Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

istvan78

Quote from: dr4qul4 on April 23, 2015, 11:07:43 AM
Am impresia ca pun doar acolo unde este o diferenta de nivel semnificativa.
Sincer, eu gandesc ca acolo unde terenul de langa autostrada e liber si relativ plat poate fi mai sigur pentru toata lumea ca o masina care a pierdut controlul sa paraseasca carosabilul decat sa fie aruncata inapoi spre axul drumului de catre parapet.
Quote from: horatiu.cosma on April 24, 2015, 03:52:08 PM
Timisoara-Budapesta = 2 ore UAU.
Viena in 4:30, din centru in centru... :vroomvroom:

rudolf.s

Exemple cu masini care au iesit de pe carosabil sunt multe, inclusiv acel "faimos" accident cu Lamborghini. E mai bine sa iasa de pe sosea decat sa provoace si mai multe accidente.

horatiu.cosma

Teoretic da, e bine sa se iasa de pe carosabil in exterior daca diferenta de nivel nu e mare si terenul alaturat autostrazii e plat, dar cum ramane cu siguranta proprietarilor acelor terenuri?

dr4qul4

daca e teren agricol? pentru ca autostrada trece prin camp!
Eu am un coleg care a zburat de pe A1 pe camp si desi masina s-a dat peste cap (a lovit santul care era mult mai jos), el nu a patit nimic; a iesit inainte sa faca bum!

Daca era parapete, il putea proiecta de-a latul si putea fi lovit in plin.


Dar fara parapete nu poti planta pomi, si ai toate sansele sa vezi un tractor/caruta cum intra direct din camp...


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

istvan78

E vorba de daune materiale ...

dcr965

#1370
Vecinii nostri din Serbia mai au putin si termina autostrada pana la granita cu Bulgaria.

black: done
blue: September 2015
red: December 2015




danutzu_1069

Bravo lor!
Si la bulgari, e putin de facut intre granita si Sofia, Sofia e legata de Burgas, un port destul de important, si mai e un pic si pana e gata si spre granita cu Turcia si sa vezi ce o sa ne ocoleasca transportul de mafa.
Las la o parte ca Serbia nu este membru UE.
Ar fi in stare ca pentru tranzitul de marfa intre Bulgaria si Ungaria / Croatia sa sa faca un contol sumar, sa sigileze suplimentar si sa-i dea drumul.

stefanudrea

#1372
^
Eu cand am zis asta nimeni nu m-a luat in seama!

danutzu_1069

Pare un scenariu greu de crezut / realizat,, dar e foarte posibil.
Ca sa atragi trafic (trafic inseamna eventual achizitie de carburant, cazare, mancare) faci compromisuri, inlesnesti treaba la vama, etc.
50km intre granita si Sofia, doar cu o singuta localitate, e o bagatele

istvan78

Tocmai ma gandeam si eu ca autostrada A6 devine tot mai putin importanta pe plan European, cu fiecare Km nou de autostrada intre Beograd si Sofia.  E o competitie si pentru coridoarele astea de transport, iar noi, chiar si cu sprijin financiar si "moral" de la UE, tot pierdem... :((

TibiV

Quote from: danutzu_1069 on April 29, 2015, 11:29:28 AM
Las la o parte ca Serbia nu este membru UE.
Ar fi in stare ca pentru tranzitul de marfa intre Bulgaria si Ungaria / Croatia sa sa faca un contol sumar, sa sigileze suplimentar si sa-i dea drumul.
Problema nu va fi la sârbi, ci la intrarea în Bulgaria. Camionul va intra în UE dintr-o ţară non-UE, deci trebuie control riguros, nu contează ce sigilii pui la intrarea în Serbia. Va fi cel putin la fel cum este acum la Nădlac.
Dar asta nu înseamnă că nu am făcut o greşeală imensă ne-prioritizand Lugoj-Severin măcar pe exercițiul 2014-2020...
După 2020 scad serios şansele pentru că si sârbii vor fi mai aproape de aderare. Singurul nostru avantaj (sperăm) va fi că noi vom fi in Schengen iar sârbii vor mai avea ceva de aşteptat (dacă UE va face cu ei cum face cu noi)....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stefanudrea

Sa nu va mirati ca dupa UE, sarbii vor primi rapid si Schengen!

danutzu_1069

#1377
@TibiV
Am spus ca se poate aplica un sigiliu pentru tranzit in tara nonUE, adica la iesirea din HU se aplica sigiliu care se verifica la reintrarea in spatiu UE adica Bg.
Idem si pentru relatia Bg - Hu.
Ramane doar controlul soferului si al capului tractor

@stefanudrea
Largirea spatiului UE mai are de asteptat, cu atat mai mult spatiul Schengen.

pasadia

Quote from: danutzu_1069 on April 29, 2015, 11:29:28 AM
[...] sa vezi ce o sa ne ocoleasca transportul de mafa.
[...]

Nu stiu de ce, dar eu cred ca si acum ne ocoleste cel putin in proportie de 75%. Oricum, traficul de persoane pe ruta asta (Turcia - Austria) ne ocoleste 100%!

AndyM09

Quote from: pasadia on April 29, 2015, 12:44:34 PM
Nu stiu de ce, dar eu cred ca si acum ne ocoleste cel putin in proportie de 75%. Oricum, traficul de persoane pe ruta asta (Turcia - Austria) ne ocoleste 100%!
Pai sincer sa fiu, pe ruta Turcia - Austria nici nu vad ce ar trece prin Romania, fiindca ar ocoli chiar de-am avea tara împaienjenita de autostrazi.  :zen: