News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

Sa nu amestecam merele cu perele.Romania nu are finantare UE pe Gilau -Bors pentru ca nu a inchis coridoarele EU principale de pe :Constanta -Nadlag,Timisoara-Calafat,Sebes-Turda-Tg.Mures-Iasi
  Ungaria din coridororul 4 ue mai are mult asteptata bucatica din M43.Din coridurul Venetia-Kiev mai are 20 de km de facut din M3 pina la granita cu Ucraina ,si largirea la 4 benzi a M70 ,ce am si scris mai devreme.asa poate sa acceseze fonduri UE si pentru alte autostrazi.
Lotul de 29,4 km (Abony-Fegyvernek,ce face ocolitore pentru Szolnok,parte din M4) este in constructie aproape de 1 an si are finanzare 85% UE.
Informatii :www.facebook.com.nifzrt( cnadnr-ul ungar)

zol21

Quote from: ciprebbe on January 22, 2015, 12:16:13 PM
Da-mi sursa te rog pt ca stiu clar ca nu aveau aprobarea de la UE. E situatia similara cu A3 de la noi iar ei lucrau la partea de autorizari.
Daca M4 intra pe fonduri UE (85%) atunci poate intra si A3 Bors- Suplacu-Gilau.

Conform acestui articol lucrarile la autostrazile m35/m4 vor incepe cel tarziu in 2016, avand sanse sa inceapa chiar de anul acesta, sursa de finantare fiind 85% UE , 15% stat.
http://www.dehir.hu/debrecen/akar-mar-jovore-epithetik-az-m35-os-sztrada-uj-szakaszat/2014/09/11/

ciprebbe

Stirea asta e veche( am citit-o cand s-a postat pe SSC) , cam astea erau ultimele vesti pana astazi legat de aceste 2 bucatele.
Am crezut ca avem ceva oficial insa se pare ca nu. Se pregatesc documentele si cam atat.
Cel mai mult ne ajuta pe noi(romanii) aceste 2 sectoare si ar da un plus de valoare pt Suplacu-Bors.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Quote from: pasadia on January 22, 2015, 11:58:19 AM
DN471 cred ca e foarte aproape de granita romana, dar nu imi dau seama deloc care e, nu-l gasesc pe gmaps.

Debrecen-Mateszalka

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

Poze pe SCC-ul bulgăresc cu progresul lucrărilor la lotul2 struma, cel dintre Dupnitsa și Blagoevgrad se văd aici și aici.

Îmi pare impresionant viaductul:

pasadia

In ce "delusor" amarat excuta ei tunel. Le-ar rade ai nostrii in fata, deja ei mutau tot dealul.


alecu26

la inaltimea aia de pile nu se fac deschideri asa mici. e neeconomic. Dar...vad ca asa s-a mers pe proiectul din Bulgaria. Standarizare la maxim a grinzilor. Si munca foarte usoara pentru proiectant....care a dat doar copy paste la 70% din proiectul fiecarui pod.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

#1223


Versiunea marita aici.

pasadia

O stire interesanta:

QuoteBulgaria Plans Construction of Ruse-Veliko Tarnovo Motorway

Bulgarian Regional Minister Lilyana Pavlova said that the government plans to construct a motorway rather than a high-speed road between Ruse and Veliko Tarnovo.

The motorway, which is estimated to cost BGN 870 M, will have a length of 110 kilometres.

The project was submitted and applied for funding under the Investment Plan of European Commission President Jean-Claude Juncker.

SURSA


neaguionutu

O stire de pe SSC-ul Bulgaresc :

QuoteÎn 2015 vor face eforturi maxime pentru a depăși întârzierea în construcția centurii Gabrovo

Vice primministru Tomislav Donchev, miniștrii Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice Lilyana Pavlova, Transporturilor, Tehnologiei Informației și Comunicațiilor Ivaylo Moskovski și președinte al consiliului de administrație al Agenției "Infrastructurii Drumurilor" Ing. Lazar Lazarov a făcut o inspecție completă a traseului drumului de acces din Gabrovo.

În 2015 vor face eforturi maxime pentru a depăși întârzierea de un an și jumătate, care a fost achiziționat în această temă, a subliniat vicepremierul Tomislav Donchev. Ministrul Pavlova a spus că este de a construi echipamente mai sofisticate a instalației, care sunt cu totul noi pentru constructii - 4 podului, lungimea tunelului de 540 de metri, iar două intersecții rutiere. În lunile următoare altă provocare majoră este exproprierea proprietăților necesare inca de anul trecut nu a luat nimic, a declarat viceprim-ministru. O notificare cu privire la 600 de proprietari și plata prestațiilor.

