News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Pasaje rutiere noi peste calea ferată

Started by Ionut, September 29, 2017, 07:07:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Venind dinspre Simeria spre Orastie pe DN 7 ne apare in fata imensul pod ce va supratraversa noul traseu al CF200. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Iar aici, in dreapta ca fi gura tunelului CF. (GPS)


In partea cealalta, la celalalt pasaj, cel dinspre Orastie, lucrarile nu sunt atat de spectaculoase. Insa acolo solutia aleasa, trafic pe o banda cu semaforizare, e tampita de tot. Nu zic de toti "ghiolbanii" ce se bagau pe rosu, zic si de lungimea mare si timpii gresiti alesi.


Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Ionut

Din ce inteleg, s-a finalizat studiul de prefezabilitate pentru pasajul peste CF de la Drajna (intersectie DN21 cu DN3A), in apropiere de A2, acolo unde se poate sta si cate 30 de minute daca ai ghinionul sa iti vina multe trenuri cand esti in zona.

Cam asa ceva arata. 2 benzi pe sens.




dr4qul4

Hopa. Prima dovada de inteligenta din partea lor.
Vorbim si de o centura pentru Drajna, care pleaca exact din nodul cu A2. Iar faptul ca va avea 2 benzi pe sens arata ca se gandesc sa largeasca si DN21, probabil facand inca un pasaj peste A2 langa cel existent (cum au procedat pe Dn7, Bucuresti-Baldana).
Daca se fa vace acest proiect, Slobozia va fi conecata la A2 mai bine decat multe alte orase (10 minute in loc de 15-40).
Si cand ma gandesc cat m-a chinuit bariera si drumul ala acum vreo 10-11 ani, cand era in reabilitare ...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

#18
Vad ca au aplicat exact solutia propusa de colegul nostru vancouver:

https://forum.construim-romania.ro/thread-17-post-279.html#pid279

Sper ca vor pastra aceeasi solutie si in SF si PT.

Se pare ca vor sa scoata la licitatie impreuna SF+ proiectare.


Ionut

API pe Facebook

Vara bate la ușă și începem să discutăm din nou despre traficul spre mare. Un punct nevralgic (și nu doar în sezonul estival) este intersecția DN21-DN3A și trecerea la nivel a căii ferate de lângă Drajna. Cei care tranzitează periodic zona știu că, dacă ai ghinion, poți să stai blocat mai bine de 30 de minute așteptând să treacă garniturile de tren pe Magistrala M800 București-Constanța.

Avem o mică veste bună: conform informațiilor noastre, s-a finalizat studiul de pre-fezabilitate pentru construirea unui pasaj suprateran în această zonă. Este mult până departe (lucrări în teren), însă ne bucurăm să vedem că s-a făcut, în sfârșit, primul pas concret pentru eliminarea acestui "dop rutier".

Proiectantul (Search Corporation) a gândit nu doar un simplu pasaj peste calea ferată, ci o mică variantă de ocolire a localității Drajna Nouă, evitându-se atât bariera cât și traficul local. Noul drum, în lungime totală de aproximativ 2,5 km, este prevăzut cu două benzi pe sens separate de parapet median. Pasajul peste calea ferată și peste DN3A va avea o lungime de aproximativ 300 de metri.

În nord va fi o girație între DN21 Slobozia-Călărași și DC20 și în sud drumul se va conecta direct la nodul dintre Autostrada A2 și DN21. Astfel, traficul de tranzit va evita atât Drajna, cât mai ales intersecția DN21-DN3A și bariera cu Magistrala M800 București-Constanța.

Este un proiect mic (dacă îl comparăm cu marile investiții în autostrăzi noi) dar foarte util atât pentru localnici, cât și pentru cei care se află în tranzit spre mare sau Delta Dunării. Astfel de soluții punctuale sunt extrem de eficiente atât pentru evitarea blocajelor kilometrice în care poți pierde zeci de minute (la intersecțiile de drumuri naționale și treceri peste căi ferate), cât și pentru siguranța rutieră și feroviară, evitându-se tragediile despre care auzim atât de frecvent în România.

