi se face dreapta pe un judetean spre Kumanovo. Dupa Kumanovo e o intersectie in T unde se merge spre stanga. Pe harta e destul de confuz, sunt indicatoare cu Albena pe acolo.

cezar-mario2012

 De cand a fost reabilitat I-1, acum doi ani intre Ruse si Shumen, pe mare majoritate a drumului s-a adăugat o a treia banda, care alterneaza pe cele doua sensuri,  facilitand depășirea vehiculelor lente.
Eu nu recomand varianta ocolitoare a orașului Varna, Varna se tranzitează foarte usor si apoi de la ieșire până la Manastirea Alegea, drumul este la nivel de drum expres.

laszlo.robert

Ungaria.S-a inceput descarcarea arheologica pe lotul M4 Beretyoujfalu-Granita HU-RO.
La nici o saptamina dupa a fost gasit un cimitir de 200 persoane,apartinind Gepizilor (neam germanic) datind din secolul ||| .

yetiman

In general, probleme nu sunt ca se gasesc vestigii arheologice. Ci atunci cand nu se gasesc solutii pentru ele si se amana la nesfarsit luarea unei hotarari adecvate.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

stangabriel

http://www.publika.md/moldova-ar-putea-avea-autostrada-in-urmatorii-cinci-ani_2315691.html

În următorii cinci ani, ar putea fi proiectată prima autostradă din Moldova, care va lega oraşul Ungheni de Chişinău şi Odessa. Ministrul Transporturilor, Vasile Botnari, a inspectat ieri şi traseul Chişinău-Ungheni, care a intrat în proces de reabilitare anul trecut. Alături de el, pe teren s-a deplasat şi ministrul Economiei, Stephane Bride.

,,Începând cu anul 2020 o să începem careva lucrări. Acum vrem să comandăm studiu de fezabilitate, căutăm surse financiare ca să construim o autostradă. Vrem să atragem pe aceste coridoare cât mai mult transport tranzit care să treacă prin Republica Moldova. Este un coridor nou, plan european, este într-adevăr legătură cu Uniunea Europeană", a menţionat Vasile Botnari, ministrul Transporturilor.

La rândul său, ministrul Economiei, Stephane Bride, a spus că, odată cu dezvoltarea infrastructurii, vor veni şi mai mulţi investitori străini în ţara noastră.

,,Este evident că, pentru economia din Republica Moldova, drumurile sunt un pas critic. Noi ne-am confruntat deja cu investitori din Moldova care a refuzat să implementeze o companie în Moldova din cauza calităţii drumurilor, dacă ei să  aprovizioneze sau să livreze produsele finite peste hotare", a declarat Stephane Bride, viceprim-ministru şi ministrul Economiei.

FOTOREPORT Șantierul de reabilitare a traseului Chișinău-Ungheni

Pe traseul Chişinău-Ungheni sunt proiectate două drumuri de ocolire: unul la Bahmut, iar altul la Ungheni. Drumul de ocolire a oraşului Ungheni are o lungime de aproximativ nouă kilometri. Acesta va avea două benzi de circulaţie a câte patru metri, vor fi amenajate acostamentele şi canalele de scurgere a apei şi instalate parapete de siguranţă. Costul total al proiectului este de 10 milioane de euro.

,,Noi prin această ocolire descărcăm oraşul Ungheni de transportul greu, se scurtează timpul ca să ajungi la vamă, putem să spunem că în jumătate de la momentul unde am intrat pe ocolire. În spatele meu este o cale ferată unde va fi o construcţie denivelată care va merge deasupra căii ferate", a menţionat Vasile Botnari, ministrul Transporturilor.

Traseul Chişinău-Ungheni are o lungime de 92 de kilometri. Reabilitarea acestui drum costă aproximativ 80 de milioane de euro.

stent76

#1449
Tin minte ca acu' vreo 10 ani erau niste voci sporadice care incercau sa faca un lobby amatorial la Bruxelles in legatura cu coridorul de transport Budapesta-Odessa. A cazut totul in uitare chiar daca nu ar fi fost o idee rea, ci o mana cereasca pentru sudul Ucrainei, R. Moldova si Moldova romaneasca. Fonduri europene masive pe relatia Transilvania-Moldova n-ar fi stricat. Cunosc personal un antreprenor italian care si-a mutat catrafusele de la Galati la Arad, tocmai din cauza lipsei infrastructurii.
In situatia actuala geo-politica si economica actuala mi se pare, insa, o utopie.

As fi curios sa stiu cum va trece autostrada lor prin mijlocul Transnistriei. Poate ca si strada care strabatea RDG si lega Berlinul occidental de restul Germaniei Federale?

ciprebbe

Niste poze de la Nif-ul unguresc numai bune de trimis catre CNADNR

Hatvan (HU)














Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

zici ca e Japonia. Ce Ungaria...chiar si germaniei i-ar face cinste asa imagini. Inteleg...e proaspat finalizat, are ""talent"" si fotograful....dar macar la ei, se vede ca se incearca sa se depaseasca faza totul cat mai ieftin, numai sa fie ceva (deja incept sa se uite la culori, arhitectura, calitate, detalii...etc....:(
Drumurile noastre POATE;

cutter

Vai ce bine arată!

Nu putem să copiem și noi întocmai normativele lor (și eventual să le angajăm proiectanții)?

cezar-mario2012

#1453
  Astazi 28 Mai s-a deschis ciculatiei lotul 2 al autostrazii A4 Maritsa, intre Harmanali si Dimitrovgrad. Sectiunea are o lungime de 34,2 km, iar constructia ei a durat trei ani si jumatate. Costurile contructiei s-au ridicat la 146 mil. leva (73 mil euro), fiind folositi fonduri Europene din exercitiul financiar 2007-2013, plus fonduri guvernamentale.
Autostrada A4 Maritsa face parte din Coridorul IV ce leaga nordul Europei cu Turcia si Orientul Apropiat. De altfel aceasta ofera si conexiunea la autostrada A1 Trakia, ce asigura legatura intre granita Bulgariei cu Serbiei la Marea Neagra.
  Lotul 1 al A4 Maritsa , in lungime de 31 km, dintre Orizovo si Dimitrovgrad, este in lucru si v-a fi finalizat in Octombrie, conform declaratiei Ministrului Transporturilor Ivaylo Moskovski.

   Traducerea imi apartine, stirea este preluata dupa www.novinite.com , link-ul catre stirea originara:

http://www.novinite.com/articles/168878/Bulgaria+Officially+Opens+34-km+Section+of+Maritsa+Motorway++%C2%A0

Poze de la deschiderea oficiala, preluate de pe www.api.bg :














 

cricric

#1454
Poate cineva sa faca un pustiu de bine si sa ne traduca de pe SSC-ul maghiar  ce decizia s-a luat in legatura cu M4 langa Szolnok?
Si 2: Care e treaba exacta cu autorizatia de mediu pentru M4 Törökszentmiklos-Püspökladany?
Multumesc.