"Drumul III-5004" a ocoli orașul. Gabrovo ", de la km 0 + 000 la km 31 + 000 km secțiune a 0 + 000 la km 20 + 124,5 și conexiune etapă de km 0 + 000 la km 130 + 3" este co-finanțat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene și bugetul național prin Programul Operațional "Transport 2007-2013" Aceasta presupune construirea unui tronson de 23.25 km, conexiune etapă a ocoli drumul existent I-5 (3.1 km) și construcția proiect extins de tunel pe sub Shipka.

Punerea în aplicare a primei secțiuni - reabilitarea de 7,6 km de drum existent încheiat la sfârșitul anului 2013. Secțiunea începe prin trecerea satul Donino, din care bypass este îndepărtat de pe drumul I-5 Veliko Tarnovo - Gabrovo și se termină înainte de intersecția "Popovtsi" a-II 44 Sevlievo - Gabrovo. Site-ul sunt construcția de drumuri reparate sunt reparate podul peste râul Yantra și pasaj cu drumul municipal în sat Velkovtsi.

Drenaj îmbunătățită a pavajului. De-a lungul întregului traseu a fost pus nou asfalt pus noi marcaje rutiere instalate noi indicatoare rutiere.

Completat în mod substanțial lucrărilor de construcții și al doilea o lungime de 3.2 km. A fost realizat reabilitarea și reconstrucția drumului existent. Traseul trece la vest de piata. "Voynovo" și se încheie cu un. Chehlevtzi. A treia etapă, al patrulea și al cincilea cu totul nou de construcție. Cea de a treia zonă / 5 km / de nod rutier cu drumul III-4404 cu. Chehlevtzi la p. în. "Moș Crăciun Dyanko" din Gabrovo. Linia a patra / 4.1 km / este p. în. "Mos Craciun Dyanko" la pătrat. "Radetzky". Se preconizează că construcția de racordare stadiu de ocolire a Gabrovo Shipka Pass / 3.1 km /. În etapa a cincea este construirea unui tronson de 10.5 km - sector de drum cu 6 viaducte și tuneluri de cinci, inclusiv Shipka Tunel cu o lungime de aproximativ 3,2 km. Acesta este prevăzut pentru perioada 2020

Artist de by-pass Gabrovo Consortium PSVT, care sunt: ​​"Hydrostroy" AD "Constructii Drumuri si Poduri - Veliko Tarnovo" AD "Patengineeringstroy - T" EAD. Contractul de construcție pentru 92940000 Lev TVA. Supravegherea de constructii efectuate DZZD "Ateliere Unite" parteneri "TRANSCONSULT BG" SRL, "Rubicon ENGINEERING LTD" și "Trafic Holding" SRL Valoarea contractului este de 1096032 Lev TVA. Supraveghere de autor este "Pat" SRL. Contractul lor este de 116,640 leva

. Bypass orașului Gabrovo este parte a transeuropene de transport Coridorul IX București - Ruse - Dimitrovgrad - Alexandroupolis și este un punct cheie în mișcarea în direcția nord - sud. Se realizează prin trecerea prin Munții Balcani în partea centrală a Bulgariei. Rutelor de transport majore, care vor servi site sunt: ​​Ruse - Veliko Tarnovo - Shipka - Stara Zagora - Svilengrad (Makaza) și Oriahovo - Sevlievo - Shipka - Stara Zagora - Svilengrad (Makaza).

SURSA 1 si SURSA 2

Ma scuza-ti de traducere , traducerea a fost facuta de Google Chrome.

neaguionutu

Alta stire de pe SSC-ul Bulgaresc :

QuoteMinistrul Lilyana Pavlova discuta posibilitățile de extindere a punctul de control "Makaza"