Solicităm responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să lanseze, în cel mai scurt timp posibil, licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic și apoi licitația de execuție lucrări. De asemenea, cerem ca această investiție să se realizeze din fonduri europene, iar pentru acest lucru trebuie întocmită din timp documentația pentru cererea de finanțare.

vancouver

In sfarsit o veste buna. Evident sunt incantat ca solutia se suprapune peste ceea ce am propus si eu anul trecut.  :D



Iar 2 benzi pe sens, da, e si mai bine. Bravo. Acum sa-l vedem realizat cat mai repede.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on April 25, 2018, 10:20:31 AM
Iar faptul ca va avea 2 benzi pe sens arata ca se gandesc sa largeasca si DN21, probabil facand inca un pasaj peste A2 langa cel existent (cum au procedat pe Dn7 Bucuresti-Baldana).
Ma indoiesc serios..
Traficul de la/spre  Slobozia se va descarca aici.
Nu cred ca traficul Slobozia-Calarasi "cere" doua benzi pe sens...
Inca un pasaj peste A2 langa cel existent nu prea are ratiuni, din moment ce A3 este destinatie/sursa, NU doar un "obstacol"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

S-a mai discutat pe tema asta, Calarasi - Slobozia este o ruta folosita international si va fi din ce in ce mai folosita pe viitor. Orice masura de imbunatatire va atrage si mai mult trafic, fata de varianta actuala folosita de regula, care trece pe langa Bucuresti. E vorba de intregul trafic Ucraina+Rep. Moldova catre Turcia si retur. Inclusiv din Moldova noastra, inclusiv spre Bulgaria de est. In situatia in care se va face si pod sau tunel Calarasi - Silistra lucrurile vor ajunge la alt nivel de trafic. Deci da, A2 este doar un obstacol. Si da, va fi nevoie intr-o zi de continuare cu 2 benzi pe sens peste A2 pana la Calarasi.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Quote from: vancouver on April 26, 2018, 11:44:05 PM
In situatia in care se va face si pod sau tunel Calarasi - Silistra lucrurile vor ajunge la alt nivel de trafic. Deci da, A2 este doar un obstacol. Si da, va fi nevoie intr-o zi de continuare cu 2 benzi pe sens peste A2 pana la Calarasi.

Total de acord.
Dar ziua aia este inca taaaaare indepartata...
Deocamdata podul/tunelul Calarasi-Silistra nu apare nici macar in planurile "de viitor apropiat" ale actualilor guvernanti.

(Bat ei campii cu "20-20", care e "dupa colt"...
Sa ne bazam pe ce spun ei despre 20-40 sau despre 20-99 ?!?!... :( )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

germanul2012

Stadiu lucrari la pasajul peste calea ferata (de mare viteza) 300 de langa Danes, judetul Mures, care face legatura intre DN14 si DC58.[/URL]














Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

Bogdan_Cluj

Inteleg ca s-a desemnat castigatorul pentru SF pasaj peste calea ferata strada Taietura Turcului, Cluj Napoca (intrare dinspre Baciu, Zlalau, Satu Mare) cu 800k ron.

Descriere situatie zona (prima jumatate din video si din articol) aici: https://clujeuropean.com/2016/11/07/baciu-centura-sud-si-pasaj-cfr-la-taietura-turcului/

Pasajul ii va ajuta pe cei care stau in Baciu si pe cei care vin pe E81/DN1F dinspre Zalau/SatuMare si care au treaba in Cluj. Pe cei care doar tranziteaza nu o sa ii ajute deoarece pana atunci se va finaliza podul pe A3 de la Gilau.

dr4qul4

In weekend am fost pana la Slobozia. Sambata (pe la 17:00) am prin bariera la Drajna si am stat vreo 5 minute.
Duminica, pe la 15:30 am prins si la intoarcere. De data asta coada avea peste 1 km si am stat 10-15 min. Si acum 2 luni cand am fost la Tulcea am prins bariera dar coada era mica, probabil pentru ca am trecut pe acolo inainte de rasarit.
Daca in weekend este atat de aglomerat, oare cum este in timpul saptamanii? (si cand ma gandesc ca, acum 10 ani mergeam pe aici la Galati pentru ca era liber)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on September 24, 2018, 11:38:12 AM
In weekend am fost pana la Slobozia. Sambata (pe la 17:00) am prin bariera la Drajna si am stat vreo 5 minute.
Duminica, pe la 15:30 am prins si la intoarcere. De data asta coada avea peste 1 km si am stat 10-15 min.

In urma cu 3 saptamani, tot duminica (pe la 18.00), venind de la Tulcea, am facut +30 min. din Slobozia pana am intrat pe A2....
Nu era vorba ca se face un mega-pasaj?
Pot sa jur ca avem undeva pe forum si planurile proiectului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

pai e exact pe topicul asta. De asta am postat aici.  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

Dacă nu mă înșel, a fost livrat studiul de prefezabilitate. Acum trebuie licitat SF+PT, dar nu cred că s-a mișcat nimic.