News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

isantem

Quote from: laszlo.robert on March 20, 2015, 03:02:27 PM
NIF(CNADR-ul Ungar) a declarat data de 15 .07. ...,pentru deschiderea circulatiei pe M43

Eu nu am gasit nici o informative. Poti te rog sa pui link? Mersi.

isantem

Linkul nu fuctioneaza, iar daca copies ce ai postat in google este un articol despre cati bani se vor cheltui anul asta in infrastructura. Nu vad nici o referire la M43 si data de finalizare.


ciprebbe


Cu  . . .  e pt calea ferata
Cu roz -  proiecte  in derulare, cele cu rosu in pregatire pe tremen mediu, iar cele cu verde-albastru sunt in pregatire pe termen lung.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horeaa

Stie cineva care ii situatia centurii de nord a Budapestei? Cam cand se estimeaza sa fie terminta? Stiu ca erau ceva probleme acolo cu ceva zone protejate.
Venind pe M1, ca sa ajungi la Oradea, ii cam greu sa justifici ocolul prin sud pana la M3. Daca ar exista centura de nord ar schimba total problema.

bogdymol

Vor mai trece multi ani pana se va putea circula pe M0 nord. Nu e in plan inceperea lucrarilor in urmatorii 1-2 ani, iar constructia va dura destul de mult (sunt si 2 tuneluri pe traseu).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iulius

^^^
in schimb vor trece f multi ani in care si Bucurestiul va avea o centura/autostrada asa cum are Budapesta




stent76

#1282
Quote from: bogdymol on March 22, 2015, 01:22:57 PM
Vor mai trece multi ani pana se va putea circula pe M0 nord. Nu e in plan inceperea lucrarilor in urmatorii 1-2 ani, iar constructia va dura destul de mult (sunt si 2 tuneluri pe traseu).

Deocamdata e mai convenabil sa traversezi orasul

iesi mai repede decat ocolul pe M0 si "vizitezi" din mers tot centrul

SB76UFO

Asta cand vi dinspre Debrecen, dar cand vi dinspre Szeged cum e mai convenabil?
"Prostia este eternă și invincibilă"

adigsm

Da ce va place sa va contracti pe subiecte inutile.
E clara treaba.
De la Debrecen varianta propusa de stent76 e cea corecta.
Pentru cei care trec prin Szeged varianta centurii M0 e cea corecta.

Speranta celor care vin de la Debrecen/Nyíregyháza este ralizarea M0 pe partea nordica. Pana atunci cred ca fiecare isi poate trasa singur traseul cel mai convenabil. Aveti acum atat de multe solutii onlinne incat nu cred ca are rost intrebarea ta retorica.

ciprebbe

Cu o mica mentiune ( pe care am uitat sa o comunic si nici nu a scris nimeni aici), dupa ani si ani lucrarile la statia de metrou de la gara Keleti s-au apropiat de finalizare si s-a redeschis circulatia pe strada Thököly, scuratand distanta (ocolul ce mergea pe la stadion).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

@adigsm,
Eu unul ma incred mai mult in colegii de forum decat in google sau viamichelin!
Iar forumul acesta exista pentru a schimba impresii si pentru a primi sfaturi.

Singurul lucru gresit este topicul ales, care se incarca de discutii inutile!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

laszlo.robert

Comisia Europeana a declarat ca retrage cofinantarea  de pe lotul Abony -Fegyvernek (M4),deparece considera pretul de atribuire exagerat de mare ~14 mill€/km ,si totodata arbitrala si putin transparenta.
NIF-are ca solutii-construirea din fonduri bugetare,oprirea lucrarilor,relicitarea lucrarilor sau negocierea cu CE la finantarea lucrarilor efectuate pina in ziua in care a fost data hotarirea CE si restul sa fie platit din buget
Totodata se reproseaza ca au cistigat doar marii constructori prezenti in Ungaria :Colas,Strabag si Acel-Hid (Pod-Otel)-care executa podul peste Tisa ,existind banuiala ca au fost licitatii cu dedicatie

My comment:De ce nu s-a reprosat inaintea inceperii constructiei ?

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar-mario2012

#1289
 Astăzi 27 martie 2015 a fost lansată licitația pentru studiul de prefezabilitate al autostrăzi Ruse-Veliko Tarnovo. Cerințele sunt următoarele: se vor studia trei variante de traseu,  lungimea aproximativa a traseului va fi de 118 km, traseul va fi paralel cu drumul I-5,  autostrada v-a incepe de la podul Giurgiu-Ruse km 0+000 al drumului I-2, apoi v-a ocoli orasul Ruse dupa care v-a merge paralel cu drumul I-5, iar capătul v-a fi la bifurcația drumului I-5 Veliko Tarnovo-Gabrovo.  Pretul de lansare a licitație este de 1.250.000 leva (650.000 €), durata  contractului este de 120 zile, termenul de depunere a ofertelor este 7 mai 2015, ora 17:00 și deschiderea se v-a face pe 8 mai 2015, ora 15:00.
Mențiune: la sud de drumul I-5 între Ruse și Biala se găsește Parcul Național Ruselski Lom ce conține mai multe monumente,  printre care și Manastirile Basarabovo, Ivanovo, peștera Orlova Chiuka, cetate Cherveni...

Pestera Orlova Chiuka



Manastirea Basarabovo



Cetatea Cherveni



Manastirea Ivanovo