Sofia. In "Infrastructurii Drumurilor" Am vorbit despre extinderea punctului de control "Makaza" cu o alta trupa TIR în fiecare direcție. În prezent, pe baza de acord interguvernamental existent între Bulgaria și Grecia limita trecerea vehiculelor până la 3,5 tone. Pentru ca acest lucru să se întâmple extinderea punctului de control, avem nevoie de exproprierea mai departe de teren, care sunt de pădure. Avem nevoie de sprijinul și ministrului Agriculturii să facă o schimbare în scopul adverse. Acesta a spus în Kardzhali ministrul  Dezvoltării Regionale și Lucrărilor Publice Lilyana Pavlova, care a vizitat punctul de control "Makaza" la fața locului la curent cu problemele de la punctul de trecere a frontierei, ministerul de presa.
Pe teritoriul drumului de frontieră vor trebui să fie dezvoltate și planul de suplimentare care va avea între 6 și 8 luni, a declarat ministrul de construcție. Lucrătorii ridicat problema puncte de control și construirea de adăpost, ca în prezent lucrează în aer liber, ceea ce creează condiții favorabile de muncă, așa cum locul este foarte aerisit și umed.
Punctul de control al traficului "Makaza" împiedică libera din Kardzhali, deoarece trece de drum în centrul orașului, a spus Pavlova. Ea a adăugat că lucrările la proiect să patruleze orașul, dar în paralel, caute oportunități de finanțare.
Potrivit Liliana Pavlova este o chestiune de negocieri pentru schimbarea vehiculele interdicția de circulație de peste 3,5 tone, cel puțin în parte, care se aplică la antrenori. BCP este capabil de a lua astfel de punct de vedere tehnic trafic, terenului muncitorii de puncte.

SURSA 1 si SURSA 2

Ma scuza-ti de traducere , traducerea a fost facuta de Google Chrome

cezar-mario2012

#1227
 Ieri 18 februarie 2015 a fost dat startul constructiei centuri de nord a Sofiei A0, lungimea acestei sectiuni este de 16.54 km,  km 0 + 000 al acestei sectiuni este la vest de Sofia, de unde va face lagatura cu viitoarea A7 Kalotina si prin intermediul variante modernizate a centuri de vest a Sofiei se va lega de A6 Lyulin si mai departe de A3 Struma. In partea de est, km 16+540 se va lega de centura de est a Sofiei in apropierea nodului cu A2 Hemus, conectandu-se mai departe si cu A1 Trakia. Sectiunea de 16.54km va avea trei benzi pe sens(2x3), cinci noduri si 19 poduri si pasaje, pretul acesteia este de 180 mil. leva TVA inclus, fondurile fiind UE din POST 2007-2013. Termenul de finalizare este 31.12.2015, eu cred ca este prea optimist datorita compexitati lucrarii mai ales ca unele din noduri, parca doua sunt pe trei niveluri. Mai multe informatii pe www.novinite. com si www.api.bg , link-ul stiri originale este aici:

   http://www.novinite.com/articles/166614/Construction+of+Sofia+Northern+Speed+Tangent+Kicks+Off
 
Si cateva poze de pe www.api.bg, pentru cine nu stie, la ei asa este obiceiul sa ude cu apa de trandafiri si cu soborul de preoti:












cezar-mario2012

 Tot din Bulgaria mai vin doua stiri interesante, prima se refera la A2 Hemus, acum dorindu-se ca aceasta autostrada se treaca mai aproape de Veliko Tarnavo la o distanta de 15 km  in loc de 28 km, aceasta in contextul contruirii autostrazii Ruse-Veliko Tarnovo. Un termen optimist pentru aceste autostrazi(Yablanitsa-Veliko Tarnovo si Ruse-Veliko Tarnovo)  ar fi 2020, daca se gasesc fonduri. Stirea originala este la acest link:

http://www.novinite.com/articles/166581/Hemus+Motorway+to+Pass+Closer+to+Veliko+Tarnovo+Than+Initially+Planned

A doua stire se refera la sitemul te taxare a drumurilor din Bulgaria. In primul rand se doreste ca pana la sfarsitul acestui an sa se implemanteze sistemul electronic de eliberare a vignetelor(asemanator cu cel de la noi) si renuntarea la acele actipilduiri. In al doilea rand se doreste ca in urmatori ani(doi-trei) sa se implementeze un sistem de taxare pe kilometrul parcurs. Din cate am inteles exista o normativa europeana care prevede ca pana in 2018 sa se implementeze un sistem de taxare pe kilometrul parcurs in toate statele europene. Sistemul este dual, adica va tine cont de doi factori, distanta si norma de poluare. Eu am citit stirea pe situl UE, dar nu mai stiu unde si nu stiu daca se refera la toata gama de vehicole sau doar la cele de transport. Link-ul pentru stire din Bulgaria:

http://www.novinite.com/articles/166619/Toll+Fee+for+Cars+on+Bulgarian+Motorways+to+Amount+to+BGN+0.10+km

Tavi

#1229
Vesti bune! Multumim!
@cezar-mario2012: Stii cumva si stadiul la Centura vest a Sofiei? Ma refer la partea care uneste Liulin cu Calotina. Multumesc anticipat!